צבי 4000
פרק לפני אחרון

שערי האדמה פרק 19

צבי 4000 27/06/2013 726 צפיות אין תגובות
פרק לפני אחרון

<אביעד> "אף אחד לא הורג את חברה שלי" אמרתי. כל המפלצות נסוגו צעד אחורה. "תישארו במקום" פקד כאוס. הצבעתי על החברים שלי והשלשלאות שכבלו אותם נעלמו. "יותר טוב לא להיות כבול" אמר גייסון. "להשמיד אותם" פקד כאוס וכל המפלצות הסתערו עלינו. שלפתי את החרב שקיבלתי מתנטוס. והנפתי אותו. ואז קרן אור פרצה מתוכו וגמרה לשרשרת אסונות שפגעו במפלצות. קרונוס צעק:,טיטאנים להסתער" והטיטאנים הסתערו. פתאום ברק פגע באדמה והאלים הסתערו מתוכו. "להשמיד אותם" אמר זאוס ואז שער נפתח בשמיים והאלים המצרים פרצו מתוכו והסתערו על המפלצות."יותר קל שהאלים איתנו ולא נגדנו" אמרה פיפר. ואז פורפיריון קם והסתער. חיכיתי עד שהוא יגיע לטווח פגיעה וכשהוא הגיע תקפתי אותו. קפצתי על הראש של הענק ונעצתי את החרב בראשו בכוח כזה שהוא נפל. מזווית העין ראיתי את פרסי ויונה תוקפים את פלוטיבוס. פורפיריון נעלם והופיע כמה מטרים מהמקום שהייתי בו. הוא לקח סלע והשליך אותו עלי. בשסיעוף אחד חתכתי את הסלע. בניתיים ליאו פרנק וגייסון התרכזו בלמצוא את היהלומים. פיפר הייזל ואנבת תקפו מפלצות והרגו אותם ואילו איילת עזרה לי להלחם בפורפיריון. ליאו הצליח לאסוף את כול היהלומים. "מישהו יודע איך משתמשים ביהלומים" ליאו שאל. "עליכם לחבר את כל היהלומים יחד רק כך אפשר לכלוא את הרוע" אמר זאוס. "תודה" אמר ליאו ואז אחד הענקים העיף אותו והיהלומים נזרקו ישירות אליי. לקחתי אותם וחיברתי אותם. ואז היהלומים החלו לזהור עד שנוצר יהלום אחד. לקחתי את היהלום והנפתי אותו. ואז רוח חזקה פרצה במפתיע מתוך היהלום והרוע החל להידחק לתוך השערים. "אתה מצליח" קרא זאוס "המשך כך".איילת חמקה מהיד של פורפיריון ותקעה לו את חרבה בבטנו מה שהוציא אותו מריכוז והוא החל לעוף לעבר השערים. ואז פורפיריון שלף חנית והטיל אותה. היהלום הסיט את החנית לכיוון הלא נכון והחנית ננעצה באיילת. אבל במילא זה לא עזר לו וכל הטיטאנים והענקים עפו לתוך השער. ואז בקול רעם השערים נסגרו. "איילת!" רצתי לעברה. היא היתה חיורת כולה. יונה בא וניסה לראות אם אפשר לעשות משהו. פתאום שמעתי קול שהגיע מהשערים וראיתי שהם מתחילים להיסדק. "בריחו מכאן" קרא זאוס אנחנו ננסה לעכב את הפיצוץ. ואז שער נפתח. כל החצויים קפצו לתוך השער. לקחתי את איילת וקפצתי גם לתוך השער.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך