שערי האדמה פרק 13 קרב האלים חלק ב

צבי 4000 19/06/2013 773 צפיות אין תגובות

<יונה> פוסידון נלחם בנפתיס ליד הנהר אז טסתי לעזור לו. ברד ירה בנפתיס גבישי קרח אבל נראה שהקרח לא עושה לה כלום תעשה יריה יותר חזקה אמרתי לברד. בסדר הוא אמר וירק קרחון שהספיק לכסות אי שלם על נפתיס. הקרחון פגע לה בפרצוץ והיא נפלה על המים. יפה אמרתי לברד אבל אז ראיתי את הורוס מנסה לפגוע בספינה. ברד התקרב לראש שלו וירק כדור מים על הורוס. הורוס תפס את הכדור ביד אחת וזרק אותו על הספינה. הכדור פגע בספינה והיא בתגובה ירתה אבן בוערת על הורוס נחתתי על הספינה. מה קורה שאלתי את פרסי. אתה לא רואה הוא הצביע על הורוס ומיד יעדתי מה לעשות תאמר לליאו לפגוע להורוס בתליון הסגול שמעתי אמר ליאו וירה חץ על הורוס. החץ ריסק לו את התליון מה קורה כאן הורוס שאל(בשליטת אפופיס האלים לא מודעים למה שקורה סביבם) ואז הוא פנה אל אפופיס. אתה לא תצא מכאן בחיים הוא אמר והסתער על אפופיס. הוא שלף זוג חרבות ותקף את אפופיס. פתאום שמעתי קול של משהו נשבר. פוסידון שבר לנפתיס את התליון ואז הם פנו לעזור להורוס בסופו של דבר כל התליונות נשברו והאלים נלחמו באפופיס. ואז מלתעות (הדרקון של אביעד) ירק כדור אש שפגע באפופיס וחיסל אותו. ואז רע אמר הארמון שלנו נהרס אולי נוכל לבוא לארמון שלכם הוא שאל את זאוס בשמחה זאוס אמר ואז כל האלים נעלמו. אז לאן עכשיו שאלתי. ליון אמר ליאו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך