Lapis lazuli
אוהבי החתולים! איפה אתם? איפה הכוח שלכם? קדימה!! תתעוררו, קדימה התאחדו!! כולנו יחד! למען החתולים!!!!!

הכי מעצבן זה להיות חתול

Lapis lazuli 09/07/2013 1499 צפיות 14 תגובות
אוהבי החתולים! איפה אתם? איפה הכוח שלכם? קדימה!! תתעוררו, קדימה התאחדו!! כולנו יחד! למען החתולים!!!!!

הכי מעצבן, זה להיות חתול.
ללכת ברחוב, וכולם צועקים:
"אמא אני שנאת חתולים!"

שונאים אותך ורודפים אותך,
ורק מעט אוהבים ודואגים לך.
בהחלט לא נעים.

ואלה המטופחים,בסביבת הגנים מתרוצצים,
חוזרים בפה עם "מתנה", וכולם צועקים:
"איכס יש לו עכבר!"
וזורקים אותו בלי הערכה בכלל.

שוניאים אותך…

בעל חי כה מתוק,
שנזרק לרחוב, ללא אוכל,
ומים, רק זבל ואולי ציפור או שתיים.
בהם מתעללים, ולא מהססים.

שונאים אותך…

יש לי בבית חתולה מקסימה,
שמתחת לאוטו שלי כמעט נמחצה.
אבל לא תמיד כולם שורדים.
הרבה מהם מתים.

שונאים אותך…

ולאיש לא אכפת,
לאיש לא משנה.
מה אתה עובר, חתולי היקר.
במזל, ניצלת.
אך יש רבים כמותך,
שמתו, ללא טיפת הערכה.


תגובות (14)

אעאעאע אני מתה על חתולים ! קטנטנים חמודים !
אני והארי מתייצבים למשימה ! התאחדות אוהבי החתולים יוצאת לדרך :P

09/07/2013 00:08

מיאו מיאו מיאו!! החתולה שלי מוסרת: "אני בעד, מיאו בא לי אוכל!!"
CATMIO

09/07/2013 00:09

מתאחדת יחד אייתך! תסתכלי על הפרופיל שלי XD אני בלונדינית.
אולי אבא שלי שונא חתולים, (טראומה ילדות, אל תשאלי.) אבל אימי מאכילה כבר 4 שנים חתולה אחת שמהרגע שנולדה, אימי מאכילה אותה. גם אני לפעמיים מאכילה אותה. היא כזאת ידידותית, אנחנו מלטפים אותה, היא מתנהגת כמו חתולת בית. מפונקת! אוי זה כזה מאמי.

09/07/2013 00:12

אוווווו לי יש 2 חתולות. את כש הייתי תינוקת, אבא שלי (לא נעים) פגע בה עם מכונית. אז, הלכנו לעשות לה המתת חסד. אבל הוטרינר אמר שאם נעשה ככה וככה, היא תחייה. אני הייתי תינוקת, ומאז, אנחנו כמו אחיות בקשר דם. היא הדבר הכי יקר לי בעולם. ויש לנו אותה תמונה של חתול!!!!!! (בערך. אין כמו החתול המאמי הזה!!)
CATMIO

09/07/2013 00:16

הארי מוסר מיאו ;)
וגם אני !

09/07/2013 00:18

מיאו מיאו מתייצבת!
חתולים שליטה!
xD
שיר יפה ^ ^

09/07/2013 00:19

אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו………………………….. (אני יכולה בלי סוף…)
וגם, את יודעת כמה החתולה שליד הבית בהריון? זה משגע לי את השכל, כול כמה חודשים היא מולידה ומולידה, וכול הגורים שהתחברנו אליהם, יום אחד נעלמים ורק היא נשארת.
היה איזה חתול שלה שהיה פה מלא זמן, אבל יום אחד הוא נעלם… אוף, בבניין הזה יש מלא שונאי חתולים, אני פוחדת שהם פוגעים בגורים שלה כל הזמן. אגב, נראה לי שהחתולה שלי היא הכי יפה מכול הרחוב, (הרחוב שלנו זה רחוב חתולים XD) כל הבנים רודפים אחריה. מסכנה.

09/07/2013 00:21

גם אצלי יש רחוב חתולים, לסבתא שלי יש מלא חתולים שהיא מלטפת, אבל היא נכה, בקביים אז אין לה בתוך הבית חתולים. והקטע של הגורים, זה גם עצוב, אבל חשוד! תבדקי את הבניין, או שאולי הם גדלים מהר, או נטרפים או בורחים.

CATMIO

09/07/2013 00:32

אימא שלי מנסה לבדוק, אבל היא לא יכולה סתם לאשם שכנים…. בלי הוכחות. אוף זה כזה עצוב, אני רוצה לסרס אותה, אבל זה עולה המון כסף.

09/07/2013 00:34

אז אפשר לפנות לעמותה. הם עושים את זה חינם. כמו בצער בעלי חיים או תנו לחיות לחיות. ולבנות אומרים לעקר, לא לסרס. הם יעקרו אותה בחינם. אני בטוחה!
CATMIO

09/07/2013 00:36

חתולים זה האהבה שלי !! החיה האהובה עליי !!
פעם הייתה לי חתולה שמתה ממחלה ואני מתגעגעת אליה :-[
החיה הכי נושית אבררר ◕‿◕

09/07/2013 00:42

מיאו מיאו מיאו יאללה חתולים!!!!!!! אחלה שיר! אני מאוד אוהבת חתולים ומאכילה משפחה של חתולים ליד הבית! פעם גם הייתה לי חתולה, אבל היא ברחה והלכה לאיבוד…אני ממש מתגעגעת אליה…מיאו מיאו!

09/07/2013 01:17

מיאו מיאו

09/07/2013 11:38

אין אין אין כמו חתולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו מיאו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/07/2013 14:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך