גו- געגוע -פחד

09/03/2015 753 צפיות 3 תגובות

אני מתגעגעת אלייך אבל אני לא מוכנה להודות בזה בגלל האגו ובגלל הפחד ששכחת מי אני!
כל בוקר אומרת לעצמי "תשכחי מימנו תחייכי החיים יפים גם בלעדיו"
הולכת עם ראש מורם וחיוך ענק לבית ספר ואומרת לעצמי "יהיה יום טוב" !
כשאני רואה אותך מתחבק עם בחורה אני עוברת לידכם כאילו אני עסוקה בפלפון שבעצם באלי לשחרר את הידיים שלך מימנה ושתמחץ אותי עם החיבוק שלך!
כשאני רואה אותכם צוחקים אני צוחקת בקול רם יותר שתחשוב שאני מאושרת גם בלעדייך שבעצם הצחוק הזה זה צחוק שמנסה לעצור את הדמעות שתקועות בגרון!
כשאני רבה עם אחת מהבחורות שלך ואתה תופס לי את היד וצועק עליי" מה עובר אלייך" משחרר לי את היד והולך לנחם אותן ואני בורחת כשבעצם אני רק רוצה שתגן עליי ותגיד לי שתשמור עליי לכל החיים מכל דבר רע!
כשאחד הבנים מחבק אותי אני מחבקת אותו כלכך חזק לא בשביל לגרום לך לקנאה בגלל שיש לו את הריח של הבושם שלך ואני מדמיינת שאני מחבקת אותך !
כששנינו נפגשים במסדרון לבד עומדים אחד מול השני והמבטים שלנו נפגשים לא זזים מתאפקת לא לנשק אותך כאילו אנכנו נמצאים בבועה משלנו עד שהצלצול קוטע את הרגע הזה וכמו תמיד אני נכנעת למבטים שלך ומורידה את הראש וכל אחד ממשיך ללכת !


תגובות (3)

אמאל'ה כמה שזה נכון, אני קוראת את הסיפור הזה ואני נזכרת שגם אני עוד מעט יראה אותו וגם אני עוד מעט יזכה אבל זה לא צריך להיות ככה צריך להמשיך הלאה וזהו נכון זה קשה אבל אין מה לעשות מתמודדיםאלו החיים אך תדאגי בסוף הוא ישכח ולא יהיה אכפת לך ורק אז הוא יזכר בך רק כשתהיי עם מישהו אחר הוא יזכה בך זה תמיד ככה.
הכתיבה שלך מדהימה!!!!

10/03/2015 08:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך