mikenk
* אין לסיפור נזה שום קשר למיתולגייה היוונית *
השקעתי בסיפור הזה המון מחשבה וזמן, מקווה שתאהבו אותו.

ריימונד ריץ' ובעלי הכוחות- הקדמה + הכרת הדמיות והעלילה

mikenk 23/11/2013 950 צפיות 14 תגובות
* אין לסיפור נזה שום קשר למיתולגייה היוונית *
השקעתי בסיפור הזה המון מחשבה וזמן, מקווה שתאהבו אותו.

לפני הרבה שנים, שנת 12, הוא נולד. פרי וולסן. כשהיה בן יומיים אימו ואביו עזבו אותו.
עד גיל שנה הוא הצליח לשרוד לבד, ברחובות, עבר מבית לבית , מהורה אחד לשני.
עד שאישה בת 50, שלא יכלה להיכנס להריון החליטה לאמץ אותו. היא דאגה לו להכול, אוכל, שינה, והשכלה.
כשפרי הגיע לגיל 16. התגלה בו משהוא משונה, כי יש לו כוחות. כוחות משונים מאוד.
הכוחות שלו היו יכולים לשלוט באדמה, לגרום לרעידות אדמה כשהוא כועס . הכוחות שלו שלטו גם בשמים, להוריד גשם שהוא עצוב. הכוחות שלו שלטו גם במים, יכלו ליצור סופות מים ענקיות שלא ראיתם בחיים שלכם. בנוסף לזה הוא שלט גם באש, ברוח, בחוכמה, וברוע.
שנה לאחר שמצא את הכוחות בתוכו, הוא כבר חשב שהוא הצליח להשתלט על כולם, ולהבין איך להשתמש בהם, אבל לא. הוא לא הצליח להשתלט על כוח אחד, כוח הרוע. הכוח היחידי שאף אחד לא רוצה אותו. הכוח הזה השתלט על הגוף של פרי והרג מילוני אנשים. כולל את אימו המאמצת . אבל . פעם אחת בשנה פרי הצליח להשתלט על הכוח הזה, כוח הרוע ובמהירות הלך לאישה כל שהיא בעולם, והוליד לה ילדים, כדי שהכוחות יום אחד יגדלו גם בילדיו ויצליחו ביחד לגבור על כוח הרוע. ביום המסוים הזה הרוע היה מנוטרל לכן גם הילדים שלו לא יכלו לקבל את כוח הרוע.
אבל הכוח החזק הזה, כוח הרוע. הבין לאט לאט את הטעות שלו ואחרי 10 שנים ו10 ימים שפרי הוליד 6 ילדים אצל נשים בכל רחבי העולם. פרי כבר לא יכל להשתלט על הגוף שלו וכוח הרוע החליט להוליד גם ילדים. לילדים האלא היו רק כוחות רוע. 4 ילדים במספר.
הילדים נקראו- וולסן, על שם פרי. באדיס, מהמילה bad (רע) . האמן , על שם האויב המושבע של פרי וקנדיס, על שם האמא המאמצת של פרי.
1000 שנה לאחר הפסקת המלחמות , התחילה מלחמה חדשה. הפעם בין כוחות הרוע.
בין ארבעת כוחות הרוע. בסוף המלחמה כל ארבעה האנשים שיש להם את כוח הרוע קיבלו חיי עד. שלא יכולו למות. והיחידים שיכולים להרוג אותם הם הכוחות הטובים , כוחות המים, כוחות הרוח, כוחות האדמה, כוחות החוכמה, כוחות השמיים, וכוחות האש.
אבל קנדיס, שקיבלה את כוחות הרוע . הצליחה להשתחרר מכוחות הרוע בזכות מציאת כוח האהבה והחליטה לחפש את כל הכוחות בכל רחבי העולם.
עכשיו. שנת 2014. העולם המודרני. קנדיס מצאה כמעט את כל הילדים ושמה אותם במקום בטוח. כפר קטן ומוגן במיזורי שבארצות הברית . כל מי שנמצא בכפר הזה הוא הבנים והבנות של השש ילדים שהצליח פרי להוליד במזל שהיו –
בורן : בורן שלט בכוח האש וקיבל את שמו מהמילה האנגלית burn (נשרף)
אטלי : אטלי שלטה בכוח המים וקיבלה את שמה משם העיר האבודה במים , אטלנטיס
נדו : נדו שלט בכוח הרוח וקיבל את שמו מהמילה טורנדו .
בריין- בריין שלטה בכוח החוכמה וקיבלה את שמה מהמילה האנגלית brain (מוח)
סקייס : סקייס שלט בכוח השמיים וקיבל את שמו מהמילה האנגלית sky (שמיים)
הומוסית : הומוסית שלטה בכוח האדמה וקיבלה את שמה מהמילה הלטינית Homus ( אדמה)
השישה החליטו לא להוליד יותר מדי ילדים וחלקם אפילו לא להוליד ילדים בכלל.
קנדיס מצאה את כל שש הכוחות ובעזרתם בנתה את הכפר המוגן ושם התגוררו הילדים של ששת הכוחות , אבל השישה הבטיחו לא לעשות ילדים אלא עם כן זה מצב חרום.
אבל עכשיו, כשכוחות הרוע מצאו את כוח המים ולכדו אותו בכפר שלהם 5 הכוחות שנותרו החליטו להוליד ילדים במהירות לפני שימצאו גם אותם והכפר של קנדיס .
~~
נעים מאוד. שמי ריימונד, ריימונד רייץ'.
אני גר בכפר המיוחד והמוגן הזה כבר 13 שנה, מאז שנולדתי. אבא שלי זה סקייס ואמא שלי היא בריין , ששלטו בכוח השמיים וכוח החוכמה. אמנם לא ראיתי אותם אף פעם אבל קנדיס תמיד אמרה לי שזה בשבילי, ושעדיף שאני לא יראה אותם. אף פעם לא הבנתי למה. אבל אני מאמין לקנדיס.
כל הזמן אומרים פה שאני מיוחד, שאני לא כמו שאר הילדים. לא שהם לא מיוחדים.
אבל זה כנראה בגלל שלכל ילד פה יש כוח אחד. חוץ מלי ועוד 4 ילדים.
טימור- הילדה של הומוסית ונדו
שרון- הילד של בורן ובריין, וגם אח שלי . או יותר נכון חצי אח שלי.
הארי- הבן של קנדיס ובורן. וחצי אח של שרון ואח שלם של מידר
מידר- הבת של קנדיס ובורן, חצי אחות של שרון ואחות שלמה של הארי.
והנה היום, בפעם הראשונה אנחנו יוצאים ביחד עם קנדיס מהכפר הזה, כדי לעשות משימה חשובה מאוד. להציל את אטלי ולהציל אותי מידי כוחות הרוע: וולסן, באדיס, והאמן. אבל באיזה ממלכה הוא נמצא ?


תגובות (14)

יפה, תמשיכי בבקשה

23/11/2013 09:22

תמשיך * וכשיהיו יותר תגובות :)

23/11/2013 09:27

העלילה טווווווובה!
מייק מאיפה זה הגיע?
אפשק לדעת?
אני מחכה להמשך ^^…

23/11/2013 09:39

*אפשר
אוווופסי , חחחח

23/11/2013 09:48

תקשיב אני נלחמתי עם אמא שלי בשביל לקרוא את זה
(משהו בשביל הבת מצוה..סיפור ארוך)
ובאמת שהיה שווה את זה!
חסר לך ואתה תפסיק את הסיפור באמצע!
זה נשמע כמו אחד הסיפורים הכי טובים שקראתי בחיים!!! (וביניהם זה הארי פוטר, פרסי ג'קסון אנימורפוס ועוד כמה מפורסמים ביותר…)
מחכה כבר לפרק הראשון!!!!!!

אוהבת אותך מאוד, נוני. ♥♥

23/11/2013 09:55

חחח יופי בילבלת אותי עם הדמויות :/
אבל אני ממש אהבתי את העלילה !!
תעלה פרק 1 ♥

23/11/2013 10:03

שמחתי שאהבתם :) <3
ונוני, את מזמינה אותי לבת מצווה שלך, נכון ? ^^ ;))
ואביגיל , ההשראה הגיעה מהספר ' פרסי ג'קסון ' שלאחרונה התחלתי לקרוא אחרי שנים שאני אומר לעצמי שאני חייב לקרוא את זה חח
מתחיל את הסיפור ממש בקרוב :)

23/11/2013 10:42

אני רוצה להזמין!!!!!!
אבל אני לא יודעת איך לשלוח את ההזמה :(
(חח אין לי מושג מה הכתובת שלך בשביל לשלוח הזמנה!)
ו…רק עכשיו התחלת לקרוא את הסדרה המושלמת הזאת?!?!!?!?!?!?!!??!?!?!??!?!?!?!???!
אני התאהבתי בסדרה הזאת בשנה שעברה!
זה הגיע למצב שאני גומרת ספר ביומיים ומקטרת לאח שלי שיביא לי כבר את הספר הבא!
אני כבר מחכה לספר השלישי בסדרת ההמשך (בית האדס) שיצא בחודש הבא!!!

23/11/2013 10:47

חחחח גם אני אומרת את זה לעצמי! קראתי רק את החלק הראשון "פרסי ג'קסון וגנב הברק" ועוד לא סיימתי -_- חחחח…

23/11/2013 10:51

אני באמצע הספר הראשון ואל תגלו לי את ההמשך !! אפילו שאני יודע את ההמשך כי ראיתי את הסרט -_-

23/11/2013 10:54

פחח טחח פחח הסרט לא דומה בשיט לספר!
בסרט קרו דברים שלא קרו בספר ובספר קרו דברים של קרו בסרט!
(לדוגמה שלאנבת' בסרט היה שיער שחור ואז בסרט השני יש לה שיער בלונדיני!)
הספר הרבה יותר טוב ואל תסתמך על המידע שלך מהסרט כל חלק זאת המצאה אחת ענקית של הבמאים!

23/11/2013 10:58

אני קראתי את פרסי ג'קסון בכיתה ג'! ויש לי כבר את בית האדס באנגלית! (עוד מישהו מסכים איתי שקללת הטיטאן זה הספר הכי טוב בעולם?)
ותמשיך!

23/11/2013 11:24

זה נשמע מעניין מאוד, מחכה לראות לאן זה יתפתח ;)

23/11/2013 11:34

טנקס נטע ונעמה <3 :)
מתחיל מחר :))

23/11/2013 11:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך