אני לא….

PINKY 16/08/2023 149 צפיות אין תגובות

בס"ד
אני לא כלכלן, אני רומנטיקן, אוהב ללא תנאי בוודאי, אבל עם רומנטיקה ואהבה לא הולכים למכולת, אני בזבזן באופי, לא מודע למצב ואם הייתי צב, הייתי נשאר ללא בית. את לא כלכלנית בעצמך, פשוט גדלת ככה וברוך השם שאת איתי עושה לי סדר בין פנטזיות בלתי מוגשמות לחלומות של אולי ועד למה אפשרי עכשיו, אולי תפסיק להוציא על שטויות??? די. מה זה בכלל כלכל….אה….האם זו היכולת לעמוד בהוצאות, האם זו היכולת לכבוש חלומות יקרים, האם זו היכולת למצוא יוקר בחלומות הפשוטים ביותר ולדעת שאם זכית להגשים את המורה הפרטי או את החוג המסוים, אתה בסדר , אתה עומד ברוך השם בסדר העדיפויות הטבעי של העולם ומוציא לפי סדר עדיפויות….ס-ד-ר עדיפויות…סדר? אני בלאגינסט…עדיפויות, אני אוהב ללא תנאי כך שהעדיפות בכל מקרה תלך לכיוון של הילדים, אני גם ילד לפעמים ואז אני מכוון את תותח העדיפויות קצת אלי….אני לא כלכלן, זו מילה לא נעימה….זו גם מילה שמזכירה לך את נחמיה שטרסלר שהוא יכול להיות רומנטיקן מטורף, משורר מול הירח, שוטף כלים, עושה כביסה ומוציא את הנכדים מהגן, אבל הוא גם זה שמפרשן כלכלה באולפן…עם השולחן העגול כמו גלגל….כלכל….אה….הרי מובן שאם רומיאו היה מתעסק בכלכלה ולא ברומנטיקה הוא היה מציע ליוליה לסגור את המרפסת ולהביא דייר… אני נזהר….לא לבזבז, ולהקשיב לך הנחמיה שטרסלר האישית שלי….תודה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך