Liattoty
תגובות וממשיכה :)

ציפורן אדומה. פרק 3

Liattoty 23/07/2013 1024 צפיות 22 תגובות
תגובות וממשיכה :)

פרק 3:
לפתע, כאשר התרחקתי מפלס בפחד וחששות, השמש זרחה בשמיים. היא סנוורה אותי ואת פלס.
"אולי עדיף שנלך לבית שלך?" היא אמרה, מנסה לא להתייחס לזה שהתרחקתי ממנה.
"אוקיי." אמרתי בלי ספקה ועמדתי לפתוח את הדלת בעזרת מפתח. פתאום המפתח שמט מידיי.
פלס לא הבינה למה לא הרמתי אותו. הסתובבתי אליה. לפי מה שהיא אמרה לי, עייני היו שחורות כמו השמיים בלילה, עם כוכבים כחולים קצת.
שוב נשאבתי אל השמיים, אבל הפעם לא הרגשתי כלום. לא צרחתי, לא התנגדתי, לא נבהלתי.
פלס מרחוק הביטה בי המומה. באותו הזמן הייתי אדישה לזה, כי לא הרגשתי כלום, כמו שכבר אמרתי.
הפעם לא היה את הארמון של זאוס. מישהו משך אותי ימינה למשך כמה דקות. עד שהוא נחת אותי ברך, באיזה הר. הרגשות שלי חזרו ועייני הפכו להיות חומות כרגיל.
הסתכלתי מסביב. כל האלים הביטו בי, כאילו הם סוג של קהל ואני השחקנית הראשית.
הייתי קשורה בכיסא, כשזאוס מולי. מחייך את החיוך הרשע שלו.
ראיתי בקהל את פוסידון, אל הים, מינה, אלת המזלות, אפרודיטה, אלת האהבה ועוד..
לזאוס כרגיל היה את המקל הגדול שלו.
כול האלים דיברו והתלחששו ביניהם, כאילו עומד לקרות איזה משהו. נלחצתי.
זאוס הטיח במקלו וכול הקהל השתתק.
"שקט!" הוא צעק.
לאחר כמה דקות, פניו הופנו אליי.
"שלום, שלום, לושס."
"היי." אמרתי ברעד.
"אז, רצית שיימחק לך הזיכרון בבוקר. תראי מה השעה. שש בבוקר. מושלם."
"אתה שינית את השעות, נכון?"
"זה לא חוכמה להגיד את זה, לושס. אני תמיד עושה את זה, אף אחד לא שם לב. חוץ מכל מי שיודע על האלים. אני מופתע שאת הבוגדת ופלס הפחדנית לא שמו לב שאני משנה את השעות כל הזמן. אם יש לי איזה פגישה, אז אני משנה את השמיים, זאת בכלל לא בעיה. "הוא לגלג עליי ועל פלס, דבר שממש העליב אותי. בגלל ציפורן אני בוגדת? טוב מזל שאני אשכח את זה בקרוב.
"אז עכשיו אני אשרוף אותך בברק ואז הזיכרון שלך יימחק בשאול." הוא חייך חיוך ערמומי, שהראה שהתוכנית שלו הושלמה. נבהלתי.
"אתה.. רימית אותי.." אמרתי בפחד. הוא שיפד את הברק שלו.
"אני לא רימיתי אותך. את לא שאלת אם זה יהיה אחרי המוות או לא. זה טיפשי."
"אבל למה להרוג אותי?" שאלתי, ברוב טיפשותי. הוא שאג מצחוק.
"את עדיין בוגדת, לושס. חשבת שאשכח הכול ברגע? את עדיין מהחיילים שלנו."
"אבל.. הצטערתי." אמרתי בתמימות. הוא צחק יותר. הוא גם הטיח שוב את מקלו, כיסאי נפל ונפלתי יחד איתו. לאלים זה לא השפיע, הם הסתכלו עליי בעניין, כאילו זה בידור.
"ככה זה לא אצל האלים, לושס. לא לומדים בסליחות, לומדים בעונשים." לפתע קמה איזה אלה מגונדרת מכיסאה.
היא לבשה שמלה ירוקה ועלי תלתן היו מודבקים לשמלתה, הייתה לה שרשרת עגל וזר על הראש.
קצת גיחכתי, מודה.
"מינה…" זאוס נאנח. "מה את רוצה עכשיו?"
"למה אתה נטפל לבת אדם שסך הכול שמה לק פשוט?" היא הטיחה לו. מזל שהיא לא שמה לב שגיחכתי קודם.
"היא נשבעה לנו אמונים." הוא כעס.
"אז מה? זאת בת אדם, אתה מצפה להאמין לזה?" היא גיחכה עליו.
"היא הייתה החיילית הכי טובה שלנו." הוא זעם. האמת שזה החמיא לי.
"חיילת בבני אדם. היא סך הכול קורבן. אתה רוצה להרוג אותה כי היא סך הכול שמה לק?!" קולה היה רם מאוד, זה התחיל להעליב אותי. הייתי קורבן של המלחמה הזאת כל הזמן?
"את יודעת תמיד שיש במלחמות קורבנות כל הזמן. ולמה לחשוף הכול מול הילדה?" הוא ענה לה. ילדה? אני נערה בת 15. אאוץ' .
"מגיע לה לדעת את האמת."
"לא מגיע לה. ראית שהיא עכשיו בגדה בנו, נכון?"
מינה השפילה את מבטה. "אבל.. זה סך הכול.." היא הרימה אותו שוב.
"הבנתי!" הוא התפרץ. "סך הכול לק. סך הכול צבע של מלחמה. סך הכול צבע של צד האויב. את יודעת שעכשיו האלים בצד השני יכולים להחשיב אותה למישהי בצד שלה."
"נמאס לי מהריב המטופש הזה." היא הוציאה בקבוקון שחור. זאוס נבהל.
"לא.. את לא מתכוונת לעשות את זה." הוא אמר בפחד.
"אני מתכוונת, אבא." היא אמרה והטיחה את אבקת המזל הרע על זאוס." רוצה את כל הבקבוק?" היא ראתה אותו מילל, בגלל שזאת אבקה שורפת. "הנה, קח את כל הבקבוק!" היא שפכה עליו הכול. האלים היו המומים."אני סיימתי." היא חייכה בניצחון וחזרה לשבת.
הבטתי בה בהכרת תודה, היא חייכה אליי ופיזרה עליי אבקה מתוקה בצבע ורוד. אני חושבת שזאת אבקת מזל.
"טוב, זהו." הוא אמר בכאבים נוראיים. "מינה, את תענשי אחר כך. הגיע הזמן להעניש את לושס הזאת, דבר שהייתי צריך לעשות ממזמן." הוא לקח את הברק ועמד לזרוק עליי.
"לא.. בבקשה לא.." בכיתי ויללתי.
"זה הסוף, לושס."


תגובות (22)

אני גאה בעצמי שהמצאתי את מינה XD

23/07/2013 04:43

חחחחחח XDDD הצלת את לושס, (אולי לא..)

23/07/2013 04:45

מהמם אפשר להוסיף דמות? מזמן רציתי אבל לא ידעתי איך היא תראה וגם התביישתי לשאול. אבל הדמות שלי מוכנה. אז את מסכימה?

23/07/2013 04:51

אממ… תנסי, אנסה להוסיף בהמשך.

23/07/2013 04:52

איזה בת חצופה היא.
המשך.

23/07/2013 04:53

אולי אמשיך היום :)

23/07/2013 04:56

הדמות שלי זאת מינה XD
מינה שונאת את זאוס קשות , אבל מאוד.

23/07/2013 04:57

קשות. XD

23/07/2013 05:00

יותר או פחות מזה שאני שונא לקום בבוקר?

23/07/2013 05:02

מינה היא המצאה שלי ~גאווה גאווה~

23/07/2013 05:03

תודה.
שם: ניילה
גיל:18
עניים:אדומות
צבע שיער: אדום ככה. קצר ניגמר בכתפיים ופוני שמסתיר את עין ימין.
היא במערכת יחסים עם משהו בשם מקס.
תפקיד: מפקדת בצבא.
תחביבים: לצייר, לקרוא, לשמוע מוסיקה ולצחוק.
היא אשת זאב. והיא יכולה להפוך לזאב ענק בעל פרווה שחורה.
חיית מחמד: מוסטאנג גור טיגריס לבן.
לשניהם חיי נצח. ניילה תקוע בגוף של גיל 18 והגיל האמיתי שלה הוא 127

23/07/2013 05:04

~פרגון פרגון~
יותר מזה שאתה שונא לקום בבוקר. תאמין לאורין. (חחחח היא אומרת לי שמינה שונאת את זאוס.)

23/07/2013 05:04

האאא הבנתי. אוסיף אותה בהמשך.

23/07/2013 05:05

ותודה :)

23/07/2013 05:05

אהה ושכחתי: אני עושה פרק בונוס! אל תלכו.

23/07/2013 05:06

אין לי לאן ללכת הXBOX שלי נהרס לפני שבוע :(

23/07/2013 05:08

יששש תודה על הדמות ועל פרק הבונוס חחחחח

23/07/2013 05:08

~גלגול עיינים~

23/07/2013 05:08

אוי מסכן יש את הפרסומת של מנה חמה עם תקנה אחת תוכל לזכות ב XBox חדש

23/07/2013 05:08

פעם אחת כמעט זרקתי את השלט על הטלויזיה בגלל הפרסומת הזאת.

23/07/2013 05:10

אבל שטויות,הוא יחזור מתיקון בעוד כמה ימים ואז אני אחרוש על נארוטו סטורם 3!

23/07/2013 05:12

המשכתי, רוצו לקרוא XD

23/07/2013 05:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך