יובלוש הסטומי:)
סליחה עם פגעתי במישהו אבל זה קורה המון בזמן האחרון ובתור מישהי שהייתה פה שלוש שנים אני קצת מתגעגעת לאתר שהייה בלי כול המריבות חסרות הטעם שיש פה כול חמש דקות!!

אדם לא צריך לקחת את מה שאין בכוחו להחזיר – אל תדווחו על כול מילה

יובלוש הסטומי:) 22/12/2012 1017 צפיות 5 תגובות
סליחה עם פגעתי במישהו אבל זה קורה המון בזמן האחרון ובתור מישהי שהייתה פה שלוש שנים אני קצת מתגעגעת לאתר שהייה בלי כול המריבות חסרות הטעם שיש פה כול חמש דקות!!

© המשפט "אדם לא צריך לכחת מה שאין בכוחו להחזיר שמור לי אין להעטיק לפרסם או כול דבר אחר בשום דרך!!!!!!

הייתי חייבת לעשות את זה סליחה זה משפט חזק
טווווווב רציתי לומר משהו הרבה פעמים מאיימים פה על אנשים שידווחו עליהם בגלל שמשהו שהם אמרו לא לדעתם של אחרים עכשיו תנו להגיד לכם משהו…..
עם מישהי לא רוצה להעביר לזאנר וכול אחרות מחריחות אותה זה שפל ומעיל זה אתר חופשי וכול אחד לכתוב לפי איך שהוא רוצה אאפילו עם עשו הסכם דברו על זה בהיגיון ואל תשללו ישר ותדווחו
עכשיו אני גם מתעצבנת קצת בגלל הסיפורי מפורסמים כי הם תופסים הרבה מקום אבל בחיית לא צריך לדווח על למישהו
אוקי ואני לא באה ברע אני באה בצורה הכי ניטרלית שאני יכולה אבל אני רק אומרת על תדווחו אלה עם זה משהו רציני כמו מה שקרה למשכית עם זאתי שהתחזתה עליה
או שמעטיקים סיפורים של אחרים אבל לא עם מישהו רושם סיפור בז'אנר אחר ממה שאתם רוצים

ועם מישהו מתכוון לדווח עליי בגלל שהבאתי את דעתי שיזכור שהאתר הזה זה הדרך מוצא שלי מהחחים שלי אז בבקשה אל תעשו את ה כי האתר הזה זה די החיים שלי אז…


תגובות (5)

חח.. אני לא חושב שידווחו עליך XD

22/12/2012 12:39

להגיד לך משהו
אני ונונו, מבקשות יפה כל פעם שאנחנו מבקשות להעביר את הז׳אנר.
בהתחלה, כל האתר כעס על המעריצות, והמעריצות רצו להגיע להסכמה כללית.
אני אמרתי את זה למנהלי האתר, והגענו לפשרה שיש ז׳אנר במיוחד בשבילהן.
״סיפורי מפורסמים״
את יודעת כמה זמן עבר עד שהצלחתי להגיע לפשרה כזאת? את יודעת כמה אני התאמצתי? לא.. את לא יודעת.
אז חלק מהמעריצות, אהבו את הז׳אנר, והחליפו את הז׳אנרים שלהם שזה יתאים.
כולם בתור מעריצות צריכות לקבל את ההסכם!
ועם כל הכבוד, אפשר תמיד לזהות אם זה סיפור אהבה.
אז כשאני באה ומבקשת יפה כמה פעמים, זה מתחיל לעלות על העצבים, וככה, אנחנו מגיעות למצב של לדווח כי היא לא מכבדת את ההסכם!
אז מי כאן לא צודק?
זאת שלא מכבדת או זאת שמבקשת יפה?

22/12/2012 16:06

לא קשור למה שאת אומרת יפה שהגעתם לפשרה אבל אין לכן ואני לא רוצה לומר את זה בצורה מעליבה שום זכות לדווח ולאיים עליה בזה שיוציאו אותה מהאתר רק כי היא לא החליפה ז'אנר את יודעת כמה מגוחך זה נשמע שמוצאים מישהי מאתר על זה ???
ואפילו עם ביקשתם הרבה והיא לא הסכימה אז נסו להגיע לפשרה גם אייתה בלי לאיים או לדווח

22/12/2012 16:27

אני לא איימתי עליה
אבל היא בהחלט דורשת דיווח בגלל שהיא לא בסדר, יש הסכם? היא צריכה לכבד אותו!

23/12/2012 01:37

אדם לא צריך לקחת את מה שהוא לא יכול להחזיר. הנה, השתמשתי במשפט שלך. וזכויות יוצרים לא עובדות ככה, את לא יכולה פשוט להגיד לאנשים שזה משפט שלך ושאסור להם להשתמש בו.

11/09/2013 12:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך