נס שקרה לי

28/03/2010 5717 צפיות 2 תגובות

שלום רב,
שמי דריו בן 35 וחצי מהצפון ורציתי לספר לכם על מספר ניסים ברוך השם שקרו לי,לפני בערך 6 שנים עבדתי כנהג בחברה למוצרי שיש ונסעתי ברחבי הארץ בכדי לחלק את הסחורה.
באחת הפעמים מיני רבות בנסעותי נסעתי לעיר צפת על מנת לחלק שיש לאזושהיא חנות ותמיד כאשר אהיתי נוסע לצפת תמיד משך אותי הציון של רבי יהודה בר עילאי (הציון נמצא ממש לפני הכניסה לצפת מצד ימין) אנני יודע מדוע משך אותי המקום אך לא נכנסתי אליו למרות שרציתי,יום אחד שוב נסעתי לצפת ושוב הסתכלתי מימיני וראיתי את הציון אך כרגיל לא נכנסתי המשכתי בדרכי הגעתי ליעדי וחזרתי חזרה ואז כאשר הגעתי מול הציון של רבי יהודה בר אילעי כל ההגה הסתובב שמאלה היישר אל הציון וממש לא יכולתי לשלוט בהגה הבנתי שהצדיק קורא לי ומאז ברוך השם אני נוהג לפקוד את המקום בכל פעם כאשר אני בסביבה וכאן נכנס לתמונה מעשה הנס השני שקרא לי אצל רבי יהודה בר עילאי ,בראש השנה האחרון נסענו אני אשתי בני ובן דודי אל רבי יהודה בר עלאי על מנת לקבל ברכה ממנו לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה וכאשר הגענו לא היה איש מלבדנו במקום,אשתי ובני היו בצד אחד של הציון בעוד אני ובן דודי ירדנו לתוך הציון לאחר מכן אשתי ובן דודי עשו 7 הקפות סביב לציון ואני בינתיים שמרתי על ילדי לאחר מכן ביקשתי מאשתי שתשמור על הילד בכדי שאוכל גם אני לעשות 7 הקפות.
וברגע שהתחלתי את ההקפות ראיתי בחדר בו ישבה קודם אשתי ובני אדם צעיר לובש כובע כסקט שחום עור עם זקן כהה מביט בי ומחייך וברצוני שוב לציין שאהינו במקום הזה לבד וכאשר אדם מגיע למקום אמורים לראות זאת אך לא נעצרתי משום שאמרתי תפילה ואהיתי תוך כדי ההקפות וכעשיתי את ההקוף השני כבר לא ראיתי את אותו אדם ,ברצוני לציין שכאשר הגענו למקום מצב רוחי היה מאד קשה מסיבות אישיות אך כאשר ראיתי את אותו אדם מיד הרגשתי השתפרה פלאיים.
אשמח לשתף אותכם בעתיד בעזרת השם בעוד ניסים שקרו לי,חג פסח שמח וכשר לכל בית ישראל.


תגובות (2)

דריו שלום אשמח שתחזור אליי. לתוכנית דוקו בטלויזיה אשמח לראיין אותך. תודה

20/12/2012 09:23

הי ענני תשאיר לי פרטים איך אני יוצר איתך קשר

20/12/2012 13:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך