שערי האדמה פרק 3

צבי 4000 30/05/2013 690 צפיות 2 תגובות

<יונה>אחרי שהתחלנו לטוס עמדתי ליד התורן הראשי עם פרסי בעוד ליאו מטיס את ארגו 2 בין העננים. "אני מתערב איתך שלא תתקוף אותנו שום מפלצת" אמרתי לו. "אתה לא יודע עד כמה גאיה יכולה להיות אכזרית" הוא ענה לי. "מי זאת גאיה?" שאלתי אותו. גאיה היא אלת האדמה הוא אמר לי. אם היא אלת האדמה היא לא יכולה לתקוף אותנו. אולי היא לא אבל המפלצות יכולות. ברגע שהוא אמר את זה ראינו מין כוכב שביט מתקרב לעברנו. "תפנה ימינה" קרא פרסי אל ליאו. הוא סובב את הספינה ימינה כך שכוכב השביט נפל למים. "מה זה היה" שאל פרנק שעלה במדרגות יחד עם שאר החברים. "לא יודע" צעק ליאו ואז ראינו הרבה ספינות אויר של המפלצות עכשיו הבנתי אמרתי. זימנתי כדור מים ענקי. "זמן לבאולינג" אמרתי והשלכתי אותו על ספינת המפלצות הקרובה ביותר. כל המפלצות עפו חוץ מאחד שהתנדנד כמו חיל באולינג. "תיפול תיפול" לחשתי ואז המפלצת נפלה. סטריק צעקתי. אבל אז המפלצת קמה. נו באמת אמרתי. ואז גיסון הניף את חרבו וברק פגע בחרב והתפצל להרבה ברקים שפגעו בספינות האויר של המפלצות ואז כמו בלון שיצא לו האויר צנחו למים חוץ מספינה אחת שהצליחה לבלום את הברקים. תנו לי אמרתי והרמתי יד. ואז כמו משום מקום מפלצת ים ענקית פרצה מהמים והטביעה את ספינת המפלצות. "זה היה כיף" אמרתי ואז שמענו שאגה אדירה שעולה מתוך המים. כשהבטנו מטה ראינו מערבולת ענקית שהופיעה במים ודמות ענקית פרצה ממנה.


תגובות (2)

יאייי…..תמשייייייך………..ומצטערת שלא הגבתי קודם חחח את כועס נכון
באמת סלחה אני פשוט לומדת ויש לי תקופה של לחץ אבל אני מבטיחה להגיב לך בסיפור ותמשיך…………מחכה להמשך…………..
אוהבת שרית
ולילה טוב=)

30/05/2013 10:27

שמחה שנכנסתי לסיפור שלך – אוהבת את הכתיבה שלך ואמשיך לקרוא ולהגיב בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

30/05/2013 13:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך