קרב קיומי – פרק 10

Estonian 03/01/2012 668 צפיות 9 תגובות

לוק היה הראשון לצאת מהמערה ותאליה מיד אחריו ואני אחרונה. לא היה לנו כיוון מוגדר. לא הייתה לנו מטרה. סתם שיטוטים רקורסיביים חסרי מטרה ברחבי המדינה.
גיליתי שללוק היה חוש ריח נהדר, הוא איכשהו… הריח איפה יש מפלצות. אני גם כן זיהיתי צחנת מפלצת, אבל הוא ידע ממרחקים. היו לו תחושות בטן חזקות מאוד.
בכל מקרה, היינו ביער כלשהו, אני לא שאלתי על שמו. היו בו עצים גבוהים שהטילו צללים מאיימים. שם גם פגשתי במפלצת הראשונה שיצא לי להיתקל בה ושהמטרה שלי הייתה לחסל אותה.זו הייתה המפלצת המשונה ביותר שאי פעם פגשתי.
"אנבת', תשארי מאחור!" הוא צעק לי.
"לא" אמרתי "תנו לי להילחם".
ואז ראיתי את היצור. חלפנו ליד עצים ביער וראיתי יצור דמוי זוחל בצבע צהוב עם כתמים אדומים.
זאת הייתה לטאה ענקית. היו לה קשקשים עבים וסימני תאים גדולים, כמו אלו שיש על גב כף היד שלנו. היו לה קוצים בחלק האחורי של הגב. כל קוץ היה צבוע בצבע אחר.
הלטאה הביטה בנו בעיניי זוחל צהובות גדולות עם אישונים דמויי אישוני חתול שחורים, שהיה נראה כאילו משקפים את שמי הלילה נטולי הכוכבים. לילות הכאב והשכול.
היא נשפה גל אש שכמעט שרף את תאליה.
תאליה טפחה על הצמיד שלה שהפך למגן שלה ותרסיס פלפל מהכיס.
תרסיס הפלפל צמח והפך לחנית ארוכה.
לוק שלף חרב עשוייה ארד.
אני שלפתי את הסכין שלי.
לוק רץ אל הלטאה וניסה לדקור אותה.
היא נשפה אש והוא התחמק הצידה.
אני שמתי לב שהוא מתקיף בלי להגן ובלי לחשוב.
תאליה ניסתה להסיח את דעת הלטאה בזמן שלוק תקף. שמתי לב, שאפילו שהזנב שלה היה משוריין להפליא, היא לא תקפה בכלל איתו. אם אני הייתי הלטאה הזו, הייתי מזיז את הזנב כל הזמן.
אני רצתי לאחור בזמן שלוק ותאליה סיפקו לי הסחת דעת בלי שידעו אפילו.
אני רצתי לאחור וקפצתי על גנב הלטאה.
כנראה שהיא אפילו לא הרגישה כי היא לא ניסתה לסלק אותי ממנו.
טיפסתי למעלה. הגוף שלה היה חם כמו כבשן. הרגשתי זיעה נוטפת מחלקים רבים בגוף. הרגשתי כוויות קלות ביד שלי. ידעתי שאני חייבת להתאמץ ועליתי במהירות הגבוהה ביותר שבה הצלחתי לטפס.
הגעתי על לצוואר שלה. בכל פעם שנשפה אש, היא התחממה יותר. האחיזה שלי בה נרפתה.
הרשתי שאני מחליקה מהגב שלה בכל תנועה.
לוק ותאליה צעקו. הרמתי את ידי השמאלית שבה הסכין והתכוונתי להנחית על הלטאה ואז היא זזה תנועה פתאומית והרגשתי שאני מחליקה…

המשך יבוא


תגובות (9)

וואוו אור!!!
ממש נמאס לי לכתוב כל פעם את אותו דבר, אז אני אגיד- פיצ'פקעקעקבבד
תמשיך מהר ותשלח לי!!

03/01/2012 12:46

מאוד יפה קראתי הכול עכשיו כי אני חדשה באתר ואהבתי! תמשיך!
אני מקווה שתקרא את הסיפורים שלי כשאני יעלה אותם!=]

03/01/2012 13:18

היי אור כרגיל "מקסים" בקי ♥♥♥♥

03/01/2012 23:37

תמשיך! ממש יפה! וגם עוד לא אמרתי את זה (נראלי) אבל תמיד שאלתי את עצמי מה קרה לאנבת' לפני שהיא הגיעה למחנה..! ועכשיו אתה עונה על התשובות!

04/01/2012 01:30

שלום אור,
אתה בוודאי תוהה מדוע, אחרי שלא הגבתי לפרקים הקודמים, אני מגיבה דווקא לפרק זה.
אובכן… הפרק המסויים הזה הוא מדהים, מבחינת תארים. לדעתי, יש לך קושי מסויים בתיאור פעולות קטנות או חסרות חשיבות, אבל כאן, התעלתה על עצמך, ובאמת הצלחת לתאר את כל מה שקורה, בפרטי פרטים, אבל בלי להגזים.
כל הכבוד.

ממני, ליסה.

04/01/2012 07:41

עאעאעאעעאעא תמשיייך מהר!!!!!

04/01/2012 07:57

תמשיייייייייייייייייייייייך זה פשוט מדהים

04/01/2012 08:36

ווווווווווואו. אור זה מעולה!!!!!
תמשיך מהר, מיד, עכשיו, ברגעים אלו….
תמשיךךךך

04/01/2012 08:50

המשך!!

04/07/2013 03:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך