שערי האדמה פרק 13 קרב האלים חלק א

צבי 4000 14/06/2013 730 צפיות אין תגובות

<אביעד>האלים היונים והאלים המצריים(הדמיות שהתקרבו לספינה) התנגשו ראש בראש. כל אל נלחם במקבילו המצרי למשל זאוס נלחם ברע(שניהם מלכי האלים במיתולגיות שלהם) מה נעשה שאלה הייזל. נעזור לאלים היונים אמרתי. ליאו טס הישר לראש של רע. מלתעות צעקתי ובתוך שניה הדרקון הופיע על הסיפון עליתי עליו והוא עף הישר לראש של רע קפצתי על הראש של האל ונעצתי את חרב האלים בראש של רע והוא צעק מכאב. יונה עופף על גב ברד ועזר לפוסידון להלחם בנפתיס. ניקו ירה ברובה הקשת שעל הספינה על כל אל מצרי שהתקרב לספינה. גייסון חילק פקודות וכל החצויים נעמדו ליד הרובים של הספינה חוץ מפרנק שהפך לדרקון ועזר לארס להילחם בהורוס. קפצתי מהראש שלו ושלפתי את טורפי האדס השלכתי את אחד הלהבים והלהב ננעץ בבטנו של רע ואז ראיתי שיש לו על הצואר תליון כמו שראיתי בחלום אז טיפסתי על הבטן שלו ונאחזתי בתליון. בעודי מנסה לשבור את התליון זאוס תפס בידיו של רע אבל רע הצליח לשבור את אחיזת הידים של זאוס והעיף אותו כמה מטרים באוויר השלכתי את הלהב השני על היד של רע ומשם עליתי על הראש שלו ואז שמעתי את הדרקון אומר: תקפוץ משם. קפצתי מהראש ונחתתי על הספינה ואז מלתעות ירק כדור אש גדול שפגע בול בתליון של רע והתליון נפל למים ואז רע חזר להיות טוב(מקודם הוא היה אל אפל בגלל התליון) ואז כל האלים המצרים החלו לאבד את התליונות שלהם זה נגמר שאל יונה נראה לי שכן ואז ראינו דמות נחש מסתערת על רע. הורוס היה הראשון להגיב הוא קפץ על הנחש והם החלו להלחם. בסופו של דבר הנחש נעלם. זה היה קל הוא אמר ואז הנחש התגלה שוב במקום אחר באמת חשבת שהיה כל כך קל להביס אותי הוא אמר וירק שוב פעם תליון על רע התליון נתלה באותו מקום שהוא היה קודם והמלחמה החלה שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך