אולי אתם טובים מידי לעולם הזה,

אריאל 16/03/2017 653 צפיות 7 תגובות

אולי אתם טובים מידי לעולם הזה,
אולי ראיתם יותר מידי סרטים של דיסני, עם קומקומים מדברים וחיות חכמות. אתם פוחדים להפיל דברים, אתם מבקשים סליחה מהכפית ומהעכביש, אפילו שהוא מגעיל. הוא נשאר על חוט.
אולי נולדתם בזמן הלא נכון, הייתם צריכים להיות בתקופה של הביטלס, ללכת עם שיער ארוך ופרחים, כשכולם עוד היו ביחד ברחובות, נלחמים על אהבה. בלי לגחך, בלי אירוניה.
אולי לא שמעתם את המוזיקה הטובה והיא מתה עוד לפני שנולדתם אם קורט קוביין ובודה שלו (גם לכם יש אחד) עם ניק דרייק והירח הורוד , עם טים באקלי, עם פרדי מרקורי, עם…
אולי לא מצאתם אמונה, אלוהים, בודהה, ישו, דמוקרטיה, כלכלה, אנשים, אתם- ויקטור פרנקל מבוזבז עליכם.
אולי אתם טובים מידי לעולם הזה,
אולי לא ידעתם להזדקן, אולי לא ידעתם לפתוח חשבון בנק, לשלם לחשמל למים ולגז. אולי לא רציתם.
אולי אתם טובים מידי, אולי אתם דפוקים מידי, לעולם הזה.
אולי אתם חולמים את העולם הזה.
אולי מחר תתעוררו


תגובות (7)

זה מרגיש כ"כ עלי!זה עקף כל קטע שקראתי עד היום!זה הכי יפה שלך והכי יפה שראיתי שאפו

16/03/2017 15:27

    ממש ממש תודה, תמיד כיף עם התגובות שלך

    16/03/2017 18:01

קמתי היום בבוקר עם ההרגשה הזאת, תודה שביטאת את זה

16/03/2017 15:50

    תודה
    (מקווה שמחר תתעוררי, ממש)

    16/03/2017 18:02

נחמד מאד. מנחם כזה. אני חושבת שהתכוונת לציניות במקום אירוניה. באירוניה אנחנו לא שולטים אבל בציניות כן. והם *לא* אותו דבר (כולם מתבלבלים, לא יודעת למה).
אגב, אני ממש אוהבת את קורט קוביין ופרדי מרקורי! הם איכות אמתית.
ולמה בקטע הקודם שלך עשית ספוילר לאוליבר טוויסט למההה

16/03/2017 16:50

    ציניות אירוניה? למען האמת אין לי מושג, את צודקת כנראה. חח ואחלה טעם במוזיקה. ואוליבר טוויסט- ניראלי שאין משהוא בעולם הזה שיודע לקרוא שלא כבר קרא את הספר הזה. הוא פשוט בכל מקום (וחוצמיזה אני רשע ואוהב להרוס לאחרים, אולי)

    16/03/2017 18:05

בוקר טוב, עולם.

17/03/2017 12:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך