ilana2908
מה דעתכם? כדאי לי להמשיך?
תגיבו בבקשה :)

הסירנא- פאנפיק על פרסי ג'קסון- הקדמה

ilana2908 14/06/2013 1598 צפיות 9 תגובות
מה דעתכם? כדאי לי להמשיך?
תגיבו בבקשה :)

היום התעוררתי בהרגשה שזה הולך להיות יום טוב.
כמה טעיתי.
אני לא חושבת שאתם מכירים אותי, אז אני אציג את עצמי: אני אלין ואני חצויה. אני ביתו של אפולו- אל השמש והקשתים.
התעוררתי ליום בהיר, כזה שאפשר לראות כמעט בכול יום במחנה החצויים. היה די חם, אז לבשתי שורט ואת חולצת המחנה והלכתי לאכול ארוחת בוקר. ראיתי שם את אנני ג'קסון, בתם של פרסי ואנבת', יושבת לבד בשולחן של ביתן 3. כשהיסתכלתי על השולחן של ביתן 9, ראיתי את סמי ואלדס, בנו של ליאו ואלדס, צוחק עם כול החברים שלו לביתן.כן, תסמכו על סמי שיעשה לכם את המצב רוח. אנני וסמי הם החברים הכי קרובים שלי. וגם לילי, בת האדס, למרות שלא ראיתי אותה הרבה זמן…
"היי, אלין, שוב חולמת בהקיץ?" שאל מישהו מאחוריי.
"סמי! הפחדת אותי!" אמרתי. הלב שלי החסיר פעימה, כמו כול פעם שאני מסתכלת עליו. התלתלים שלו, שמקפצים עם כול צעד… והעיניים, האחת אדומה והאחת חומה מאז התאונה שלו…
'תספיקי' אמרתי לעצמי. אל תחשבי על התאונה שלו, את יודעת שזה עדיין מציק לו. אל תחשבי עליו בכלל, אם את לא רוצה להתקע שם, בוהה בו ומזילה ריר. עוד פעם!
"מה קורה? את נראת עייפה. שוב לא ישנת?" שאל אותי.
"סיוטים. זה יעבור, אל תדאג.."
" אהה אוקיי. שמעת משהו מלילי?" שאל. 'אז אני לא היחידה שדואג לה', חשבתי.
"לא. אני צריכה ללכת לשיעור שלי אז…"
"אהה אוקיי. תהני!" אמר. הוא נישק אותי על הלחי והלך. יופי סמי, בגללך לא הצלחתי להתרכז בכול השיעורים. הוקל לי כשארוחת הערב הגיעה.
ומשם, כול הבעיות רק החלו.


תגובות (9)

תמשיכי בבקשה! עומדים לקנות לי קינדל רק בגלל פרסי גקסון וזה לא משהוא שאני יפספס!!!

14/06/2013 08:37

אומיגאאאאאדדדדד תמיד רציתי לקרא פאנפיקים על פרסיי המושלמושששש אעאעאעאעאעאאעאעאעאעאאעאעאע עשית לי את הסופשבועעעעעעעעע יאיייי
פרסי זה אהבההההההה
תגידו, יש מילה לאלה שחולים על פרסי גקסון? כאילו כמו שיש דיירקשנית ובליברית וזה ? כי אם כן אני חייבת לדעתתתת חחח פרסי שליטעעעעע
חחח להמשיךךךךך כיזה כלכך יפהההההה(:
לאב יווו
XXXXXXX.Or

14/06/2013 08:37

ממש תודה עשיתם לי את היום :)
ואור- זה או ג'קסונית או חצויה. מה שאת בוחרת::P
אני מעלה פרק ראשון או היום או מחר בערב כי בצהריים אני לא אהיה….

14/06/2013 08:48

אפשר להצטרף גם? אם כן: שם: אלינה תיאור: גבוהה מאד גינגית מנומשת. אופי: חברותית צוחקת עדינה חזקה מאד. גיל: מה שנוח.

14/06/2013 08:58

אוקיי אני חושבת שאני אוכל לצרף אותך אלינה… את תוכלי להיות בת אפולו נוספת? כדי שיהיה עוד מישהו בביתן…

14/06/2013 09:09

בשמחה! אפשר להיות גם חברה של אלין?

14/06/2013 09:10

ברור!!!!

14/06/2013 09:29

יש! תכתבי עוד היום!

14/06/2013 09:35

אני. חולה. על. פרסי. ג'קסון.
ואני תמיד רציתי, אם זה אמיתי להיות בת אפולו.
:) :)

07/08/2013 12:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך