Fantastic
2015, המציאות.

חבל שאת אישה

Fantastic 29/03/2015 731 צפיות 16 תגובות
2015, המציאות.

חבל שאת אישה
כי את לא יכולה
לעשות דבר
מלבד כביסה

ביד

חבל שאת אישה
תמשיכי לקפל
תמשיכי להכין
אני רוצה
אוכל

עכשיו

חבל שאת אישה
ואני גבר
חבל שהחברה
ממגדרת

חבל שאת אישה
ואני גבר
חבל שאידיאל היופי
מוחץ

חבל שאת אישה
חבל שאת יפה
אולי אם היית
גבר
היו מתייחסים אלייך
אחרת


תגובות (16)

כל. כך. נכון. אין לי יותר מה להגיד. הסקסיזם והשוביניזם קיים גם היום, ואנשים פשוט לא רואים את זה. צריך להעלות את המודעות, כל הכבוד! הכתיבה מצוינת והנושא מצוין!

29/03/2015 10:56

אהבתי את הרעיון ואת המסר, הכתיבה עצמה.. פחות.

29/03/2015 11:03

    תודה, עניין של טעם.

    29/03/2015 11:11

אני מסכימה עם תולעת סיפורים. השער מדגיש את בעית הפמיניזם, אבל לא בצורה שאני באמת אוכל להיסחף אליה.
שאפו על הרעיון, פחות על הכתיבה.

29/03/2015 11:10

    לא כיוונתי לזה. לא רוצה שתיסחפו לטקסט, רוצה שהוא יישאר יבש ולא יגרום לאנשים להניד עפעף ובכל זאת, ייזכר איפשהו בראש – זה הקטע שלי.
    תודה.

    29/03/2015 11:12

הבנתי.
אל תיעלב, אבל זה בגלל שאתה בן. אתה כותב שיר על פמיניזם, אבל בגלל שאתה בן אתה לא באמת רוצה שהשיר ישנה משהו. אז למה לכתוב בכלל? כי אתה תקבל תגובות מבנות? אולי. אתה לא מבין איך זה לחוות פמיניזם, ובגלל זה גם לא אכפת לך. זה סתם נשמע טוב, חבל שאת אישה.
אין רגש, אז אין שיר, והוא לא ישאר לי בראש בגלל הסיבה שרצית, אלא בגלל ההבנה שלי כלפי נקודת המבט האמיתית של הבן.

29/03/2015 11:18

    לא. אני מבין מה זה פמיניזם וחוויתי אותו על בשרי.
    אם את לא יודעת אני מציע לך לא להסיק מסקנות…

    29/03/2015 11:27

    זה הרבה יותר מזה, אבל אני לא אחטט בפרטים הקטנים כי יש פה כאלה כנראה שכולל גם אותך, שחיי האישיים הם לא עניינים.
    אם הייתי מזדהה כאישה לא היית אומרת דבר שכזה. אני לא טוען שאני מסכן, אני רק טוען שיש אמירה מאחורי זה שאת לא מבינה.
    השירים שלי לא נועדו להפוך עולמות אלא רק להצביע על בעיה מסוימת. הפתרון שלה נמצא לי מול העיניים ואני עומל בשביל לעזור לו להגיע לקלימקס.

    29/03/2015 11:29

אז אולי לא הבנתי נכון. סליחה, כשאני חושבת על משהו אני חייבת להודיע אותו בלי לחשוב. אני מודעת לכך שהחיים שלך הם לא עינייני.
תכתוב איך שאתה רוצה, אני חושבת ששיר הוא לא שיר אם אין בו רגש מסויים.
בליחה אם הסקתי מסקנות לא נכונות, אבל זה פשוט מה שהבנתי מזה.

29/03/2015 11:42

    אני חושבת שמה שהוא עשה, כתב את זה בצורה שהיא כביכול חסרת רגש, רק מציג את הבעיה יותר טוב. נכון, אם הוא בן ההתחברות שלו לנושא היא אחרת, אבל יש משהו בכתיבה שכן הצליחה להעביר את המסר. אני בכול מקרה אהבתי.

    29/03/2015 15:50

מקסים, מקסים, מקסים!
שתדע לך שפמיניזם היא תנועה שלא פועלת להעלאת המעמד הנשי, אלא לשיוויון ובמקומות מסויימים ניתנת לראות אפילו אפלייה כלפי גברים שתנועות פמינסטיות לא פועלות לשינוי משום שאין הרבה תמיכה מצד הגברי בעניין.
הקטע קל לקריאה ופשוט להבנה ואני אוהבת את הפשטות הזאת :)

31/03/2015 01:02

משום מה יש לי את התחושה שבעידן הזה אישה שתתייחס לעצמה כמו אל גבר יקבלו אותה גם כך. גם במקום העבודה וגם בין חברים. הבעיה העיקרית היום זה שמי שקונה את הסטיגמה על נשים אלו בעיקר בנות.

31/03/2015 01:43

    למען האמת, גברים גם סובלים משוביניזם, כי גבר שמגלה רגשות\אוהב צבע\בגד מסויים\בעל תחביב כלשהו הופך להיות נקבה.
    ואישה אמורה להתייחס אל עצמה כאישה אם היא מזהה את עצמה כאישה. לדעתי. אולי לא הבנתי את התגובה שלך נכון?

    31/03/2015 01:47

זה נפלא!
אם יש משהו שחשוב לי, זה פמיניזם, ולא הרבה בנים חושבים על זה באמת, הם רק מתרעמים על כך שהבנות מתרעמות, ובכלל, אפילו רוב הבנות חושבות שפמיניזם זה לא שיוויון זכויות אלא זכויות המין הנשי. וזה טיפשי.
אבל גם רוב הבנים חושבים כך אז.. כן.
בוא נחזור לעיקר, הסיפור הקצר -או איך שלא תקרא לזה- היה.. מיוחד.
אולי אלה שכתבו מעליי לא אהבו את זה, אבל אני כן, זה מתומצת יפה ולא ארוך מדי, ובניגוד להרבה סיפורים אחרים שקראתי שאני כמעט לא מבינה זה מדבר ישר ולעניין, מבהיר בדיוק מה הכוונה שלו.
אז אני אפסיק להטריד אותך עם התגובה הארוכה שלי, ואלך לי למצוא עוד סיפורים..
-אייל-

31/03/2015 01:58

אני חושבת דווקא שהסגנון כתיבה הזה מתאים למסר. אתה כאילו מתאר את החשיבה השובניסטית הזו, ובדיוק כמוה היא לא סוחפת, היא נוקשה, היא פשטנית, היא יבשה ומצווה.
אני חושבת שהסגנון שלך מתאים בול למה שניסית להעביר.
שיר נורא מעניין, נהנתי.

04/04/2015 04:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך