לאורך הביפרוסט – פרק 6

Estonian 20/10/2011 793 צפיות תגובה אחת

לוק לבסוף הגיע יחד עם גבר צנום עם שיער חום ארוך וניצוץ שובבי בעיניים. היה לו מרוח חיוך פסיכי על הפרצוף והגבות שלו היו מעוקמות. הוא היה שזוף יחסית ובעל עיניים חומות כמו בוץ. היה לו גם אף מאוד ארוך. הוא היה נראה כמו הג'וקר מחפיסות הקלפים. הוא היה לבוש בבגדים של פסים אנכיים בצבעים אדום וצהוב, כמו ליצן החצר מימי הביניים.
"אז מה המשימה?" שאל לוק.
אודין הסביר לו את מה שהסביר לי ואז לבסוף התחיל לתת לנו הנחיות.
"ג'אלאר וגאלאר ידועים בעיקר כצפוניים, אתם תצטרכו להגיע לאיסלנד, במידגארד (עולם בני האדם) זה תמיד היעד האהוב עליהם" הסביר אודין "תחפשו אותם ברייקיאוויק, בירת איסלנד".
"איפה? זה מקום ענקי?" שאלתי.
"תחפשו אותם בכנסיית הדלגרים, ליד פסלו של לייף איריקסון, הבן של אגיר – אל הים והסערה" הסביר אודין "הוא היה אחד מגור האלים המשפיע ביותר אי פעם".
"למה?" שאל לוק.
"הוא היה האירופאי הראשון לגלות את אמריקה" אמר אודין "הוא היה מגלה ארצות".
"אז איך נגיע לאיסלנד?" שאלתי.
"תרדו לאורך הביפרוסט, אתם תגיעו ישר לרייקיאוויק" הסביר אודין.
"איך?" שאלתי.
"הביפרוסט לא קשור למקום אחד, הוא מגיע כל פעם למקום שהכי צריכים אותו" הסביר בראגי.
מחשבה נוראית עלתה לי בראש.
"ואם משהו צריך אותו ממש שמישהו עולה עליו?" שאלתי.
"אז… הביפרוסט נעלם והאיש נשאר עליו" ענה בראגי.
נשפתי נשיפת הקלה.
"יפה, אז צאו" אמר אודין "תמצאו את דמו של קבסיר לפני שיהיה מאוחר מידי".
התקדמתי עם לוק לביפרוסט. הפעם הוא היה כמו מגלשה ולכן התגלשתי כל הדרך למטה כמה שיותר מהר. קיוויתי שהוא לא יעבור פתאום מקום ואז ננחת באוסטרליה או משהו, רחוקים מאוד מהיעד.

למזלי נחתנו ישר ברייקיאוויק, לתוך מעיין מים חמים מאוד.
לוק קם וניער את ראשו כמו כלב כדי לסלק מעצמו טיפות מים.
אני לעומת זאת קמתי ומיד הרגשתי את הקור. זה היה קור מקפיא והייתי עם חולצה קצרה ומכנסיים קצרות. הרגשתי משהו בכיס שלי.
הוצאתי וגיליתי שקית מלאה מטבעות. כל המטבעות היו זהובים עם ציור של דג ולמטה כתוב 100. 100 קרונות איסלנדיות כל אחת. 2,000 בסה"כ.
רצנו לעבר חנות הבגדים הראשונה וקנינו לנו מעילים ומכנסיים ארוכות ושילמנו עם הכסף הזה.
"אז אנחנו צריכים מונית לכנסיית הדלגרים" אמרתי "תתפוס מונית".
אני בינתיים הכנסתי את הכסף לשקית.
ואז זה קרה…


תגובות (1)

מה קרה להם?!
אהההההההההה, תמשיך מהר בבקשה!

21/10/2011 03:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך