קשתו של חצי האלף-פרק 16-המלכודת והחילוץ

ARIOL 14/08/2013 662 צפיות 2 תגובות

~טליה~

מה לעזאזל קורה כאן? רגע אחד אני וגרולמף הלכנו להעיר את תאודרד כדי להתחיל במסע לצבא האלפים האפלים, ואז גרולמף מנסה להרוג את תאודרד. גרולמף כיוון את מגנו וירה. תאודרד שלף את חניתו במהירות והסיט את המשולש המתפוצץ-שהשמיד בית-, ואז קראתי "בשם האלים" ודקרתי את גרולמף בעזרת חרב הכפור. גרולמף קפא במקומו. לפתע שמענו כולות לחימה נוספים שהגיעו מהמסבאה. הסתערנו פנימה וראינו את הגיבורים מגנים על עצמם בעזרת חומת מגנים צפופה מפני המלווים שלהם. אולפריק ראה אותנו נכנסים וצעק לתאודרד "תדקור אותם בחנית שלך, זאת הדרך היחידה!". תאודרד היסס ואמר "זה יהרוג אותם במקרה הטוב!" אולפריק ממש התעצבן וצעק "אני בנו של אל הקסם, ואני מבטיח לך שזה לא יהרוג אותם. עכשיו תתחיל לדקור, וזאת פקודה!" תאודרד לא חיכה יותר מידי זמן והתחיל לדקור מלווים. אלה שהוא דקר התעלפו, אבל רבים מהנותרים החלו להביו שהוא הבעיה העיקרית והקיפו אותו. ידעתי שהוא לא יוכל להביס אותם לבדו, אז החלטתי לדקור אותם בעזרת חרב הקרח שלי. בינתיים הגיבורים הדפו את שאר המלווים ותאודרד דקר אותם. אחרי שהבסנו את כולם תאודרד דקר את המלווים שהקפאתי ואז שחררתי אותם מהקיפאון בעזרת חרב האש. אחר כך כולנו יצאנו מחוץ למסבאה וראינו אלפים אפלים רוכבי-לטאות חוטפים את גרולמף. כולם עלו על חיות הרכיבה שלהם וצעקתי "למה שהאלפים האפלים ירצו לחטוף את גרולמף?" אולפריק הביט בי כאילו אני מטורפת, או מפגרת, או שניהם. כשאולפריק הבין שאני לא מתלוצצת הוא אמר "הם רוצים לחטוף אותו בגלל שהוא גרולמף בעל המגן דוד- הגמד החזק בעולם- ובגלל שהוא גרולמף בן טוקלר- מה שהופך אותו לנסיך הגמדים ובבוא היום גם למלכם" הרגשתי טיפשה. לא ממש שאלתי את גרולמף על חייו. טוב, יהיו לי הזדמנויות טובות יותר לעשות זאת אחרי שנציל אותו מהאלפים האפלים. השלכתי פגיון על אחד מהם והוא נפל מהלטאה שלו. רדפנו אחריהם במשך כרבע שעה והגענו למחנה שלהם. מבט אחד בו הספיק לנו כדי להבין שאין לנו סיכוי להביס אותם לבדנו ואז תאודרד הוציא משהו מהתיק שלו. כשראיתי את זה נדהמתי. זו הייתה התערובת שבה השתמש כדי לגרום לי להיראות שוב כמו חצי אלפית אפלה. הוא מרח אותה על פניו ונעלם. שמענו כמה צעקות מוות ואחרי כמה דקות ראינו את גרולמף מתקרב אלינו-ועיניו חזרו למצבן הרגיל. הוא הונח על סוסו של תאודרד. אחר כך תאודרד הסיר את התערובת מפניו וחזר להיראות. אולפריק היה המום "יש משהו שאתה לא יודע לעשות? מה זה בכלל?". תאודרד חייך חיוך מוחמא ואמר "אני לא יודע לעשות קסמים, לחשל כלי נשק, ואני עדיין יכול להשתפר קצת בלחימה אבל אני ממש טוב ברכיכת שיקויים. וזו משחה משנת מראה. צריך לדמיין איך רוצים להיראות ומתחילים להיראות כך. אני לא רציתי להיראות אז הפכתי לבלתי נראה." אולפריק צחק ואמר "אם תלמד אותי להכין שיקויים אני אלמד אותך לעשות קסמים." לאחר זמן מה חזרנו לעיר והמשכנו לארגן את צבא הגמדים. אולפריק פנה לכל הגיבורים ואמר " תכינו את עצמכם כי בזריחה מחר הקרב יתחיל"


תגובות (2)

המשךךךךך

14/08/2013 07:06

תמשיךךךךךך

14/08/2013 08:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך