Itamar Shai
מאוד שונה ממה שאני עושה בדרך כלל, אני חושב.

בסך הכל טוב פה

Itamar Shai 01/06/2016 765 צפיות 10 תגובות
מאוד שונה ממה שאני עושה בדרך כלל, אני חושב.

הנה אני נוסע
ברכבת עברית,
שומע מוזיקה עברית,
וקורא ספר עברי
על מדע עברי,
מאת מדען עברי.

מהחלון אני רואה
ישוב עברי
ושדות עבריים,
ומדי פעם מתגלה
מפעל עברי.

על הכביש אני מבחין
בנהגים עבריים,
הנוסעים אל ערים עבריות
ואל העבודות העבריות שלהם.

סביבי יושבים עבריים,
מבוגרים ונערים,
בחליפות וגם מקועקעים,
בוחרים לחיות כדרכם
בארץ העבריים.


תגובות (10)

לא כזה מעניין, שונה כמו שאמרת. אולי אם היית מגיע לאיזשהו קונספט זה היה יוצר קצת עניין. סליחה על התגובה המשעממת והמדכאת… אני מנסה לעזור ולא לפגוע בך ^_^

01/06/2016 18:19

    אין בעיה, אני יודע שלא הגעתי לקונספט (לא באופן ברור בכל אופן, למרות שיש אחד), חוץ מזה לא הכל יכול להיות טוב, נכון?

    01/06/2016 19:03

ואותי שיר כזה ממלא גאווה

01/06/2016 18:45

    אני פשוט מוצא בזה נחת ותחושת מזל שאני חיי תחת ריבונות עברית עם תרבות עברית בפיסת האדמה, לטעמי, הכי מדהימה בכדור הזה.

    01/06/2016 19:04

אבל אם הנושא שלך הוא זה שאתה אוהב את ארץ ישראל ( הנהדרת ) ופשוט חייב להוציא את זה, אז מעולה. כי גם אני אוהבת אותה.

01/06/2016 21:39

יש שירים כמו זה שיש בהם איזה מן משהו מעורר שמציג את הדברים כמו שהם. נכון, אין פה איזה טוויסט או עלילה מסוימת, אבל עובדה שגם אני כמו יוקי, אחרי קריאת השיר הזה מרגישה גאה במדינה הזאת ובנו.
שום דבר לא מובן מאליו, השיר הזה הציג עובדות שלרובנו בכלל לא אכפת מהן ביומיום/לא שמים לב אליהן, ובבחירת הנושא הזה והכתיבה עליו (נושא שמשותף לכולנו) יש משהו מקסים לדעתי.

02/06/2016 13:36

    זה פחות או יותר הרעיון. לפעמים זה פשוט בא אליי, כמה מזל יש לי, לנו. גם בחיים האישיים שלי וגם בחיים הלאומיים של כולנו, זה כל כך לא מובן מאליו ואני לעולם לא רוצה לשכוח את זה. אז כתבתי על זה שיר :)

    02/06/2016 13:44

טוב, בתור תלמידת מגמת ארץ. אני חייבת לציין את שמו של הסופור, עיתונאי, משורר דגול זאב זבוטניסקי שנלחם במלחמת השפות יחד עם אליעזר בן יהודה. אני מודה לו שבחר ללחום בכל החזיתות.

02/06/2016 23:29

תמיד טוב לראות את חצי הכוס המלאה. שיר מקסים, חבל שאני כבר פסימית מדי מלהאמין שכל אחד בוחר לחיות בדרכו בארץ העבריים.כך או כך אתה מוכשר

05/06/2016 18:01

    אני מסמיק :)
    לגבי חצי הכוס המלאה: המצב לא כמו שהוא צריך להיות. אין לי ארץ אחרת, אין לי בית אחר ואין לי עם אחר. לכן הצבתי לעצמי כמטרה לשפר את מצב המדינה והעם כמה שאני אוכל. פשוט לזכור מי אנחנו ולמה אנחנו כאן, וכמה טוב שאנחנו כאן.

    05/06/2016 18:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך