ילדהמוזרהמאוד0-0
שלושה פרקים שבהם קורל מנסה לגלות מי ההורים שלה. בפרק הבא: למי קורל נולדה? מדוע היא באמת לא חצויה רגילה? כל התשובות בחלקים הבאים...

פעולת חצויים-פרק 2:ההורים של קורל חלק א'

ילדהמוזרהמאוד0-0 24/03/2014 864 צפיות 4 תגובות
שלושה פרקים שבהם קורל מנסה לגלות מי ההורים שלה. בפרק הבא: למי קורל נולדה? מדוע היא באמת לא חצויה רגילה? כל התשובות בחלקים הבאים...

-קורל- כמובן ששוב הצלתי את מייק, אני פשוט לא יודעת למה אני אוהבת אותו…
הגענו למחנה החצויים כדי שסוף סוף יכירו בי,כן, אתמול היה יום הולדת שלוש-עשרה שלי!
כירון קרא לי ואמר לי לבוא לביתן המרכזי. עקבתי אחרי כירון כשנכנסתי לביתן כירון הסתכל עליי במבט מודאג.
"קורל",אמר כירון בנימה של סיפור ארוך," אני חושב שאת מקרה מאוד מיוחד, אני חושב שאת לא חצויה רגילה…"
נדהמתי,אם אני לא חצויה או סאטיר איך נכנסתי למחנה בקלות?
"הגעתי למסקנה זו כיוון שאת זריזה ביותר ויודעת להרוג מפלצות כמו ארטמיס,לכן דיברתי עם זאוס והוא הסכים איתי"
"אני לא מאמינה",אמרתי,"אני חצויה, אתם יודעים אבל לא רגילה? מפלצות תוקפות אותי, אני יכולה להיכנס למחנה אז בסך הכול אני רק קצת יותר טובה בלקטול מפלצות מחצויים אחרים"
"זה משנה", אמר קול מאחורייהסתובבתי וראיתי את פרסי ג'קסון,"את קוטלת מפלצות יותר מהר ממני ואת סייפית מלידה, אולי את בת ארס?"
"לא",הנדתי בראשי,"אני לא להוטה להילחם כמו החניכים מביתן ארס"
"אז בת של מי את?",שאל כירון.

המשך יבוא…


תגובות (4)

הפרק השני של פעולת חצויים יצא עכשיו והפעם פרק המשך מותח…

24/03/2014 15:06

מישהו קורא?

24/03/2014 15:14

תמשיכי…

24/03/2014 17:29

תודה

24/03/2014 21:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך