Estonian
יש כאן כבר שלושה חוקים פיזיקאליים שנשברו, אבל אני לא אגיד מה הם. חלק יצליחו לנחש וחלק לא. תהנו!

אני מצטער שזאת פעם שלישית שיש בן אתנה ולא ממש הבאתי לכם גלידה. אם למשהו יש בעיה עם זה, אתם מוזמנים לבוא אלי בכתובת שלי: החור השחור שבמרכז גלקסיית שביל החלב. סטיבן הוקינג יודע איפה זה.

פרדוקס – פרק 2

Estonian 25/11/2011 828 צפיות 15 תגובות
יש כאן כבר שלושה חוקים פיזיקאליים שנשברו, אבל אני לא אגיד מה הם. חלק יצליחו לנחש וחלק לא. תהנו!

אני מצטער שזאת פעם שלישית שיש בן אתנה ולא ממש הבאתי לכם גלידה. אם למשהו יש בעיה עם זה, אתם מוזמנים לבוא אלי בכתובת שלי: החור השחור שבמרכז גלקסיית שביל החלב. סטיבן הוקינג יודע איפה זה.

"עשית את שיעורי הבית במתמטיקה?" שאל תומר.
"הממ….. ניסיתי" אמרתי וחייכתי את החיוך הקבוע שלי. תומר חייך גם הוא.
"אני אוכל להעתיק ממך?" שאלתי.
"ברור" אמר תומר.
שנינו הלכנו לכיתה אבל בדרך ראינו ילדים מהכיתה צורחים. היו שם גם שוטרים.
"מה קרה?" שאלנו אני ותומר באותו הזמן.
"רצח בכיתה!" צעקה ילדה אחת בשם סתיו. לסתיו היה שיער שטני ארוך שהיה השיער הארוך ביותר בכיתה, הוא הגיע כמעט עד הרצפה.
"רצח?!" שאלתי "תלמיד רצח?".
"לא, רצחו אתמול ככל הנראה" אמרה סתיו.
"את מי?" שאל תומר.
"לא יודעים" אמרה סתיו "יש רק דם בכיתה ואין גופה בכלל".
שוטר אחד שמן יצא החוצה מהדלת, הוא החזיק בידו סופגנייה אכולה למחצה. סטריאוטיפ של שוטרים אמריקאיים, אף על פי שאנחנו בישראל.
"מה גיליתם?" שאל תומר מהר.
תומר היה הילד של החידות הבלשיות. הייתה לו לוגיקה מבריקה. היו לו עיניים ירקרקות אפרפרות כהות, והשיער שלו היה שחור כהה מאוד.
אפילו שתומר היה חכם, הוא היה מקובל יחסית. מה שלא כל כך נכון לגביי. אני טוב יחסית בספורט אבל זה לא משנה לילדים. תאמינו לי, בני נוער הם עם משונה. אצלהם מה שמקובל זה מי שאומר הרבה כאילו, לא עושה שיעורי בית, מורד במורים ומוריד את המכנסיים וחושף את כל הבוקסר לציבור הרחב. במידה הזאת, אני לא מקובל. והאמת, שגם תומר לא כזה, אז אין לי מושג איך הוא עשה את זה.
ילד בשם שחר, אחד מהילדים שהמוח שלהם עשה שביתה הלך לכיוון מגרש הספורט, כאילו בכלל לא אכפת לו מהרצח. או שאולי הוא אפילו לא התעניין למה לא נכנסים לכיתה.
התקרבתי ואז מהצד ראיתי את רותי, המורה לספרות.
"אתה חייב לבוא לקחת אותם, הוא בא לחפש אותם, הוא חדור מוטיבציה" אמרה רותי בטלפון.
סימנתי לתומר לבוא.
"זה לא הגיוני!" היא אמרה "הוא ידע שהם שם, נראה לך שזה צירוף מקרים?!".
ניסיתי להתקרב יותר, אך זה היה כמעט בלתי אפשרי עם האבנים שהיו שם.
התקרבתי קצת יותר. רותי הייתה ממש מעבר לקיר, ליד כמה שיחים ירוקים, מקום שכמעט אף אחד לא עובר בו בחוץ כיוון שהוא מוביל רק לספרייה, מקום יחסית נטוש בבית הספר.
"אני לא יודע כמה מהם הוא זיהה אבל זה מסוכן להשאיר אותם כאן, אם הוא עלה עליהם אז תיכף הוא יגיע, ואתה יודע כמה קטלני זה יהיה, הכל יהפוך למרחץ דמים. צריכים לגלות להם" אמרה רותי.
תומר הביט בי ואני בו ובין שנינו חלפה מעין הבנה.
הייתה לשתינו תכונה שעיצבנה רבים. היינו חייבים לדעת הכל.


תגובות (15)

אהההההההההההה פרדוקס!!!! איזה יופי!!!
זה מתחיל שוב אנשים!!
הסיפור הכי טוב באתר נפתח שוב בספר שלישי!!!!
קדימה לכתוב אור!! אני רוצה את הפרק הבא עד מחר בצהריים!!

26/11/2011 11:07

ממש תודה ירדן! אני מקווה שגם אחרים יקראו, ואני ממש מקווה שהספר הזה יתעלה על הקודמים.

26/11/2011 12:12

פרק ממש טוב…
וכן אני מסכימה עם כול מילה של ירדן!!

26/11/2011 12:26

מה נראה לך?! זה הולך להיות הספר הכי טוב שיש!!! קדימה לכתוב!!!!
מוחעחעחעחעחע

26/11/2011 12:32

שירן, ממש ממש תודה לך! האמת לא ציפיתי שבאמת תקראי את זה! זה מאוד מחמיא לי.

26/11/2011 13:15

אווור!!! המשך. עכשיו!!!!!!!!!

26/11/2011 13:17

לדעתי אתה כותב מעולה,
הרבה יותר מהרבה אנשים שאני מכירה (אני מחלילה גם את עצמי)
אבל תמשיך לכתוב את סיפורי הלמה,
אם תעשה כך, אני אתחיל לקרוא את כול הסיפורים שלך!!!

26/11/2011 13:17

או סוף סוף סיפור שאני יכולה לקרוא כי הוא רק בפרק שתיים!

26/11/2011 13:21

שירן, ממש תודה לך, ואני אמשיך את סיפורי הלמה.
מיל – אני שמח!

26/11/2011 13:26

חח אתה נשמע מוזר.. לא יודעת אתה נחמד לאנשים וזה מוזר!

26/11/2011 13:28

עוד משהו..
בבקשה אל תכתוב באנגלית.. בעצם תכתוב..
אני גרועה באנגלית או זהבית ספר שלי גרוע פשוט היה לנו מורה חולה וזה שיבש הכל..
אוף לא אוהבת אנגלית!

26/11/2011 13:30

אור, יש לי זיכרון טוב,
אז אני אחכה,
עד שאני אראה במו עייני סיפור למה!!

26/11/2011 13:32

לומדים אנגלית בבתי ספר???????!!!!!!!!!!

26/11/2011 13:35

שבוע טוב אור ♥ אהבתי מאד מאד את הסיפור שלך תמשיך מהר ממני בקי

26/11/2011 13:43

אוווווווווווףףףף קשה לי:(((( אור- בבקשה אפשר רשות לנחש על מה הסיפור!?!?
מורות מרושעות לספרות; מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחע!!!!!!

26/11/2011 14:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך