שערי האדמה פרק 18 בבקשה תגיבו

צבי 4000 27/06/2013 874 צפיות 2 תגובות

<יונה> כשפקחתי את עיני ראיתי את פורפיריון עומד בגאווה בעודו מחכה לטקס כלשהו ."החצוי הקטן התעורר" אמר כשהבחין בי. קהל של מפלצות נאסף בכיסאות שבאיצדטיון(ממתי יש איצדטיון בטרטרוס) "אחיי הענקים" קרא פורפיריון."נאספנו כאן כדי לעשות טקס להערת גאיה(גאיה לא התעוררה במלואה עוד) ". "יש למישהו רעיון" שאלתי. "לי יש" אמרה אנבת והוציאה כובע. היא חבשה אותו ופתאום אף אחד לא ראה אותה. פתאום אחת המפלצות השמיעה קול של ילילה. "נתקע לך גוש פרווה בגרון" שאל קרונוס את המפלצת. "מישהו צבט אותי" השיבה המפלצת. "אני לא רואה אף אחד" אמר קרונוס."אני נשבע לך" אמרה המפלצת. "הירגו אותו" פקד פורפיריון. כעבור כמה שניות כל מה שנותר מהמפלץ היה ערמת עצמות. "כעת נמשיך בטקס" אמר פורפיריון. "מישו מוכן להסביר לי מה קורה כאן" שאלה איילת(המפלצות הצליחו לתפוס אותה). "אנבת חבשה כובע שהופך אותה לבלתי נראה" הסביר לה פרסי. "מגניב" אמר ניקו. פורפיריון לקח חנית והלך לכיוון שלנו. הא תפס באיילת וגרר אותה למרכז הזירה. "עכשיו אני אהרוג אותה וגאיה תתעורר" ואז הצלחתי איכשהו להשתחר מהשלשלאות שכבלו אותי. "הדבר היחיד שיקרה זה שאתה תמות" אמרתי. " אתה בטוח בזה שאל פורפיריון. "כן" אמרתי פתאום שלשלאות פרצו מהאדמה וכבלו אותי שוב. "נו באמת" אמרתי. פורפיריון הניף את התנית גבוה מעל איילת ואני לא יכולתי לעצור בעדו. פתאום כדור אש ענקי פגע בפורפיריון והעיף אותו והוא נחבט בשערי טרטרוס. "אף אחד לא הורג את החברה שלי" אמר אביעד.


תגובות (2)

מחכה להמשך

27/06/2013 07:47

אהבת. עוד שני פרקים ספר המשך! ודרך אגב לספר ההמשך קוראים שלטון הכאוס

27/06/2013 08:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך