Lapis lazuli
רציתי לפרוק את כל מה שהיה לי ויצרתי שיחה משעשעת. מה דעתכם?

שיחה ידידותית עם האולימפוס

Lapis lazuli 30/06/2013 911 צפיות 7 תגובות
רציתי לפרוק את כל מה שהיה לי ויצרתי שיחה משעשעת. מה דעתכם?

לפעמים, הייתי רומה להיגיד משהו לכול אל בפנים:
ארטמיס: "מה הקטע בלהיות בתולה? אז בשביל מה יש בנים? אולי נאדה אותם וזהו?!"
אפולו: "מה האובססיה הזאת לפרות? כאילו, הילדים שלך יתחבו לסטייק אדום דובדבן?!"
זאוס: "למה אתה חייב ללבוש כחול, אם, יש ברקים צהובים, וכתומים? אחיך, אל הים, לא לובש כחול, מאיפה השריטה הזאת?!"
פוסידון: "למה יש לך ריח של דגים?"
דמטר: "מה הית עושה אם היו מקרבים אלייך גפרור?"
הרה: "למה את תומכת רק במשפחה המושלמת?"
דיוניסוס: "למה אתה תמיד מסתובב עם פרצוף חמוץ? לא כואבות לך העייניים?!"
ארס: "אתה צבעתה את הפרות משה רבינו באדום? למה?!"
הפייסטוס: "למה הזקן שלך בוער? לא שחיתה בחיים, או התקלחתה?"
אפרודיטה: "למה את כל כך אוהבת בושם? ןלמה הילדים שלך כל כך מטופחים? לא שמעת ש'כסף לא גדל על העצים' לכן, אי אפשר לקנות בושם במיליון שקל?!!!!!!!!!!"
אתנה: "למה הילדים שלך הם כל כך גאוותנים? את צריכה ללמוד, שלא כל אחד יכול ליצור בניין מושלם!"
הרמס: "למה לנחשים שלך קוראים ג'ורג' ומרתה?"

והתגובות:
ארטמיס: "את צודקת, באמת למה לא?!"
אפולו: "כן, ברוב הפעמים הם עושים את זה. בגלל זה אני גם אל הרפואה. לרפאות אותם כיש סטייק בסביבה, הם מתעלפים מהתרגשות!"
זאוס: קודם כל, הוא היה מאדה אותי ורק אז אומר "רעיון טוב… הרה מותק, את יכולה לקנות לי חליפות כתומות?"
פוסידון: "מרוב דיג. והבושם החדש שלי לא עוזר נכון?"
דמטר: רצה כל עוד נפשי בי?"
הרה: "כי, וואו, אין לי סיבה. כי, היה כיף לזרוק את הפייסטוס מגג האולימפוס?"
דיוניסוס: "זה כואבלי. אני לוקח משכך כאבים לפני השינה."
ארס: מאדה אותי ואומר: "כן! האמת שלא!! זאת שאלה מכשילה?…"
הפייסטוס: "האמת שזה סתם. אני כן מעלה אדים אחר כך במקלחת, ולא אוהבים להיות איתי בבריכה. זה רק אני ודאקי, ברווזת הארד שלי!" ובוכה ומרעיד את האדמה.
אפרודיטה: "זה חדש לי, אבל, זה לא יעצור אותי מלקנטות שני מ"ל בושם במיליון דולר!!!"
אתנה: מאדה אותי ואומרת: "זה פגם יסודי!! גם בארי, הדובון שלי אמר לי, זה, זה… פגם יסודי!!" ובוכה בבכי היסטרי.
הרמס: "לא יודע. ההורים שלהם החליטו ככה. אני יפנה למשרד האוכלסין! ג'ורג', אתה לאויס. ומרתה, את לריסה."


תגובות (7)

חחחח מה

30/06/2013 09:13

וואט לוללללל XD
גאוני!

30/06/2013 09:26

חחחחחחחחחחחח זה גאוני!!!

30/06/2013 09:33

תודה רבה!
CATMIO

30/06/2013 09:40

הרגת אותי. במיוחד עם אתנה. אני מתה מצחוק. אבל למה לא רצית להגיד כלום להאדס? מה עם האדס?.

30/06/2013 13:20

אדירררר, זה הרג אותי XD

30/06/2013 14:06

אופס… שכחתי את האדס רק על זה הוא היה מאדה אותי!

01/07/2013 00:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך