מור1238
מן דבר כזה שכתבתי , בחיים לא הייתה לי אהבה וגם עם יציעו לי חברות לא הסכמתי כי פחדתי , אני תמיד בורחת מאמת במקום להתמודד איתה , בחיים לא קרה לי פעם אחת שהתמודדתי עם האמת אני כזאת כישלון , בחיים לא אמרתי לעצמי כל הכבוד אני גאה בעצמי בחיים לא נשבעת לכם.

אני כזאת כישלון

מור1238 04/08/2013 1189 צפיות 7 תגובות
מן דבר כזה שכתבתי , בחיים לא הייתה לי אהבה וגם עם יציעו לי חברות לא הסכמתי כי פחדתי , אני תמיד בורחת מאמת במקום להתמודד איתה , בחיים לא קרה לי פעם אחת שהתמודדתי עם האמת אני כזאת כישלון , בחיים לא אמרתי לעצמי כל הכבוד אני גאה בעצמי בחיים לא נשבעת לכם.

לא יודעת איך להרגיש ומה להרגיש,
לא יודעת עם לבכות או לצחוק,
לא יודעת עם לשתוק או לדבר.

אני פשוט לא יודעת לאהוב,
לא הייתה לי בחיים אהבה ראשונה,
אני לא יודעת להתנהג ליד בנים.

אני כזאת כישלון בשביל עצמי,
מתי עשיתי בישבילי משהו טוב לעצמי,
מתי נתת צ'אנס למשהו במקום לפחד.

זה מעצבן לחשוב עליי דברים כאלה ,
אבל מה לעשות זה באמת נכון ,
אני מרגישה שזה נכון,
אני פשוט לא יודעת להתמודד עם האמת ,
אני יודעת רק לברוח אני כזאת כישלון.

חושבת חושבת איך להתמודד עם בעיות שיש לי בחיים,
יש לי פתרונות אבל זה לקחת מלא סיכונים וזה מפחיד,
מתי אני יהיה גאה בעצמי ,
איך אני יהיה גאה בעצמי עם אני כל פעם בורחת מהאמת במקום להתמודד איתה.


תגובות (7)

מה??? את לא כישלון את ההפך לפי דעתי הסיפור שלך הוא לא כישלון ואני בטוחה שאת לא כזאת !!!
LOVE YOU

04/08/2013 08:48

היי היי אל תגידי דבר כזה אל עצמך!! אף אחד בעולם הוא לא כישלון, ובטח שלא את!
אני מודה שגם אני לא כזה יודעת מה לעשות ליד בנים אבל הי, אף אחד לא מושלםואני בטוחה שאנחנו נסתדר ותהיה לך אהבה ;)
ואת הצלחת לכתוב את מה שאת חושבת/מרגישה ממש טוב, אז תני לעצמך מחמאה גדולה עכשיו =)

04/08/2013 09:52

היי זאת אביגיל מאליק ס'ההה פשוט החלפתי משתמש כי ההוא עשה לי בעיות.

04/08/2013 12:14

היי , תודה על התגובות שלכם , אביגיל אני אוהבת אותך אני מרגישה כשלון למשל בדיאטה אני מתחילה ואז אחרי כמה ימים אני נשברת אני פשוט כשלון , כל הזמן אני מוותרת במקום להצליח , תמיד יש לי מטרה ואז אני מוותרת עליה כי אני לא מצליחה להגיע אליה.

תודה על התגובות שלכם באמת ועל התמיכה שלכם נכון אף אחד לא מושלם אפילו אני לא. אביגיל וספיר אתם מושלמות .

04/08/2013 14:26

אני לא מושלמת ובאמת בת'כלס אין בנאדם מושלם
אבל את חייבת לדעת שאת צריכה ל♥ את עצמך ואם את עושה משהוא כגון: כותבת סיפור תני לעצמך מילה טובה, זה ממש כייף את תרגישי בעננים חחח
LOVE YOU FOREVER
י'נסיכה :♥

05/08/2013 03:57

תודה אביגיל , את צודקת באמת לא תזיק לי לזרוק על עצמי מילה טובה , אני לא יודעת מאיפה בא החוסר הביטחון , אם יש אנשים וילדים ונערים ונערות וכ'ו שקוראים את הסיפור שלי וחושבים שהוא טוב , אז זה באמת יכול לעזור לי קצת .

05/08/2013 08:44

את לא כישלון מה זה הרי את לימדת אותנו לא לוותר אני בחיים לא התאהבתי אז מה זה יקרה תגדי תודה אל זה שאת חייה ולא קרה לך כלום את יכולה יש לך כישרון עצום את רק צריכה לפתח אותו קצת וזהו אז אל תגדי לעצמך "אני כשלון" כי את לא !!!!!!!

05/08/2013 15:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך