מצטער שהפרק היה קצר אני בספרד אצל דודה שלי אז לא היה לי הרבה זמן במחשב

היוונים והרומיים-פרק 15

08/11/2011 721 צפיות אין תגובות
מצטער שהפרק היה קצר אני בספרד אצל דודה שלי אז לא היה לי הרבה זמן במחשב

-אנחנו עדיין בנקודת המחשבה של שון-
תקציר של מה קורה עכשיו:אני במקלחת,סנופי מרחף ליד המנורה ואריק בפלייסטישן.
"מגדל איפל שייך לי יא צרפתי מכוער…","אריק תפסיק לשחק בפלייסטישן","שון מה זאת התמונה הזאת של אייל שני?","אריק!!".
אה לא מכירים את השיחה?
אה נכון אתם לא יודעים מה קרה…
-לפניי שנתיים-
אז ככה זאוס אמר לי משהו,אז אריק החליט שעכשיו אני צריך לעוף לביתו,מילא לעוף אבל עוד לסחוב את אריק!? הבחור שמן אמיתי! הוא אמר לי שהוא שוקל רק 50 קילו… גם כן לא שמן,אז עפנו,ועם תקלות קלות עם גריפונים הגענו לבניין נטוש.
אריק אמר לי לבוא אחריו,והגענו לעיגול,הדבר המחריד של העיגול זה שהוא היה עשוי מחלקים של אנשים.
"שון תגיד:אני בננה שחורה","אני בננה שחורה",כלום לא קרה,"עבדתי עליך!","אריק!!","טוב,טוב".
"Soy un plátano verde
Estoy de ropa interior negro
Yo sé mover mis pantalones y luego bailar hasta que me llamó zip
Así que abre una puerta o que sucederá con su ropa interior"
אמר ואז התחלתי להרגיש שאני נכנס אל האדמה,שוקע!
הגענו אל תחנה של רכבל ואריק אמר לי:"¿Tiene $ 60?","מה?","אה! לא מבין ספרדיתת?" אמר לי מישהו,"כן,אתה יכול לתרגם?","אוקייי","אתה יכול להגיד לו שישאל אותי עוד פעם?",
"El muchacho dijo: Tú eres más feo que mi codo",אריק נראה כעוס וצעק עליי:"Ya apestoso Judio!",המתרגם:"הוא אמר: יהודי מסריח!","תגיד לו שישמור על הפה שלו!","אני יעזוב אתכם עכשיו" אמר המתרגם בזריזות ורץ,"חכה!" צעקתי,אריק הסתכל אליי ואז תפס אותי ועוד פעם שקענו באדמה,כשיצאנו אריק הסתכל עליי ואמר:"מצטער,אבל לא היה יפה לקלל אותי","אני רק שאלתי אותך מה אמרת!" הוא עמד מופתע ואז אמר:"אבל הוא אמר לי שקיללת אותי!" "לא נכון!" שמענו והיסתובבנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך