שערי האדמה פרק 16

צבי 4000 24/06/2013 724 צפיות אין תגובות

<אביעד> כשהתעוררתי ראיתי זקן שעושה מדורה שלפתי את חרבי והתקרבתי אליו. כשהיתי מספיק קרוב אליו התנפלתי עליו. "ככה אתה מקדם את פני העוזר של אל השאול" הוא אמר. ירדתי מעילו."שמי הוא תנטוס" אמר הזקן "האל ששומר על שערי טרטרוס" שאלתי. "כן" אמר תנטוס. "מה אתה רוצה" שאלתי אותו. "לדבר איתך כמובן" הוא אמר. התישבתי מול תנטוס. "מה אתה רוצה לומר לי" שאלתי. "מה שזאוס פוסידון והאדס חשפו על הכוחות שלך הוא רק חלקיק מהכוח שיש לך אמר תנטוס. "באמת" שאלתי. יש לך לא רק את הכוחות של שלושת האלים הגדולים אלא את הכוחות של כל אל או טיטאן שחי אי פעם". ואז הרגשתי משיכה בבטן ותוך שניה נחה מולי חרב גדולה יותר מחרב האלים. "זוהי החרב החזקה ביותר מכל הנשקים של האלים או של הטיטאנים". לקחתי אותה ואז שלפתי את חרב האלים. "זאוס אמר לי שחרב האלים לעולם לא נשברת האם יש כוח דומה גם בחרב הזאת" שאלתי "לא" הוא אמר " אבל יש על הכוחות שלך קללה". "נשמע די הגיוני" אמרתי "הקללה היא שאם החרב הזאת תשבר אתה תאבד את כל הכוחות שלך" הוא אמר ונעלם". יצאתי מהמערה והלכתי לכיוון שברי הספינה. כשהגעתי לספינה ראיתי שהיה פה קרב. "המפלצות בטח חטפו אותם" חשבתי. פתאום ערמת שבבים ענקית התפוצצה ומלתעות יצא ממנה. עליתי עליו. "עוף לאפירוס" אמרתי ומלתעות זינק אל תוך שמי הלילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך