אינויאשה – פרק 4 (חלק ב')

13/09/2012 842 צפיות אין תגובות

"אתה אינויאשה?" שאלה אותו..
"אז את יורה.. איך את מכירה אותי.." צרח עליה אינויאשה, כשהוא נאבק להשתחרר מהשערות שקשרו אותו מכל צדדיו..
"הרוח סחבה אליי שמועה שיש חצי שד בשם אינויאשה שמשרת את הגלגול של נערת המקדש ועוזר לה להגן על אבן ארבע הנשמות, על התכשיט הקדוש.." ענתה לו
"מה?" התעצבן אינואישה "אני משרת את חסרת השכל הזאת?! את בטח צוחקת עליי" צרח ..
"שניכם חסרי מוח.." צחקה יורה.. "שמים את הרסיס בתוך זה…" הוציאה את הרסיס שהיא גנבה ממני מתוך הבקבוקון..
"בכל מקרה אני יעשה אתכם עסק, תלכו לחפש את שאר הרסיסים.." אמרה באדישות
"עסק איתי" גיחך אינויאשה "את הרסת לי את היום כשהופעת מול פניי, אני לא עושה אתך שום עסק" אינויאשה קרע את השערות ונשאר עם קבוצת שערות אחת שאיתה הוא עף עד ליורה, הוא כמעט פגע בה עם ציפורניו אך היא קפצה ברגע האחרון..
יורה החזיקה מסרק אדום בידה, והעיפה ממנו קבוצת שערות ענקית שעפה על אינויאשה ושוב תפסה אותו מכל צדדיו..
יורה קפצה על שערה מאחוריו "שיער כל כך יפה.." היא לחשה "אבל אתה לא מטפל בו כראוי .. כל כך הרבה קצוות מפוצלות.."
אינויאשה העיף את ציפורניו לאחור כדי לפגוע בה, יורה עשתה סלטה אחורית לכיוון מטה, היא נעמדה על שערה אחרת שהעיפה אותה חזרה לעבר אינויאשה , היא הוציאה את חרבה מהנדן, ושרטה את אינויאשה בבטנו..
היא ליקקה את דמו של אינויאשה מהחרב בהנאה רבה "עכשיו אני אחתוך אותך לחתיכות קטנות" קבעה..
אני חייבת לעצור אותה, היא התקדמה במהירות לעבר אינויאשה.. תפסתי את הקשת בידי, וכיוונתי חץ ביד רועדת, אני חייבת להציל את אינויאשה..
יריתי את החץ, הוא עף לפני יורה.. כמעט ופגע בה, היא הופתעה וקפצה אחורה על אחת השערות שעמדו באוויר…
היא התבוננה אליי.. כיוונתי חץ שני וצעקתי לה "תעזבי את אינויאשה, כי הפעם אני לא אחמיץ!!"
"לעזוב את אינויאשה אמרת?" צחקה.. "את הבאה בתור.."
"טיפשה" צרח אינויאשה "שכחי ממני ותברחי!"
"הוא לא כל כך יפה.." דיברה יורה לעצמה.. " אבל אני חושבת שאני אקח גם את השער שלה.. מה אני אעשה?!"
איזה מגוחכת היא!! "מה לא יפה?! אני חופפת את השיער שלי כל יום!!" צרחתי לעברה..
יריתי את החץ לעברה, הוא עף לעבר אינויאשה, אופס!!
אינויאשה התכופף בשנייה האחרונה לפני שזה פגע בו.. "לאיפה את מכוונת טיפשה!!!" צרח עליי..
החץ המשיך לעוף ופגע בגוש שיער ענק ..
הוא מוסס את כולו, זה היה הגוש הענק ששימש כמחבוא של יורה, מלא גולגולות נטפו ממנו כמו מים.
"אוי לא" צעקה יורה בבהלה "כל הקורבנות שלי.."
"זה הראשים של הלוחמים שראינו" אמר אינויאשה..
"הראש שלך בקרוב יתפוס מקום שם.." פנתה אליו יורה "כל השערות הכסופות האלו, אני כבר לא יכולה לחכות לרגע שבו אני ישלוט עליהן" קפצה משמחה,היא ממש גועלית!
"אבל לפני זה.." העיפה יורה את המסרק האדום שלה "את הפחדת אותי אישה, תמותי!!" היא העיפה שערות מאש לכיווני..
נפלתי על הרצפה כשהאש מלחכת סביבי, חם לי פה.. ואני נחנקת..
"נו, את אוהבת את האש שלי?" צחקה יורה ברשעות "תרגישי את האש בכל העצמות שלך.."
שורף לי כל כך "הצילו!!" צרחתי.. האש רק התגברה..
"איך את מעיזה?" צעק אינויאשה..
"אוו, אתה עצוב.. זה בסדר" צרחה לו "כי אתה הבא בתור שתמות!!" היא הניפה את חרבה לעברו, והתקדמה אליו במהירות..
אינויאשה דחף את ציפורניו לפצע שנפער בבטנו מהחתך שיורה עשתה עם החרב, והעיף לעברה להבים של דם.
"להבי דם!!"צרח ..
להב אחד פגע ביורה המופתעת וחתך את ידה הימנית שהחזיקה בחרב..
"עכשיו את לא יכולה לשלוט בחרב שלך" צרח לעברה אינויאשה..
בינתיים הספקתי לצאת מהאש, הבגד של אינויאשה הגן עליי שאני לא אכווה.. אני חייבת למצוא דרך לעצור את יורה הזאת..
"אתה צריך להתנהג לנשים ביותר אלגנטיות" אמרה לו יורה "אנשים יצחקו עליך אם לא .." אמרה וכל הגולגולות שהמשיכו לנטוף מאחוריה צחקו בקול צורם..
"זמן המשחקים נגמר!!" צרחה היא העיפה לעברו כמה גולגולות על ידי שליטה בשערות שלהם.. אינויאשה העיף אותם עם ידיו..
היא שלטה עם שערותיה בידה החצויה שמחזיקה בחרב והעיפה לעבר גבו של אינויאשה שהיה עסוק בלהילחם עם הגולגולות, החרב כמעט קטעה את ראשו..
אינויאשה העיף לעברה שוב להבי דם, אך היא הגנה על עצמה עם שכבה של שיער וגולגולות כך שזה לא פגע בה בכלל..
החרב שלה עפה שוב מאחורי אינויאשה ופגעה לו בכתף השמאלית..
הוא נפל על הרצפה בקול רעש אדיר.
"אתה רק חצי שד עם חצי כוח" אמרה לו יורה בחיוך.. "אתה רוצה את האבן כדי להפוך לשד מלא?!"
היא נחתה לידו.. "אל תזוז" ציוותה "אני אחתוך את ראשך כך שהדם לא יגע בשערות הכסופות.."
"תפסיקי להצחיק אותי" צרח אינויאשה והעיף את ידו לעבר ליבה.. כך שידו יצאה מגבה של יורה.
הבקבוקון עם הרסיס נפל על הרצפה "זה ילמד אותך" אמר אינויאשה..
היא דרכה לו על היד לפני שהוא הספיק לקחת את הרסיס..
"אתה חצוף, מכניס את ידיך למקומות מוסתרים של אישה שרק הרגע פגשת!!" נראה כאילו בכלל לא הפריעה לה החור שהוא עשה לה בדיוק בלב.. איפה הכוח שלה? התבוננתי על ערימת השער שגלשה עד לרצפה.. בטח זה שם!! רצתי לכיוון והתחלתי לטפס על ערימת השיער..
"לא יפה שגנבת לי את הרסיס" לקחה אותו יורה בחזרה..
כל ערימת השער התגלגלה ועמדה להפיל אותי, אופס יורה שמה לב אליי..
אינויאשה לקח את חרבה של יורה שהייתה על הרצפה וחתך אותה בגב..
היא הסתובבה אליו "אתה תרגיש כאב!!" צרחה, והעיפה אותו עם שערותיה לעבר הגבעה..
הוא נתקע בקיר הגבעה.. "מה קרה?" שאל אותה.. "מה כל כך מפחיד אותך שם למעלה שפתאום התחלת להתעצבן..?"
כנראה באמת הכוח שלה הוא פה, אני חייבת למצוא אותו
ראיתי גולגולת אדומה היא נראית שונה מכל השאר!! מצאתי!!
"אינויאשה, יש פה גולגולת אדומה.." צרחתי אליו, בשנייה שאמרתי את זה יורה עפה לכיווני..
והעיפה את כל הגוש שיער שהייתי עליו, תפסתי בו בחוזקה שאני לא אפול, הרמתי את ידי כדי להתקדם עוד קצת, תפסתי במשהו קשה.. מה זה?! גולגולת, איזה פחד!!!!
"אני אפגע בך!!" צרחה יורה וזרקה לכיווני את החרב, החרב פגעה בבגד של אינויאשה שהגן עליי מפגיעת החרב..
יורה תפסה את ידיי בשני קצוות שערות כך שנשארתי תלויה באוויר..
"למה את לא מדממת?!" שאלה יורה בחוסר הבנה.. "את נראית כמו אדם רגיל.." אמרה לי, עכשיו היא ניסתה עליי שיטה אחרת, היא כרכה סביב צווארי שערה שחנקה אותי, אין לי אוויר..
"להבי דם!!" צרח אינויאשה, ולהביו פגעו ביורה בחוזקה וקרעו ממנה את השערה שחנקה אותי, כל הגוש שיער נפל על הארץ יחד איתי.. אני כל כך חלשה..
"אל תתעלפי לי" צרח לי אינויאשה "אני לא יוכל לחפש אחרייך אחר כך.." הוא הגיע עד אליי ותפס אותי לפני שנפלתי לתוך הגוש שיער הענקי וקפץ משם במהירות..
נחתנו על ערימת גוגולות שכיסתה את כל הריצפה.
ראיתי את החרב של יורה נזרקת לכיוונינו "אינויאשה תזהר"צרחתי, הוא דחף אותי משם והחרב פגעה בו.
יורה עמדה לזרוק את חרבה שוב כדי לפגוע באינויאשה, ראיתי את הגולגולת האדומה לידי, אני חייבת לחסל אותה, לקחתי את אחד החיצים שלי והתחלתי לנסות לשבור את הגולגולת, אוף למה כל כך קשה לשבור אותה..
"אני אהרוג אותך!!" צרחה יורה והעיפה לעברי את החרב. נתתי מכה חזקה עם החץ על הגולגולת והיא נסדקה.. החרב נעצרה באוויר לפני שהיא הגיעה אליי..
המסרק שהיה על הגולגולת נשבר ויצא אור ורוד סגול מהחץ שלי, יורה התמוססה ברוח.. ניצלנו!
החזקתי את המסרק בידי..
"זה מסרק הקישוט של המתים" אמר לי אינויאשה.. והתקרב אליי מחזיק את כתפו הפצועה..
"אינויאשה נפגעת קשה.." צרחתי אליו "בגלל שנתת לי את חליפת המגן שלך"
"זה כלום לכי תביאי את רסיס האבן" אמר לי..
לקחתי את הבקבוקון והוצאתי ממנו את הרסיס, זה חזר אליי.. מעניין כמה זמן ייקח לאסוף את כל הרסיסים האחרים..
"בואי נלך קגומה" קרא לי אינויאשה..
"היי" התפלאתי..
"מה?" הוא שאל
חייכתי אליו "זה פעם ראשונה שקראתי לי בשם שלי".
"ו..?" אינויאשה באמת לא הבין
"אולי החלטת להיות יותר נחמד אליי!" אמרתי באושר..
הוא גיחך בזלזול "מי יהיה ידיד של נערה כמוך?"
"מה יש לך, מי הרגע הציל אותך?" דפקתי על גבו בעדינות.. אך זה הספיק כדי להפיל אותו על הרצפה עם הפצעים הקשים שהיו לו..
"למה אתה לא אומר שזה כואב לך.." צרחתי עליו, מה אני אמורה לנחש שזה כואב בזמן שהוא מעמיד פנים שהוא בסדר?
"סתמי!!" צרח..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך