מלאך ספיר
ההרשמה: שם: גיל: האל שמטעלים את כוחו: תיאור: אופי: רקע:

ההרשמה הגדולה! בעקבות ריק ריידרן על… + ההקדמה.

מלאך ספיר 12/04/2014 869 צפיות 51 תגובות
ההרשמה: שם: גיל: האל שמטעלים את כוחו: תיאור: אופי: רקע:

הדבר הטיפשי ביותר כשאתה בורח ממפלצת בעלת ראש של… אולר? רגליי זאב וזנב נחש, זה לרוץ בקרוקס מנומר,מחסוף בחצאית עד הברך השמאלית, פאה מצרית בעלת חרוזי זהב וכשחרוזי הזהב נחבטים בך שוב ושוב! ושוב על הפנים! תאמינו לי שזה ממש כואב.
כל זה בעצם קרה לג'אז המסכנה. " אההה…" צווחה ורצה בין צללי העצים כשידה אוחזת בסאלי שלא הבינה על מה המאומה חוץ מעל זה ש " ג'יי " רץ מאחוריה.
" סאלי את לא רואה שזו מפלצת?!" שאלה ג'אז השבורה את סאלי שרצה בקושי אבל מהר.
" לא, ו… ג'אז איך את לא רואה שזה רק ג'יי שרודף אחרינו ולא הדימיון שלך?" שאלה סאלי בכנות ובצחוק ואז המשיכה לדבר על הטיול שחשבה שרצו אליו " את הבאת את דפי העבודה על הטיול? כי אני עשיתי מזמן משלי כדורי טפו- טפו. למה את מיסתקלת עלי ככה? מה, האיפור שלי נמרח?!" ג'אז הבטיחה שתיתן אחר כך , בתקווה שתשרוד, סטירה לסאלי.
בנתיים המפלצת חשפה שיינים ודיברה אליהם בקולו של ג'יי שדחפו אותו לחדק של פילה " אין לך לאן לברוח חרטומה…" ג'אז ניסתה להקל את הכל והחליטה שהדרך הטובה זה להשאיר את סאלי ליד האוטובוס לכן היא חיקתה אותו לפני שהפך למפלצת " שלום, אני ג'יי ואני ממש רוצה לצאת אם עצמי אבל זה, פשוט, לא הולך!" סאלי צחקה אבל ג'אז לחשה לה שתלך ושהיא תבוא , אולי, לשם. זה עבד והמיפלצת פנתה אליה, ג'אז צווחה ורגלה שרתתה איזשהו שירבוט מהיר שנראה כמו… בום! ג'אז החלה לשחות. ממתי נפלתי למים? חשבה לעצמה.
והחלה לשחות כשאחריה המפלצת שהחלה לטבוע, אלה שעכשיו לא טבעה המפלצת אלה רק ג'יי בלי ראש אולר. מה קורה כאן?! שאלה את עצמה ג'אז וראשה נחבט במשהו קשה.

ג'אז התעוררה פתאום ומצאה את עצמה בחדר רחב ידיים " איך?" פלטה ומיששה את השרשרת המיצרית שמצאה בחדר ההלבשה. " שלום, אני סיידי קיין… ואת חרטומה! ברוכים הבאים לברוקלין! לנום ה עשרים ואחד…"


תגובות (51)

מגניב! פאנפיק על משפחת קיין! אני אכתוב דמות כשאהיה ליד המחשב… זה מעצבן לכתוב מהטלפון… ודרך אגב, ברוקלין הוא הנום העשרים ואחת…

12/04/2014 16:23

סליחה אני מתקנת

12/04/2014 16:25

מי שהו יודע על ההרשמה הזאת???

12/04/2014 16:51

מגניב זו לא מילה!

12/04/2014 16:52

מה-זאת-אומרת? אהבת?

12/04/2014 16:56

מי-אוהב-את-ריק-רידרן-?-אני-עושה-הרשמה-על-אלים-מצריים-!

13/04/2014 11:13

    אני ראשון
    שם: דוז'ט (צרפתיה)
    אל: גב אלת האדמה
    רקע: הוריה של דוז'ט הם אנשים עשירים מאוד ובתור בת יחידה הם תמיד דאגו לה להכול (חוץ מלהיות איתה…) אבל לא ממש רכפת לה מהכסף אלא ממה שזה מביא איתו (כלב ומכונית)
    גיל 18
    יש רשיון נהיגה

    13/04/2014 11:18

בסדר ;) אבל תוכלי לתאר אותה ואת האופי שלה?

13/04/2014 11:20

    (אני בן) אופי: היא רחפנית מאוד אבל קולטת הרבה יותר ממה שנדמה לחברים שלה יכולה להירדם כמעט בכול מצב כשהיא עיפה היא אוהבת להקניט אנשים שמתהדרים בכסף של ההורים שלהם.
    מראה: שמנמנה נמוכה עם שער בלונד ועינם ירוקות לבוש מעט מרושל יש לה צמיד מסבתא שלה שמתה

    13/04/2014 11:29

יש-כאן-מישהו-נוסף-?-!

13/04/2014 11:25

סליחה אני מתבלבלת כל פעם אבל אני לוקחת את הדמות

13/04/2014 11:30

    אין בעיה (_תגידי יש למשהו מוסג מתי מחזירים את הצ'ט?)

    13/04/2014 11:32

אוקיי. אני ממש לא אהבתי.
רוצה לדעת למה?
1. להפריד שורות! השורות מחוברת וזה הורס לגמרי!
2. אין מספיק תיאורים. אני לא יכולה לדמיין ככה והתיאורים שיש הם נוראיים בעיניי וכתובים בצורה מזוויעה.
3. שפה גבוהה!!

13/04/2014 11:38

    טוב אני הכח לליבי, אבל ככה את גורמת לי לחשוב שאני פשוט אפסית, תודה.
    את הרסת לא רק לי אולי תנסי לעשות את התגובה רכה יותר?! באמת שזה לא נעים וגם לך זה לא יהיה.

    13/04/2014 11:51

    את יכולה להגיד את זה פחות פוגע את יודעת , יופי את רוצה לתת ביקורת! אל תעשי את זה מעליב! זה רושם ראשוני גרוע לחלוטין.

    13/04/2014 12:15

    לא אמרתי שחייבים לאהוב אותי. יש כאן אנשים שמקבלים בברכה את הביקורת ושמחים על כך.

    13/04/2014 12:17

אני רוצה להירשם!
שם: אמבר לאורן
גיל: 15 וקצת.
אל: בסתת אלת החתולים!
מראה: שיער בלונדיני חלק עם גוונים זהובים טבעיים שמגיע לה עד לברכיים, בד"כ אסוף בקוקו גבוה. כשהשיער בקוקו הוא עדיין מגיע לה לברכיים. עיניים ירוקות כהות, גובה ממוצע, רזה.
אופי: כלפי חוץ מתוקה ונחמדה, הילדה המושלמת. אבל כשצריך היא הלוחמת הכי טובה, והיא טובה במיוחד בסכינים ויכולה להרוג אדם בשתי דקות בלבד (אם אין הפרעה רצינית, כמובן.) יכולה להיות שנונה ועוקצנית. אם מישהו מעצבן אותה זה הסוף שלו, ברוב הסיכויים. לא אוהבת לעשות מה שאומרים לה לעשות. אם יגידו לה לשבת, כמעט כל הסיכויים שהיא תעשה ההפך.
רקע: גרה בבית עשיר, בת להורים עשירים. יש לה אח תאום מעצבן (ומען האמת – די מכוער) שהוא סוג של ההפך ממנה. הגיעה לנום העשרים ואחד סוג של בטעות. היא פשוט ראתה מבנה מאוד גבוה ומוזר שלא תאם את שאר המקום ונכנסה בלי לשאול אף אחד. ו-פוף! היא שם.

13/04/2014 11:43

בסדר! יואו איזה דמות! אני כבר מתה להמשיך אבל: חייבת דמויות

13/04/2014 11:47

תשמרי לי כמה דמויות. יש לי מלא רעיונות, טוב?

13/04/2014 11:51

אני מסכימה עם "ביקורת בונה בע"ם".
ואני רוצה להוסיף גם את הרווחים המיותרים לפני ואחרי סימני ציטוט ", ואת שגיאות הכתיב המחרידות.

13/04/2014 11:54

אני רוצה לעשות עוד אחת! (כי אני נחמדה ובאה לי ההשראה):
שם: מאט אלויר
גיל: 17 וקצת
אל: אנוביס (כי אני מתה עליו)
מראה: שיער שחור מלא ומבולגן לרוב ועיניים חומות כהות מאוד, כמעט שחורות. גבוה ורזה (לא מידי!) ויש לו שרירים בצורה יפה (לא מפוצץ בהם! בצורה עדינה ויפה.) יפה תואר, בסך הכול.
אופי: הבחור הרע של כל חבורה. אוהב לעשות צרות. אבל הרבה (מאוד הרבה.)
הוא יכול להיות ממושמע, אבל רק אם אין שום אופציה אחרת. הוא נחמד ונעים, ויש לו חיוך שכובש את כולם (לגבי המשטרה הוא לא היה בטוח. היה לו שיקול דעת מספיק בשביל לא לחייך אליהם.)
הוא אוהב להתבטל ולצייר, כשיש לו זמן. הוא גם אוהב לגנוב שוקולדים מחנויות.
רקע: נעצר ע"י המשטרה פעמים כ"כ רבות כך שהוא הפסיק לספור, וכולם מופתעים למה הוא לא נזרק לכלא עדיין.
הוא עבר כבר בגיל 12 למוסד לעבריינים צעירים, והסתדר שם מצויין. כלומר, מבחינת החברה והחברים. מבחינת ההנהלה והצרות, הוא לא כ"כ הסתדר. כל יום הוא מקבל ריתוק או עונש ויצא לו כמה פעמים להיעצר ע"י המשטרה גם במסגרת המוסד. הגיע לנום העשרים ואחד אחרי שפגש בטעות את קרטר והתחילה להפתח ביניהם שיחה. קרטר ראה שהוא לא בחור רגיל ולקח אותו לנום העשרים ואחד.

13/04/2014 11:56

    אוקיי, את יכולה להזרים כמה דמויות שתרצי. ואלה ששנאו את מה שכתבתי: יש לכם את כל הזכויות לרדת עלי אבל אני למדתי בבית ספר ( סליחה… מפגר!!!) איזה אופציה יש לי?! אני כבר ככה כמעת ולא עושה כל כך הרבה שגיעות

    13/04/2014 12:00

וכן מי ששונא את הכתיבה שלי שלא יגיב או שכן אבל בלי מה שאמרתן

13/04/2014 12:12

    מנסים לעזור לך, את יודעת. אם את לא מקבלת את הביקורת הבונה (ושמי הוא ביקורת בונה בע"מ. זה לא במטרה לפגוע!) איך תשתפרי?!
    או שתמשיכי לחשוב שאת מושלמת?!
    לא!
    אף אחד לא מושלם! במיוחד בכתיבה. זה משהו שצריך לעבוד עליו בלי להפסיק!
    אני מציעה לך להרים את הראש ולקחת את התגובות האלו בברכה. אנחנו באים לנסות לעזור לך וככה את מתנהגת.

    13/04/2014 12:15

אני מבינה אבל את כתבת פוגע: ממש לא אהבתי. אני מבינה ואני מנסה להשתפר אבל למה להגיד דברים למשל אני אך פעם לא מנסה לכתוב משהוא מכזה, להפך!

13/04/2014 12:17

    ואים הם אומרים שאני מבין או מבינה זה לא אומר שהם מבינים או מסכימים אולי מאחורי המסך יש עניים דומעות!!!

    13/04/2014 12:19

    למה שמישהו יבכה אם מישהו רוצה לעזור לו?

    13/04/2014 12:20

זה פוגע באנשים , תתני ביקורות בכף אבל אל תנסי ליגרום לאותו בן-אדם לחשוב שהוא אפס , את יכולה להגיד את מה שבא לך בלי להרוס לו את הביטחון העצמי : שירגיש שהוא לא שווה לספר סיפורים ביגלל הביקורות הקשות האלו . אני סך הכל אומר שאת יכולה ליגרום לבן-אדם לקבל בברכה את הביקורת במקום שירגיש רע עם הסיפורים שלו .

13/04/2014 12:21

    אתה חושב שזה מה שאני רוצה לעשות? אתה באמת חושב כך?
    בסך הכל נתתי ביקורת! באתי לעזור לה לשפר את הסיפור!
    תהרוג אותי וזהו!

    13/04/2014 12:26

לטעל זה??
וואי קראתי את זה ממש מזמן 0.0

13/04/2014 12:22

    החרטומים מנסים להשתמש בכוחו של האל כדי לעשות דבר מה

    13/04/2014 12:23

א.מ.ש היא הביאה את הביקורות האלו כאילו היא מנסה ליגרום לה לפירוש , נכון אלה ביקורות שמנסות לשפר אבל גם חשוב הצורה שבה כותבים אותה , הפעם הזאת הצורה הייתה פוגעת ואפשר בהחלט לתת את הביקורת בכיף כך שאותו בן-אדם שכתב את הסיפור יהנה מהביקורת ויקבל אותה בשימחה , הביקורת מעליבה ופוגעת .

13/04/2014 12:24

    אה, הבנתי. טעות שלי.. סליחה.

    13/04/2014 12:25

    תודה, ביצה שאתה מגן עלי :) אתה צודק תכתוב על זה סיפור!

    13/04/2014 12:26

    זה לא מה שבאתי לעשות! זו לא המטרה בתגובה!
    מלאך ספיר, אני באה מסיבה אחת ומסיבה אחת בלבד: לעזור.
    אני לא באתי לגרום לך לפרוש, או לבכות או כל דבר אחר!
    את רוצה להשתפר? תרימי את הראש, תנגבי את הדמעות ותחשבי למה אני כתבתי את זה!
    את חושבת שיש סיבה שכתבתי את זה, או שהכתיבה שלך כל כך מושלמת ובלי פגמים ובלי כלום ואני סתם יוצאת עלייך עכשיו?!

    13/04/2014 12:29

מי הרע אצלך?
ואני ממש ממש רוצה לעשות דמות רעה.

13/04/2014 12:26

    אני חושבת ש סובק וסרקת ( אל התנינים ואלת ההקרבים)

    13/04/2014 12:27

סבבה

13/04/2014 12:26

;)

13/04/2014 12:28

רגע רגע רגע! אני לא בוכה א. ב. אני רק אומרת שאל תכתבי " ממש לא אהבתי" זה פוגע. ו ג. יהלי תוכלי לעשות את הדמות החדשה הבת של סרקת

13/04/2014 12:32

    דיברתי באופן כללי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חוץ מזה, את כתבת שיש עיניים דומעות.

    13/04/2014 12:34

לא לי לילדים רגישים שאולי תגובה כזאת תעליב אותם למשל כמו החברה שלי גבי

13/04/2014 12:35

    טוב… ובקשר ל-"ממש לא אהבתי":
    את רוצה שאני אשקר לך?! אני חושבת שעדיף אמת כואבת משקר מלטף.

    13/04/2014 12:38

את יכולה לא לכתוב על זה שלא אהבת אבל גם אל זה ש"אהבת" אל תכתבי פשוט תתארי את הטעויות וזהו . ובוי נסיים את הוויכוח הזה אני לא כל כך אוהבת להתווכח.

13/04/2014 12:42

    דווקא אני אוהבת להתווכח. זה טוב נפש אבל בגללך סיבת הוויכוח חסרת הטעם הזאת (שאני רק באה לעזור. רמז-רמז) אני אפסיק את הוויכוח הזה בכך שאגיד שאני נותנת תגובה איך שאני נותנת. את לא חייבת לאהוב ואת גם לא חייבת לקבל. זו רק הצעה.

    13/04/2014 12:43

    בגלל החפירה שלא נגמרת סביב הביקורת הבונה/מעצבנת (לפי דעתכם האישית) אני מציע שפשוט כול פעם למשהו יהיה ביקורת בונה הוא ישאל בסיפור את הכותב אם הוא רוצה לשמוע ביקורת בונה…

    13/04/2014 12:44

הכי טוב, תודה פלאר אפשר לסמוך עליך ;)

13/04/2014 12:46

כתבתי

13/04/2014 12:47

אני מעלה את זה שוב!

13/04/2014 12:49

    אז תעתקי את הדמיות ותשימי אותם בתגובה של הדמויות שכבר משתתפות בסיפור (וככה את בוחרת בדמות שלי =)

    13/04/2014 12:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך