Thinkfast
השיר הזה מוקדש למישהי שביקרתי אותה באחד הסיפורים שלה, ואיך להגיד.. לקחה את זה בצורה קשה. אז באמת, אם כל ההתנצלויות, תלמדי בבקשה לקבל גם ביקורות.

באמת, קשה לקבל ביקורת?

Thinkfast 28/03/2013 1330 צפיות 14 תגובות
השיר הזה מוקדש למישהי שביקרתי אותה באחד הסיפורים שלה, ואיך להגיד.. לקחה את זה בצורה קשה. אז באמת, אם כל ההתנצלויות, תלמדי בבקשה לקבל גם ביקורות.

אני לא מבינה אותך
בסך הכול אמרתי לך
שמשהו לטעמי לא טוב
ואתה- המולות עושה פתאום!

כל כך קשה לך לקבל
את העובדה שהסיפור אינו שלם
שיש בעיות פה ושם
ושאולי צריך לשנות גם.

אתה מתנהג בצורה מגעילה
והכול- בגלל ביקורת קטנטנה
בך לא רציתי לפגוע
ואתה עולב בי על כך בכול הכוח.

אתה חושב שאני אבוא להתנצל
אך צורת תגובתך לא נותנת לי לוותר
באמת כדאי שתתבגר
כי אם כך לעולם לא תתקדם.

זו לא רק אשמתי, אלא גם אשמתך
שאתה לוקח דברים בצורה כזאת קשה
במקום לנסות ולהבין מה לא בסדר
ולשפר להבא ולקדם.

רק שתדע לך, שאני מקווה שתסלח
ולא תמשיך לנטור לי טינה
תבין, אני לא התכוונתי
כנראה שככה זה יצא לי.

אז אולי בהתחלה לא רציתי להתנצל
אך משום מה הרגש התרכך
אז בכל זאת אבקש סליחה
אנהג בבגרות ואקווה גם לתשובה טובה.


תגובות (14)

אני למדתי דבר אחד:
אין דבר כזה ביקרות בונה
רק ביקרות הורסת…

אבל זה מה שהורי לימדו אותי…

28/03/2013 12:16

את די חוזרת על מה שכתבת לי בתגובות. ואני אגיד לך את האמת? איך לך ממש מה להגיד נגדי חוץ מזה שאני ״לא יודעת לקבל ביקורת״. מרוב ההמולה שעשית כולם ראו את הריב הזה! את סתם עושה בלאגן וגורמת לכולם לחשוב שאת הצודקת ואת החכמה ושיש לי סיפור שטחי ואדיוטי.
ואולי אני באמת כזו, נעלבת, אבל מה זה עניינך בכלל? הדבר הכי מהנה בסדר היומיום שלך הוא לגרום לאנשים להרגיש רע עם עצמם. הלכתי לבכות לי בצד, כי אני כזו תינוקת. ככה לפחות את אמרת, אז למה שלא אחשוב אחרת? קשה לי לקבל ביקורות באופן כללי, ואת פשוט נהנית להעמיד מולי מראה ולהגיד ״את לא תתקדמי בחיים אם תתנהגי ככה״. בדרך-כלל אנשים עושים את זה כשהם.. מקנאים. מבינה?
אני אתן לך עוד עצה אחת: אם תמשיכי להראות לאנשים את הצדדים הרעים שלהם ולא להחמיא להם, אף אחד כבר לא ירצה להיות בחברתך.
וד״א, תודה על ההקדשה. נחמד מצדך.

28/03/2013 13:26

חחח..פעם הערתי למישהי על הכתיבה שלה , בקטע טוב, באמת חשבתי שעם ההערות האלו היא תשתפר והסיפור שלה יהיה מוצלח אבל אחר כך היא מזה תקפה אותי בסיפורים שלי כאילו רצחתי אותה משהו.
אני באמת לא מבינה את זה, נכון לקבל ביקורת זה קשה, זה לא כיף וזה לא נחמד שאומרים לך שהעבודה שעשית לא מושלמת אבל כל המטרה זה להפוך להיות מושלמים.
כל מי שנכנס לאתר הזה (וגם נכתב..) יודע שאם מערים לו זה לא כי חושבים כי הכתיבה שלו דפוקה אלא כי רוצים שהוא ישתפר כי באמת מאמינים לו..
מורן, אם את רוצה להעיר למישהי כי את רוצה לעזור לה, בבקשה, רק תתנצלי לפני כן, שתדע שאת לא מתכוונת לעשות את זה מרוע, ואם היא לא מוכנה לקבל את ההערות שלך אז חבל..

28/03/2013 15:18

נכון זה לא בושה לקבל הערות גם אני יש לי שגיות כתיב אבל אני מקבלת את זה לצומת ליבי ובאמת תודה לכול מי שמתקן אותי כי זה אוזר לי ומשפר את הכתיבה שלי

28/03/2013 15:22

נוני – ביקורות באות להראות לך מה לא בסדר, ולעיתים קרובות גם מתקנות אותך כשאת טועה.
אורי – אני לא מקנאה ואני לא מנסה לצאת צדיקה וחכמה, את זאת שחושבת ומרגישה ככה, כשבעצם רק באתי להגיד לך שאולי עדיף שרוזה לא תנהג ככה, זה יכול להעיד בטעות על אופי שטחי. ואני אומרת לך את האמת- את אולי חושבת שאני ״רעה״ אבל את טועה- אם באמת תנסי לעשות חשבון נפש עצמי את תביני שבמובן כלשהו אני דווקא כן צודקת. אבל אם את רוצה להתנהג כפי שאת מתנהגת, זו כבר לא אשמתי, כי זה דפוס ההתנהגות הרגיל שלך.
סבריאל- קודם כל, קוראים לי מור XD
דבר נוסף את בהחלט צודקת, ואני אקח את דברייך לתשומת לבי, כנראה שבאמת לא הבהרתי שלא באתי בכוונה לפגוע.. תודה, זה יעזור לי להבין את הטעויות שלי ולתקן את עצמי להבא.
שרית I Love You- אני שמחה לראות שככה את מקבלת ביקורות, כי הן באמת באות לעזור לך… והערה קטנה: כותבים שגיאות ולא שגיות, עוזר ולא אוזר ולתשומת לבי ולא לצומת לבי (בגלל שאומרים צומת אז גם עלולים להתבלבל בכתיבה של המילה הזאת). אני מקווה שההערה הזאת תעזור לך, ואני באמת לא באה לפגוע.

אז רק להבהיר לכן, אני לא באה לפגוע בכן, אך ישנם דברים אשר צריכים להעיר עליהם. תודה לכולכן!

29/03/2013 01:56

מור תראי, אני לא סובלת ביקרות, אני מרגישה שאיך שמעבירים עלי ביקורת, אני נכנסת למלחה עם מישהו.
הדבר האחרון שיש לי כוח אליו, שיגידו לי שאני לא טובה.
אני לא באה לצאת עליך, ולא כלום.
זה רק מה שאני חובה מבקירות.
לי אין שום בעיה שיש לי שגיאות כתיב, אני בכיתה ה', וזה השנה הראשונה שלי בבית הספר.
אף פעם לא הייתי בבית ספר, למדתי בבית.
לדעתי אין דבר כזה ביקורת בונה, כי זה תמיד רק נותן לך את התחושה הזאת של "אני לא מספיק טוב. אני צריך להשתפר", אף אחד לא מושלם, לכל אחד יש את הסריטה שלו.
בקיצור, אני לא סובלת שמעבירים עלי ביקרות.
וזה לא כי אני רגישה, ולא כי אני "קטנה" ולא כלום.
זה כי אני לא סובלת את זה.
ולי אין שום בעיה לטעות.

29/03/2013 02:06

תראי, זה גם תלוי איך מעבירים עלייך את הביקורת. תאמיני לי שאם מישהו יבוא ויסביר לך מה לדעתו לא יזיק לשפר- את תהני לקבל את הביקורת. חוץ מזה גם אני בכיתה ה׳ ^^

29/03/2013 02:21

לא יודעת….
לא תמיד מעבירים עלי ביקורת שממש עוזרת לי
אלא פשוט אומרת לי "את לא טובה מספיק"
וזה לא נעים
זה לא שתמיד מסבירים לי מה לא בסדר, ואז אני מרגישה שאני נכנסת למלחמה עם מישהו.

29/03/2013 02:28

אהההה, זה משהו אחר!
ככה לא מעבירים ביקורת!
יודעת מה, אני אתחיל לקרוא סיפורים שלך, אם יהיה משהו קריטי אני אעיר עליו ואציע לך הצעות כיצד לשפר, אבל באמת- להגיד "את לא מספיק טובה" זו לא ביקורת! ביקורת אמורה לתאר מה לא טוב לדעת האדם שכותב את הביקורת וכיצד ניתן לשפר!
האנשים שמבקרים אותך כנראה לא קראו את הערך של ביקורת במילון..

29/03/2013 02:43

חחח

29/03/2013 02:49

תודה רבה לך.מה כבר עשיתי לך?את ממש מעצבנת אותי.
(בלי קשר לשיר המוזר שלך)את ממש חוצפנית.לקרוא לי ח-צ-ו-פ-ה?אני לא ידעתי ואתם לא יודעים לדבר.אף אחד לא אמר לי בפעם הקודמת שהעשיתי את זה,אז חשבתי שזה מותר.חושבת ההפך?את יודעת מה.

02/04/2013 06:24

תודה רבה לך.מה כבר עשיתי לך?את ממש מעצבנת אותי.
(בלי קשר לשיר המוזר שלך)את ממש חוצפנית.לקרוא לי ח-צ-ו-פ-ה?אני לא ידעתי ואתם לא יודעים לדבר.אף אחד לא אמר לי בפעם הקודמת שהעשיתי את זה,אז חשבתי שזה מותר.חושבת ההפך?את יודעת מה.

02/04/2013 06:27

על מה את מדברת? מי את בכלל? השיר לא עלייך!

05/04/2013 03:50

אהה, נראה לי שהבנתי על מה את מדברת. את איזו דיירקשנית שדיווחתי עליה. קודם כל, את כן חצופה. דבר נוסף, מאוד מוזר שלא ידעת הרי שמיליון פעם (ולא רק אני) אמרו לא לפרסם הודעות. אז לכי בבקשה, כאן זהו שיר לא-מוזר-כמוך והתגובות אמורות להיות רק בהקשר לשיר.

05/04/2013 03:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך