צבי 4000
הסיפור ה 50 שלי

שערי האדמה פרק 11

צבי 4000 14/06/2013 642 צפיות תגובה אחת
הסיפור ה 50 שלי

<אביעד> ארגו 2 נחתה בנמל של אלבניה ופרסי גייסון ופרנק הלכו למצוא את היהלומים. אני עזרתי ליונה להאכיל את ברד. זה מה שהוא אוכל רטנתי. כן אמר יונה הוא אוכל דגים. ואז הלכתי לראות מה שלום הדרקון שלי וראיתי אותו מתכרבל בשמיכה שהבאתי לו לאורווה נראה שאקרא לו מלתעות אמרתי ליונה זה הדרקון שלך אתה תחליט הוא אמר. ואז הוא אמר: יש משהו שאתה רוצה לספר לי. איך ידעת? שאלתי אותו. מפני שאני חכם הוא אמר. סיפרתי לו על החלום ונראה לי שהוא מופתע. אז זה נכון הוא אמר. רגע מה נכון שאלתי. גאיה הצליחה בשיתוף עם אפופיס להשתלט על האלים המצרים יונה אמר. ואז ליאו הגיע בריצה גמרתי לעבוד על ראש הדרקון החדש הוא אמר. מצויין אמרתי והרכבתי אותו על הראש הכרות. מרגיש יותר טוב? שאלתי את מלתעות. אני מרגיש מצויין הוא אמר לי במחשבות. עלינו למעלה וראינו את פרנק בדמות נשר מחזיק את פרסי בעוד גיסון עף בשמים ונראה שהם מנסים לברוח מפני משהו ואז כדור אש ענקי כמעט פגע בהם וטס לעבר הספינה. פתאום מלתעות טס במהירות אל כדור האש ובלע אותו. ואוו אמרתי. מרוצה? שאל מלתעות בראש שלי כן אמרתי ממש מרוצה. ואז ראינו מאיפה הגיע כדור האש. עיט בוער רדף אחרי פרנק. ואז קרה משהו שאף אחד לא ציפה לו מלתעות ירק את כדור האש שבלע הישר לעבר העיט והעיט התפוצץ בשמים. חיבים לעוף מכאן אמר ליאו ומשך במשנק. הספינה החלה לטוס לעבר פרסי גייסון ופרנק והם נחתו על הספינה ומלתעות נחת יחד איתם על הספינה והספינה החלו לטוס לעבר יון. איפה היהלומים שאלה פיפר. המפלצות לקחו את היהלומים שהיו במוזיאון אמר פרנק שהשתנה בחזרה לבן אדם. אז למפלצות יש שני יהלומים ולנו יש 9 יהלומים סיכם גייסון את המצב. אבל הם לא הבעיה היחידה שלנו אמרתי. למה לא שאלה הייזל. כי האלים המצרים לצד גאיה.


תגובות (1)

יאיייי מזל טוב לרגל 50 סיפורים עד 120 שנה!!!! חחח
תמשיך לכתוב כך תמיד כי אין אתה באמת כותב מוכשר
תמשיייייייייייייייייייייייייך……. את הסיפור עוד היום …
אני מצטערת שלא הגבתי לך בכמה הימיים האחרונים פשוט יש לי סוג של לחץ
אז מהיום אני מבטיחה לך שאני הגיב ותמשיייייייייך….. אני במתח… פרק יפה
אוהבת שרית

14/06/2013 03:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך