דמיטריה
אני לא ממשיכה אם אין תגובות לפחות 5 תגובות להמשיך לא מאותו משתמש וליפעמים יש לי שגיאות

מלאכית ~ פרק ג ~

דמיטריה 03/12/2013 184 צפיות 5 תגובות
אני לא ממשיכה אם אין תגובות לפחות 5 תגובות להמשיך לא מאותו משתמש וליפעמים יש לי שגיאות

הגענו למלון ואמה הראתה לי את החדר ואמרה :"מחר בשבע ושלושים באולם המלאכים".
"בסדר" השבתי.הלכתי לישון ובבוקר באה הכרכרה לאסוף אותי ובתוך הכרכרה הייתה אמה. שאלתי את אמה: "אמה, מה את עושה פה?"אמה ענתה: "מכיוון שהשטנים תלו שלט שאי אפשר להוריד שכתוב עליו אולם המלאכים אבל זה בעצם הכניסה לאולם השטנים ולא רציתי שתתבלבלי כמו 16 המלאכים האחרים".אמל'ה חשבתי בתוך תוכי. כשהגענו אמה נתנה לי חליפה מיוחדת והראתה לי עם מי אלמד. "אלינור תכירי קייט. קייט תכירי אלינור" אמרה אמה והמשיכה. "עכשיו נלמד לעוף." כשסיימנו ללמוד לעוף יצאנו להפסקה. "היי אלינור" אמרתי. "היי קייט" אלינור ענתה.בהפסקה דיברנו על בנים והחיים הקודמים. שתינו היינו בנות 14. אלינור הייתה נחמדה וכייפית. לאלינור היה חבר בשם ספיר . בסוף יום הלימודים הכרתי את ספיר. ספיר היה נחמד. וספיר היה גם מלאך אבל ברמה יותר מתקדמת. הוא למד איך לשמור על ילדים. ספיר הראה לי את לוגן והשאיר אותי ואת לוגן לבד.לוגן היה חמוד "אז קוראים לך לוגן" איזה טיפשה אני ברור שקוראים לו לוגן ספיר אמר. "אז קוראים לך קייט. שם יפה."הייתי נבוכה שהוא אמר את זה אף אחד לא אמר לי שיש לי שם יפה תמיד צחקו על השם קייט.
המשך יבוא..


תגובות (5)

בבקשה תגיבו

03/12/2013 07:13

מי שצוחק על השם קייט הוא מטומטם! הוא לא מכיר את קייט (פ) ויברלי מספרי הראשית שג'ון סטיבנס כתב ואני מחכה לספר השלישי?!? וקייט זה שם מהמם.
תמשיכי.

03/12/2013 10:44

וואו
ד
די
דיד
דידי
דיד
די
ד

03/12/2013 11:07

אוף…..

05/12/2013 10:40

תמשיכי

06/12/2013 08:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך