שירז סוייפר דיירקשנית
מחכה לתגובות והצעות ♥♥

הסיפור מאחורי השיר

מחכה לתגובות והצעות ♥♥

היי! אוקיי תקשיבו אני מכירה ובטח שגם אתם שירים שיש להם משמעות, סיפור שמסתתר מאחורה. אני רוצה להתחיל לקחת שירים לתרגם אותם ולכתוב מה הסיפור שמאחוריו…
השיר הראשון הוא שיר שאני בחרתי, אני אתרגם רק את הפזמון כי הוא ארוך ואספר את הסיפור,את שאר השירים, אתם תבחרו, אבל אל תבחרו סתם שיר כי בטוח שאין סיפור מאחוריו, תבחרו שיר שאתם יודעים שיש בו משהו… שני השירים הראשונים שאני בחרתי הם: Justin Timberlake – Mirrors
Taylor Swift – Ronan
אני יתחיל בשיר של ג'סטין הפזמון מתורגם:
"כי אני לא רוצה לאבד אותך עכשיו, אני מסתכל בדיוק על החצי השני שלי, החדר הפנוי שיושב בליבי, זה המקום שאת מחזיקה בו עכשיו, תראי לי איך להילחם כרגע, ואני יגיד לך, מותק, זה היה קל לחזור אלייך ברגע שהבנתי את זה היית כאן לאורך כל הדרך, זה כאילו את מראה שלי, המראה שלי בוהה בחזרה אליי, לא יכולתי להיות גדול יותר, עם אף אחד מלבד עצמי, ועכשיו זה ברור כמו ההבטחה הזו שנהפכנו משתי השתקפויות להשתקפות אחת, זה כאילו את המראה שלי, המראה שלי בוהה בחזרה אליי, בחזרה אליי"
הסיפור מאחורי השיר:
בתחילת הקליפ כתוב לוויליאם וסאלי, וויליאם וסאלי הם סבא וסבתא של ג'סטין, הם היו נשואים בערך 63 שנים, סבו, וויליאם נפטר לפני זמן מה ולכן לא היה נוכח בחתונתו של ג'סטין עם ג'סיקה בייל, כיום ג'סיקה טימברלייק, באותו יום הבטיח לעצמו ג'סטין שיכתוב שיר לזכרו של סבו. לאחר החתונה סבתו הורישה לו את הטבעת שהיא קיבלה מבעלה, סבו של ג'סטין, בקליפ אפשר לראות שהטבעת נופלת מידה של הסבתא לידיו של ג'סטין. הקליפ מצולם כך שרואים את ההיסטוריה של הזוג, וכיצד ג'סטין ממשיך את מסורת המשפחה, יש המספרים שלשיר קוראים מראות מכיוון שבביתם של סבו וסבתו היה קיר שעליו מראה וג'סטין היה משווה את הגובה שלו ושל סבו דרך המראה…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זה הסיפור של השיר הזה… בקרוב השיר של טיילור Taylor Swift – Ronan ואתם תתנו בקשות לשירים כפי שהסברתי…


תגובות (6)

תיכנסו בבקשה זה ממש חשוב לי כי אני השקעתי בזה

31/05/2013 12:50

תתחילי!!
אני חורשת על השיר ההזה מיום העצמאות
ועד עכשיו לא ידעתי את זה…

31/05/2013 12:53

חחחח ממש חמוד אחלה רעיון בקטע של התרגום…
ניראלי אני הולכת לאמץ את זה, אם לא אכפת לך כמובן :-)
אני רוצה לבקש שתעשי את השיר הארט אטק של דמי לובאטו, ואחרי זה… יש לי בקשה טיפה משונה אבל אני רוצה שתכתבי על שיר שלי.
שהעליתי לאתר.
זה "יום אחד – חלק א' ", הוא נמצא בפרופיל שלי ואני אשמח שתכתבי עליו…
אם לא, אני אכתוב עליו!
חחחח אוהבת 3>
היומניסטית ^-^

31/05/2013 12:54

ואוווו זה שיר פשוט מושלםםםם אני מכורה אליייו , זה הצלצול שלי באייפון , בחירת שיר מעולה , ואני ישמח לבחור שיר , 3doors down – here without you
זה שיר שאני מאוד אוהבת , וקשורה אליו , זה השיר האהוב עלי ביותר !
❤❤❤❤❤❤

31/05/2013 13:13

יואו תודה נסיכות!
הדר את מוזמנת בכיף..
אני ינסה לעשות לשירים שאמרתם בנתיים אני כותבת את של טיילור

31/05/2013 13:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך