האלכסנדריה – פרק 6

achilles11 14/08/2012 912 צפיות אין תגובות

פרק 6 משימה גורלית

האלים ישר הסתערו על הטיטאנים כולל זאוס, האלים ממש התקשו בלהרווג את הטיטאנים, הם היו יותר מדי גבוהים, כראטוס חש הקלה בלב שהוא הולך להרוג את זאוס, זאוס חש זעם נגד כראטוס, אך הוא הרגיש ממש גרוע שהוא הולך להלחם נגד משרתו שהיה בשבילו כמו בן, כראטוס לא הבין זאת והמשיך לגדף אותו עד שיסכים לדו קרב, בסוף הסכיםת זאוס ישר השליף את מוט הברק שלו ומגנו, האלים והטיטאנים המשיכו להלחם, כראטוס ישר הסתער אל זאוס והניף את גרזנו בחזקה נגד זאוס, זאוס בקלות התחמק מהחבטות של כראטוס, הוא הטיל עליו את חזיז הברק הארוך שלו על כראטוס, כראטוס ניסה להחמק אך החזיז חשמל ושרט לו החזה, נוצר לו שריטה, זאוס וכראטוס נעצרו לרגע וזאוס ממש הרגיש צער וחרטה על זה ששרט כך ופגע בבנו, כראטוס ישר צרח והסתער:

"תמות!!!"

כראטוס חבט בכל בכח עם גרזנו על זאוס, אך זאוס חסם כל התקפה ובכלל לא השיב מלחמה, הוא רק חשב לעצמו:

'כמה עצוב שפגעתי בבני!'

לאחר ההסתערות כראטוס עצר לרגע ונשם בחוזק מההתאמצות, דמעות זלגו מעיניו של זאוס, הוא ישר ריחף בשמיים ואמר

"מצטער בני אך איני יכול להלחם בך עוד!"

כראטוס ישר צעק וחבט עם גרזנו באדמה, האבנים גדולים עפו אל זאוס אך זאוס היה רחוק מדי בשמיים בשביל שהם יפגעו בו

"תחזור לכאן פחדן ותלחם בי!"

כראטוס שוב צעק וחבט בגרזנו בכל הכח:

"תלחם בי!!!"

כראטוס הרגיש זעם איום ונלחם נגד האלים, הדס שוב ירה את אותו אור אדום על טיטאן, הוא רותק לאור וחושמל, לאחר מכן אתנה וארס עלו על הטיטאן והתחילו לחתוך לו את הגוף, הטיטאן צרח התמוטט ומת, לקח המון זמן כאשר התמוטט ואתנה ואס הלכו, ארס היה מאוד צמא דם ותעב למלחמה, היה לו זקן אפור וקסדת ברזל עם נוצה אדומה, הוא נפל ושכב מת היה ממש מסובך להרוג את הטיטאנים, זאוס נאלץ להטיל 10 חזיזי ברק כדי להרוג רק טיטאן אחד! וזה לא תמיד הרג אותו, זאוס החליט שהוא פשוט לא מסוגל עם זה, להשמיד כ100 טיטאנים שנמצאים באולימפוס ענקים כ20 מטרים! ובנוסף זאוס לא יכל לפגוע במשרתו-בנו כראטוס, פתאום צץ במוחו של זאוס רעיון, אולי אותו אישה פלונית שכראטוס לא הצליח להרוג אולי האישה תעזור להם להרוג את כראטוס, אולי היא אישה מוכשרת במינה, זאוס ישר בא לכסאו וקרא להרמס(שליח האלים) הרמס התעופף לו עם סנדליו המכונפים אל זאוס, הוא אמר לו:

"כן אדוני"

זאוס ישר ענה לו:

"לך ישר ותדבר עם אותה אמזונה שכראטוס לא הצליח להרוג, יש לה שיער זהוב, עניים כחולות, ושמלת מלחמה, היא נראת כמו חיילת יוונית, למעשה שמעתי שהיא אמזונה, שאל אותה מה שמה ותציע לה להגיע לאולימפוס בעזרת מורפאוס וכאן יהיה לה דו-קרב עם כראטוס! אם היא תנצח הטיטאנים יברחו מרוב פחד! עשה זאת! היא נמצאת בעירה של ספרטה"

הרמס בלי שאלות ישר יצא מהאולימפוס ועף לספרטה,

השעה עדיין הייתה צהריים אלכסנדרה התכוונה ישר ללכת לעיר דלפי, פתאום בזמן שהלכה היא ראתה משהוא מעופף בעננים, זה לא עורב ולא ציפור, הדבר הזה ישר עופף אל אלכסנדרה, כאשר הוא היה קרוב אלכסנדרה ידעה שזה הרמס-שליח האלים, היא ראתה את השמלה האדומה שלו ואת הסנדלים הזהובים המכונפים שלו, אלכסנדרה ראתה את השיער השחור הארוך והסבוך שלו כאשר הוא התקרב אליה ונעמד, היא גם הבחינה במוטו הזהובה "קדוקאוס" מוט שמורכבת משני נחשים, הרמס מיד אמר לה:

"שלום לך! אני הרמס- שליח האלים, יש לי משימה חשובה עבורך, ואני חיב שתקבלי על עצמך לקיים זאת"

אלכסנדרה ענתה לו:

"מה היא המטלה?"

"מטלתך היא להגיע לאולימפוס ולהרוג את כל הטיטאנים ששם, אם לא תעשי זאת. הטיטאנים ישמידו את האולימפוס וגורל כל יוון ישבר, ולאחר מכן כל העולם יהרס, אני כבר אומר לך שכולם יסבלו מזה, גם האמזונות, יוונים, פרסים, מצרים כל העולם! הם ישתחררו ויפלשו וישמידו את כל הארצות והמון אזרחים יהרגו אם לא תעשי זאת! עליך להגיע לאולימפוס להרוג את כראטוס, כאשר הטיטאנים יראו איך אישה הצליחה לנצח כזה טיטאן חזק הם ינוסו ויעזבו את אולימפוס בשקט, עליך להסכים לזאת! את היחידה שמסוגלת לעצור את כראטוס זאוס אוהב את כראטוס כמו בן! הוא לא יכול לפגוע בו רק את מסוגלת!"

אלכסנדרה הקשיבה וחשבה על דברי הרמס, היא הסכימה בליבה ואמרה:

"אני מסכימה! רק אמור לי איך אני אוכל להגיע לאולימפוס?"

הרמס ענה לה:

"את רואה את השדות שנמאות אחרי העיר?"

אלכסנדרה הסתובבה והביטה הרחק מהעיר וראתה אדמה ריקה, היא ענתה

"כן"

הוא ענה לה:

"אחרי השדות נמצא יער לקוניה, עמוק בתוך היער נמצא מורפאוס, אל החלומות והחזיונות, דברי איתו והוא ישגר אותך לאולימפוס, כאשר תיהי שם תזמיני את כראטוס לדו-קרב ולאחר מכן תביסי אותו! כך המשימה תגמר וכולם יהיו בטוחים! בהצלחה לך!"

הרמס ישר נעלם ואלכסנדרה הרגישה פעימות לב ואחריות להציל את האולימפוס ואת העולם כולו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך