איל שלי

NoaWrites 21/04/2019 440 צפיות אין תגובות

1.
רציתי את האש.
רציתי שתעטוף ותחמם אותי.
רק שכחתי עד כמה האש לוהטת.
אז כשסוף סוף מצאתי אותה, היא שרפה אותי.
וחיכיתי גם לרוח,
רציתי שתחבק ותצליף בי בעת ובעונה אחת.
אך שכחתי עד כמה הרוח קרה.
אז כשהגיעה- קפאתי.

2.
אני אוהבת את הריח שלו.
הריח הנקי, הגברי, של הבושם שלו.
ריח שאני יכולה לזהות ממרחק, כשהוא רק נכנס לחדר.
ריח שגורם לי להרגיש כאילו ידיו מחבקות אותי, אך בו בזמן בודדה.
הריח שלו שפוצע אותי,כמו אלף סכינים שנכנסים ויוצאים מהחזה שלי ואחר כך מכסים את החתכים העמוקים בפלסטרים.
אני אפילו לא אתחיל להסביר איך הגוף שלי מגיב לריח שלו,
איך שאנסטנקטיבית עיניי נעצמות וחזה שלי לוקח אוטומטית נשימות עמוקות עוד יותר,
כדי להכניס יותר מהריח שלו לליבי,
איך שהלב שלי מתחיל לפעום יותר חזק ואוזני מחדדות את שמיעתן בחיפוש אחר קולו העומק.

3.
הפרפרים היום לא פסקו מלהתעופף לי בבטן, ומצד אחד ההרגשה הזאת טובה כל כך ממלאת כל כך.
מצד שני היא מעציבה אותי, כי האהבה שלי, ההוא שבשבילו הפרפרים שלי מתעוררים, הוא לא רוצה אותי, ולא יכול לרצות אותי.
ההוא שאני אוהבת, אתה מקסים. אתה שונה מכל מה שאי פעם התאהבתי בו. אתה מקסים ואכפתי ויותר מכל אינטיליגנט.
אבל בבקשה תפסיק.
תפסיק להיות אכפתי. תפסיק לקרוא לי חומד. תפסיק לעבור מולי 200 פעם ביום.
תפסיק להיות אינטיליגנט, תפסיק להיות יצירתי. תפסיק להיות אתה.
אני מאחלת לעצמי למצוא מישהו כמוך. לא אתה, אבל כמוך.

4.
מאניה- מצב רוח המאופיין בתחושת התעלות, תחושת כל-יכולות ופעלתנות יתר.
דפרסיה-מצב רוח המתאפיין בתחושת ריקנות עצבות, חוסר יכולת לתפקד.
מן השיא אל התהום, ממרומי התשוקה והשיגעון אל תהומות הדיכאון. מן הפזיזות אל האדישות.

5.
לאהוב מישהו שלא אוהב אותך בחזרה מרגיש ככה.
ככה מרגיש כשמישהו לא אוהב אותך בחזרה.
זה מרגיש כמו געגוע ורצון לחבק אותו שוב, למרות שמעולם הוא לא חיבק אותי מלכתחילה.
זה מרגיש מוכר באופן מוזר, כאילו נולדתי שלא להיות נאהבת על ידו.
זה מרגיש כמו רצון לישון ולחלום על מקום וזמן אחר, בו אני חוזרת בכל ערב הביתה ל591 הוורדים שהוא אסף בגינה עבורי.
זה מרגיש כמו סוד אסור שעלי לסחוב בחזה לכל מקום שאליו אני הולכת, וכך הוא מלווה או שבעצם עוקב, רודף אותי.
זה מרגיש כאילו היה בנינו משהו אתמול בלילה, בדיוק לפני שנרדמתי לבד במיטה, ולהיזכר בכל פעם שאני רואה אותך, שלא היה.
זה מרגיש כמו השורה ההיא בשיר ההוא "לאוהב אותך זה לשלם בכאב, אהוב יקר."

6.
אני אמורה לשחרר אותך, הייתי משחררת אותך, אני לא יכולה לשחרר אותך. שיחררתי אותך. אתה משוחרר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך