צבי 4000
לספר הבא קוראים "התקווה האחרונה"

שערי האדמה פרק אחרון

צבי 4000 01/07/2013 817 צפיות אין תגובות
לספר הבא קוראים "התקווה האחרונה"

<אביעד> השער פלט אותנו ליד שרידי הספינה "ארגו 2". "חיבים לתקן את הספינה מהר" אמר ליאו."זאוס הזכיר שעוד מעט יהיה פיצוץ שיכול להשמיד את כל יון" אמרתי. כעבור כמה דקות של עבודה הספינה הייתה מוכנה. פתאום שמענו פיצוץ ענקי. "האדמה מתחילה לרעוד" הזהירה הייזל. "את חושבת שאנחנו לא יודעים" שאל ליאו."לא" ענתה הייזל. "כולם לעלות על הספינה" אמר פרנק. אחרי שכולם עלו על הספינה ליאו משך במשנק והספינה החלה להמריא. כשהספינה היתה במצב טיסה פיצוץ ענקי עלה מאפירוס והחל להתפשט "יותר מהר" קרא פרסי וליאו האיץ את הספינה. אף אחד לא נרגע עד הספינה הייתה בטוחה מפגיעה. "זה היה קרוב" אמרה אנבת. פניתי לעבר איילת ששכבה על הסיפון ויונה ניסה לעצור את הדימום שפרץ מתוך בטנה. פתאום קרה נס והפצע נעלם. "מוזר" אמר ליאו "היא הייתה אמורה להיות מתה". "אני יודע מה קרה" אמר ניקו. "שערי המוות נותרו פתוחים. "לא יכול להיות" אמרתי. "סגרתי את השערים" אז נראה שמשהו היה לא בסדר" ניקו השיב לי. "אבל מה היה יכול להיות לא בסדר" שאל גייסון. "זה בדיוק מה שאני לא יודע". "אנשים" אמר ליאו " כדאי שתשמעו את זה" אמר ואז כדור ארכימדס עלה ונפתח לכדי מסך גדול. "מתי היה לך זמן לתקן אותו" שאל פרנק. ליאו סימן לו "אחר כך" ואז המסך החל להקרין מתוך שידור חדשות." סערות עצמות מכות כעת בכל יון בתוספת הרי געש מתפרצים וצונאמי ענקי" אמר קרין החדשות . "איך נצליח לעצור את כאוס עכשיו" שאלה איילת. "לא יודע" עניתי לה ואז הספינה נעצרה. תראו את זה" אמר ליאו. כשהגענו למעקה ראינו במקום מחנה החצויים ערמות של עפר והריסות ביתנים. "מי עשה את כל זה שאלה פיפר. " נראה לי שגאיה" אמר גייסון. "טוב אז מה המקום היחידי שאנחנו יוכלים לטוס אליו" שאל ליאו. "למחנה הרומאי כמובן" אמר גייסון. ואז ליאו משך במשנק והספינה החלה לטוס לעבר המחנה הרומאי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך