חסוי אחי
כתבתי את זה בזמן שהתחילו לפרסם על ההורים האלה ששכחו תילדים שלהם במכונית רותחת והתינוקות פשוט נחנקו,זה כאב לי אז כתבתי...

אבא שחכת אותי?

חסוי אחי 15/09/2013 836 צפיות 11 תגובות
כתבתי את זה בזמן שהתחילו לפרסם על ההורים האלה ששכחו תילדים שלהם במכונית רותחת והתינוקות פשוט נחנקו,זה כאב לי אז כתבתי...

אבא,שחכת ממני לרגע,
ובגלל זה איבדת אותי.
אני באמת לא יודע מימה נחנקתי,
מהחום, או מהדמעות שבתוכי…

אבא,ברגע של ליטוף
הרגשתי כה מיוחד,אהוב.
ועכשיו?איני כבר יכול להרגיש את זה
כי איבדת אותי, ואני אותך.

אבא,גם שאני למעלה
וסביבי רק אור ושמחה,
ועצבות כבר לא חלק ממני.
אני קצת מתגעגע אלייך,לחיבוקים שלך,
לנשיקת הלילה טוב שלך לפני השינה.

היית חייב לשכוח אותי במכונית, ולתת לי להיחנק?


תגובות (11)

וואי שקראתי את השורה האחרונה הייתה לי צמרמורת!
קראתי כבר קטע דומה לזה ממש וזה פשוט נורא שככה הורים שוכחים! צריך להרוג אותם -,- זה אפילו לא חוסר אחריות זה הרבה יותר נורא מזה! פשוט מזעזע!

15/09/2013 15:34

וואו! אני מאוהבת בכתיבה הזאת! כל הכבוד לך כל שורה העבירה בי צמרמורות!

15/09/2013 15:37

זה באמת מזעזע מה שהולך היום במדינה, שלהורים אכפת מהסלולארי שלהם מאשר לתינוק שלהם, זה עצוב שזה מה שהולך היום…יש לך כתיבה יפה :)

15/09/2013 15:44

כל כך מזעזע, נכון ומצמרר!!! כתוב מדהיםם!!!3'>

15/09/2013 15:50

באמת מקרים מזעזעים . איך אפשר לשכוח דבר כל כך חשוב כמו את הילד שלך ?
אני אוהבת את הכתיבה שלך !

15/09/2013 15:55

אני לא יכולה לומר אפילו כמה בוז אני רוכשת כלפי אותם הורים. זה לא קטע של חוסר אחריות זה קטע שאתה *פאקיניג* (סליחה על הביטוי) שוכח את הילד(!!!!) שלך באוטו. וזה לא דקה או שניים של חוסר וודאות זה חמש שעות שש שעות שבע שעות אתה אשרה שוכח מהילד שלך למשך שבע שעות?! יש לי מן הרגשה שמעורב פה יותר משכחה אולי אפילו כוונה, זו אחלה דרך להרוג מישהו ואז גם לא לקבל על כך עונש.. (לא שאני אומרת שזה אחלה זו פשוט הדרך הכי קלה שיש להרוג מישהו וגם לצאת מזה בשלום)

15/09/2013 16:01

אני פשוט לא מבין איזה אבא טיפש יכול לשכוח פאקינג תינוק באוטו !!!
כאילו.. עד כמה אתה יכול להיות דפוק ?!?
אני קורה לדבר כזה רצח. שווה ערך לרצח. מי ששוכח את הילד שלו ובגלל זה הוא מת, צריך להתבייש כל החיים שלו.
מה שכן אתה לא צריך לחתוך בגלל זה. נכון, זה ממש עצוב שדברים כאלו קורים אבל אתה לא צריך להזיק לעצמך בגלל זה.
עם אתה צריך את העזרה שלי או סתם אוזן קשבת אני במייל הזה – [email protected]

15/09/2013 16:07

אמ תודה רבה אבל אני לא מתכתב דרך האימל או משהו,זה נראה לי כל כך ישן
אבל בכול זאת תודה על ההצעה :)
ובואו פשוט נבטיח לעצמנו שבעתיד לא נהיה כמו ההורים האלה…

15/09/2013 16:10

חח שלומי אתה צודק אבל יש לך דרך אחרת לדבר ? ><
וגם להישאר אנונימי .. ^-^
ואני מאוד מקווה שהדור הבא ( שזה אנחנו ) לא יהרוג את הילדים שלו ושלא ישכח אותם באוטו למוות …

15/09/2013 16:15

יואו, איזה משפט מלחיץ.
'נבטיח לעצמנו שבעתיד לא נהיה כמו ההורים האלה" אני חושבת על זה לפעמים, איזו מין אמא אהיה? כן, שאלות מהסוג הזה מטרידות מאוד את ראשי.
אני עדיין לא מבינה את התופעה המוזרה הזאת? לא הבנתי, זה כמו טרנד חדש שבא וחולף? אנשים נטולי מוח, עושים מזה משחק.
זה חיים של ילד קטן, שמן הסתם עוד לא הספיק לחוות את החיים.
באלי להשמיד את כול ההורים האלה, או לפחות להכות אותם עם מקל! שיכחדו. ואני רצינית בכול מילה שלי.
אגב, אתה כותב ממש יפה :)

15/09/2013 16:18

צמררת אותיי, אני באמת לא יודעת איך מישהו מצליח לשכוח באוטו את הדבר שהכי חשוב לו בעולם, כאילו- זה חיים של הבן שלך

15/09/2013 23:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך