מישהי-תקועה-שאתם-לא-אמורים-להכיר-חחח_דאא~
למי שיש שאלות נוספות יכול לפנות אליי!! D:

ניני בניניP: יובל העליתי...

ציידת; ג'סיקה הארפר-הכרת הדמיות, חלק ג'.

למי שיש שאלות נוספות יכול לפנות אליי!! D:

ניני בניניP: יובל העליתי...

שם: קייטלין (קייטי,) אליגר-דמות משנה.
גיל: 13.
הורה אלוהי: אפולו, אל השמש, הנבואה, האור, המוזיקה.
הורה אנושי: שרה אליגר.
תיאור חיצוני: שער גלי בצבע חום-כרמלי ובאור השמש בלונדיני בוהק, צבע עניים דבש-זהב וצבע עור שזוף עמוק. מבנה גוף אתלטי וגובה ממוצא.
חייה של קייטי:
קייטי גדלה עם אחיה התאום-ריילי-בניו-ג'רזי. גם כמו כולם, קייטי וריילי סולקו מבתי-ספר רבים עד שהגיעו לפנימיית "ליינד". אביהם החורג של קייטי וריילי-פול-היה אבא ובעל חורג ומכה ומכור לסיגריות.
מאפיין פנימי: קייטי היא ילדה חצופה ומצחיקה, היא מאוד אוהבת להרביץ לאח שלה על טיפשותו הגדולה. קייטי אוהבת להשתמש בהומור שחור. קייטי היא ילדה בעלת אופי ממזרי וחד. היא סובלת (לא בדיוק סובלת,) מהיפראקטיביות ומבעיית קשב וריכוז.
כישורים: הטלת סכינים וחץ וקשת.
כלי נשק: סכינים ורימונים.
שמות חיבה: קייט.

שם: ריילי אליגר-דמות משנה.
גיל: 13.
הורה אלוהי: אפולו, אל השמש, הנבואה, האור, המוזיקה.
הורה אנושי: שרה אליגר.
תיאור חיצוני: שער גלי בצבע חום-כרמלי ובאור השמש בלונדיני בוהק, צבע עניים דבש-זהב וצבע עור שזוף עמוק. מבנה גוף צנום וגובה מתחת לממוצא.
חייו של ריילי:
ריילי גדל עם אחותו התאומה-קייטי-בניו-ג'רזי. קייטי תמיד הייתה נוהגת להחטיף לו על טיפשותו (ובצדק,). יחד, הם סולקו ממלא בתי-ספר. אביהם החורג של קייטי וריילי-פול-היה אבא ובעל חורג ומכה ומכור לסיגריות.
מאפיין פנימי: ריילי אוהב להשתמש בהומור שאין לו, הוא מאוד אוהב להקניט את כולם ובמיוחד את ליזי וג'סיקה. הוא אוהב למתוח בדיחות על חשבונם ועל חשבונו. ריילי סובל מבעיית קשב וריכוז. ואהבתו הסודית היא…(שוש… '.' )
כישורים: חץ וקשת.
כלי נשק: חץ וקשת.
שמות חיבה: ראש-חץ, דביל, אדיוט, חסר שכל, ריי.


תגובות (5)

חחחח עכשי תעלי פרק הבה ולא לא הכרת דמויות ואני יודעת שיש לו קראש על לייזי

13/05/2012 08:56

לא ניני בניני P: נשבעת לך שלא על ליזי ובכלל את לא אמורה לגלות ולא לגלות לעצמך!

אז………………..
אל תחשבי על זה!! >

14/05/2012 05:56

תמשיכי תמשיכי תומר אחרת אני …… טוב אין לי איום אבל תמשיכי [מוחעחעחעחע]

14/05/2012 14:03

תומר תומר תומר נו מתי תעלי פפרקים?

17/05/2012 08:42

אין לי הרבה זמן…אבלאבל רציתי לגמור את הדבר הזה על הדמויות :(

20/05/2012 10:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך