אינויאשה – פרק 1 (חלק א')

11/09/2012 1049 צפיות 3 תגובות

"אבן ארבע הנשמות?!" תהיתי בקול, סבא שלי הסביר לי שהאבן תביא שמחה ושלווה ללא ספק, מה זה השטויות שסבא מוכר?
הוא שם לב שאני לא מאמינה לו, הוא התבונן בי בעיניים נזעמות עד מאד..
"סבא, אתה זוכר מה יש מחר נכון?" כמובן שהוא זכר את היום הולדת שלי, הוא גם הביא לי מתנה.. פתחתי אותה בהתלהבות עצומה, כשראיתי שם רגל מגעילה וירוקה של מפלצת כלשהי..
זרקתי אותה בזלזול לעבר בויו החתול שלי ששיחק בינתיים עם האבן ה'קסומה' של סבא שלי, ושמח לקבל משחק חדש.
סבא כל כך מאכזב.. שיביא לי משהו נורמלי ליום הולדת.
הוא נאם משהו על זה שהרגל המגעילה הזאת מקורית, מה אני אעשה איתה?
הבית שלנו נמצא ליד עץ קדוש, וליד באר חבויה, הכל פה כל הזמן שמעתי את הסיפורים על הדברים המתיישנים האלה, הכל פה מקורי בדיוק כמו המתנה של סבא, אבל אף פעם לא היה אכפת לי מזה..
עד ליום הולדת החמישה עשר שלי..

השמש זרחה בשמיים, היום הולדת שלי הגיע, אני מאושרת כל כך.. אני אוהבת את היום הולדת שלי.
יצאתי מהבית במהירות לעבר בית הספר, שאני לא אאחר ללימודים..
רצתי לעבר המדרגות שמובילות מהחצר שלנו לרחוב הראשי, כשבדרך עברתי ליד הבתקה של הבאר החבויה, ראיתי את סוטה אחי הקטן עומד ומסתכל לבפנים.
"סוטה? מה אתה עושה פה.. אל תשחק פה זה מסוכן" קראתי לעברו..
"אבל בויו.." אמר לי והתבונן בחזרה בפנים..
"בויו נכנס לבאר החבויה?" שאלתי אותו..
נכנסתי פנימה, וסוטה בא אחריי , קראתי לבויו והוא לא ענה…
"אני חושב שהוא בתחתית.." אמר לי סוטה מבועת.
"אז תלך להביא אותו.." הפטרתי לעברו.. אך סוטה טען שהמקום הזה עושה אותו מפוחד מדי, הוא ממש פחדן האח הזה, הכל אני צריכה לעשות פה לבד.
רעש נשמע מכיוון הבאר שעמדה באמצע הבקתה היא הייתה חסומה עם קרש עץ ועליו פתקים קדושה שלטענת סבא חוסמים רשע..
"יש שם משהו" צרח סוטה וברח מאחורי גבי, האח הזה הוא ממש ילדה.
"החתול שם.. מה אתה מפחד?" שאלתי אותו בקרירות וירדתי בעצמי לכיוון הבאר כדי להביא את בויו, מי עוד יעשה את זה אם לא אני?
שמעתי שוב את הרעש שבא מתוך הבאר,איך זה יכול להיות הבאר חסומה.. הרגשתי משהו מדגדג ברגלי הימנית .
"אהההה" צעקתי, סוטה הפחדן צעק אחריי..
זה היה רק בויו מזל.. ממש נבהלתי.
"הפחדת אותי" צרח סוטה "מה את צורחת כל כך חזק?" איזה ילד חוצפן..
"אני פה רק בגלל שאת מפחד!!" צרחתי עליו בחזרה..
"קגומה.." קרא לי סוטה ובעיניו ראיתי פחד, מה קרה לו עכשיו.. לפתע הרגשתי משב רוח חזק מאחוריי ושמעתי קול שבירה חזק..
הרגשתי את עצמי נתפסת במספר ידיים חזקות, ונמשכת אחורה לתוך הבאר, עוד הספקתי לשמוע את סוטה צועק בשמי בפחד..
סובבתי את ראשי והיידים שהיו עלי הצמידו אותי למישהי, או יותר נכון משהו בצורה של חצי אישה וחצי לטאה..
היא הוציאה לשון ארוכה וליקקה לי את הפרצוף "אני מרגישה שהכוח שלי חוזר, זה אצלך נכון?" אמרה לי..
היא מגעילה אותי כל כך..
"תעזבי אותי מגעילה" צרחתי עליה ודחפתי אותה עם ידי.
מה זה? מהיד שלי יוצא אור סגול ורוד שהעיף אותה רחוק ממני..
הסתכלתי על היד שלי בתדהמה.. אני עשיתי את זה?
היא צרחה בכיווני "את לא תברחי ממני, אבן ארבע הנשמות"..
האבן שסבא דיבר עליה? החצי אישה הזאת רוצה את השטויות שסבא מוכר?
נפלתי בחזרה לתחתית הבאר.. נעמדתי על רגליי והסתכלתי למעלה, אולי אני רק חולמת?
סובבתי את ראשי וראיתי את היד של החצי אישה הזאת מונחת על הרצפה, כנראה נחתכה לה כשהעפתי אותה ממני, אז זה לא חלום.
"סוטה" קראתי לאחי, אף אחד לא ענה, אויש הילד הפחדן הזה בטח ברח כל עוד נפשו בו.
התחלתי לטפס על אבני הבאר לכיוון הפתח, כשראיתי פרפר לבן עף לידי, מוזר אף פעם לא ראיתי פרפרים כאלו ליד הבית..
יצאתי מהבאר מתנשפת כולי, הרמתי את הראש והבוננתי סביבי, ואו..
הנוף ענקי, יצאתי לתוך שדה פורח וענקי.. איפה אני.
"אמא, סבא, סוטה, בויו" קראתי לכולם.. כולל לחתול שלי אולי הוא פה? הרי אני יצאתי מהבאר של הבית שלנו ..
אף אחד לא ענה!! איפה אני?
הבקתה של הבאר נעלמה.. התהלכתי לכיוון כלשהו אולי אני אמצא יציאה מפה. לפתע ראיתי מולי את העץ הקדוש!!
יש אני קרובה הביתה.. רצתי לעברו במהירות מסחררת..
הגעתי אל העץ, להפתעתי הרבה על העץ היה ישן נער לבוש בחליפה אדומה רחבה, מוזרה מאד.. ושיער לבן ארוך..
"היי.. מה אתה עושה פה.?" קראתי לעברו, הוא לא ענה, טיפסתי על הענפים שהיו לידו והגעתי ממש קרוב אליו, מה זה האוזניים המוזרות שיש לו? אני חייבת לגעת בהם!! מיששתי את אוזניו כדי לבחון אם הם אמיתיות.
"מה את עושה?" שמעתי קולות מאחוריי ומספר חיצים נזרקו בכיווני, נצמדתי לנער הישן! מזל אף חץ לא פגע בי..
הם קשרו אותי ולקחו אותי בכוח לכפר שלהם, כל האנשים התקבצו מסביבי. שמעתי לחשושים מכל עבר.
"איזה ילדה מוזרה.. אולי היא מארץ רחוקה.. אולי היא שד מחופש?" מה יש להם שישחררו אותי כבר.
"הנה קאדה הכוהנת הגדולה באה, תנו מעבר" אישה זקנה עם רטייה על העין הימנית שלה התקרבה אליי, זה מה שחסר לי עוד אחת שתמציא עליי סיפורים מוזרים.
היא הוציאה מידה נרתיק שחור וזרקה עליי אבקה זהובה.. שגרמה לי לרצות להתעטש.
"מה את עושה?" צרחתי עליה, כולם פה משוגעים לאן הגעתי?
לפתע היא תפסה את פניי, תני לי להסתכל עלייך יותר מקרוב, היא סובבה את ראשי לכל הצדדים עוד רגע והוא עשה שלוש מאות ושישים מעלות אחרונית.. זה כואב מי היא חושבת שהיא..
"כל כך דומה לאחותי.. קיקיו" לחשה.. מי זאת קיקיו?


תגובות (3)

עלאאאאאאאק!!!!!
חחח.. אני חולה על האנימה הזאת, ראיתי את כולה ביפנית עם כתוביות באנגלית,
סטלני למדי!!

13/09/2012 09:19

סוטההה!! איך אני חולה על הדמות הזו- חחחח
שם נוראי אבל הדמות? חחחחח ראיתם את הפרק שהוא פוגש את אינויאשה? עם האופניים של קגומה שנשברו? חחחחחח קטעים של נוסטלגיה קשה XD

17/09/2012 12:14

סוטההה!! איך אני חולה על הדמות הזו- חחחח
שם נוראי אבל הדמות? חחחחח ראיתם את הפרק שהוא פוגש את אינויאשה? עם האופניים של קגומה שנשברו? חחחחחח קטעים של נוסטלגיה קשה XD

17/09/2012 12:14
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך