Estonian
איכשהו מעולם הסיפור לא הופיע עדיין בעמוד הראשי מספיק גבוה.

אני לא יודע אם להמשיך או לא. מה אתם אומרים?

פרדוקס – פרק 4

Estonian 27/11/2011 748 צפיות 8 תגובות
איכשהו מעולם הסיפור לא הופיע עדיין בעמוד הראשי מספיק גבוה.

אני לא יודע אם להמשיך או לא. מה אתם אומרים?

ראיתי בבירור כמה רותי לחוצה. היא לקחה אותנו לחדר צדדי, איזה חדר אומנות שהפך למשרד. היא רצתה להכין לנו תה, אבל בטעות שפכה לכוס חלב והכניסה פנימה תיון. לא רציתי כל כך לבדוק מה הטעם של חלב פירות.
הידיים שלה רעדו בזמן שעשתה הכל, אבל איכשהו היא הצליחה שלא לשפוך שום דבר. היא התיישבה על הכיסא ואז הסתכלה על שלושתינו.
"מה קרה?" שאלתי.
רותי החליקה בעדינות קווצת שיער מאחורי האוזן שלה.
היא הסיטה שיער וחשפה לפנינו מעין בליטה, כמו הבליטות האלו של הסרטים המצויירים, אחרי שכדור בייסבול פגע בה בראש.
"מה זה?" שאלה סתיו.
"קרן" אמרה רותי.
"קרן?" שאלה סתיו מבולבלת.
"אז יש לך קרניים?" שאל תומר.
"כן" אמרה רותי "ועכשיו אני צריכה להסביר לכם, אני עומדת לבנות לכם עולם חדש, אבל המיתולוגיה היוונית, היא לא מיתולוגיה".
"אף פעם לא קראתי אותה" אמרתי.
"אז אני אספר" אמרה רותי "קודם כל, הכל התחיל מגאיה, אלת האדמה, היא האמא של כולם, היא יצרה את אוראנוס, אל השמיים וביחד נולדו להם הטיטאנים, הקיקלופים ועוד. לטיטאנים נולדו האלים שמרדו בהם והורידו אותם מהשליטה.
האלים שולטים בעולם עכשיו".
"במידה וכל זה נכון, איך זה אמור להשפיע על החיים שלנו?" שאל תומר "אנחנו צריכים להתפלל אליהם עכשיו? כי עד עכשיו לא עשינו את זה".
"זה קשור לרצח?" שאלתי.
רותי לא ענתה, רק הביטה בחוץ במבט מזוגג.
"מה קרה?" שאל תומר.
"במיתולוגיה מסופר שהאלים נהגו לרדת לכדור הארץ, להתאהב בבני אנוש, ואז היו נולדים להם ילדים, חצי אלוהיים חצי אנושיים" אמרה רותי.
"והם היו בני אלמוות?" שאלתי.
"את מספרת לנו את זה כי אנחנו כאלה או משהו? חנה הייתה כזאת?" שאל תומר.
"חנה לא הייתה כזאת, אבל היא הייתה קורבן" אמרה רותי.
"קורבן? למה?" שאלה סתיו.
"זה בגלל ש…, היצור שתקף את חנה חיפש אתכם, הוא מצא אתכם" אמרה רותי.
"אז אנחנו צריכים להתחבא?" שאלתי.
"לא בדיוק, אתם צריכים להגיע למחנה" אמרה רותי.
"מחנה?" שאלתי.
"מחנה לחצויים" אמר רותי.


תגובות (8)

המ……. אני בטוחה שכל מי שיגיב פה, יאמר 'בטח להמשיך' או משהו כזה, ואז תבין שאתה חייב להמשיך, או שדברים נוראיייים יקרו, אז אני חוסכת לי את המילים:)
רותי זאת המורה לספרות נכון? ו…. למה יש לה קרניים!?!?!?!?!?!

28/11/2011 08:31

דבר ראשון: ממש יפה, הפרק מ-ע-ו-ל-ה…
דבר שני: אתה צריך להגיד תודה שהסיפור בכלל מגיע לסיפורים אחרונים ולא עובר לעמוד שני…
דבר שלישי: 'בטח להמשיך' (בשביל שיר), אבל ברצינות הסיפור הזה ממש יפה ואתה חייב להמשיך אותו!!
למה בכלל אתה חושב להפסיק?
דבר רביעי: אני עדין מחכה לסיפור למה!!

28/11/2011 08:44

ערב טוב לאור החביב סיפור מהמם מקווה שתמשיך פליזזזזזזזזזזזזזזזזזז בקי ♥♥♥

28/11/2011 08:45

להמשיך,ברור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ממש יפה… :) :) :) :)

28/11/2011 08:48

מה? אני לא שומעת?! אההה….. צדקתי!!!!

28/11/2011 08:49

ברור שצדקת שיר, את תמיד צודקת בקשר לדברים שבאתר הזה D:
אור תמשיך במיידי!!

28/11/2011 08:50

אור, אני אכתוב את זה במילים הכי עדינות שאני יכולה :
אם אתה מפסיק לכתוב את הסיפור הזה אני אכניס אותך לבלנדר ביחד עם מיצי ואפוצץ אותך!!!! מובן?!?!?!
עכשיו רוץ מהר להמשיך!!

28/11/2011 10:23

אור ! אל תפסיק !!
אמרת לי לחכות לפרק 5 ואני מחכה ! וחוץ מזה – עכשיו 43 משתמשים מחוברים וזה סימן טוב לכך שתמשיך !

28/11/2011 10:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך