מאמינה שלכולנו יש חלום אחד לפחות, חלום חזק שרק רוה להתגשם, חלום שאנחנו מתפללים עליו רבות ומחכים שכבר יתגשם. נכון, רובם המוחלט של החלומות מתגשמים לבסוף, במוקדם או במאוחר, אבל אני מאמינה שלרוב האנשים אין כח לחכות (כמוני) לכן החלטתי לשתף את השיר הזה, כדי שכל מי שיקרא אותו ויש לו חלום והוא כמעט מתייאש ממנו בגלל כל מיני 'תירוצי היגיון' אמיתיים לכאורה, שיזכור שיש מי שמנהל את העולם והוא רוצה לעשות לו רק טוב ולכן אם החלום הזה הוא טוב בשבילו אז אין ספק שהוא יתגשם. לפעמים צריך רק סבלנות, לפעמים צריך רק עוד תפילות, ולפעמים החלום אמור להתגשם, אבל היאוש גונז אותו. 'רבי נחמן אומר אין שום יאוש בעולם כלל!'

חלום קטן

02/03/2024 84 צפיות אין תגובות
מאמינה שלכולנו יש חלום אחד לפחות, חלום חזק שרק רוה להתגשם, חלום שאנחנו מתפללים עליו רבות ומחכים שכבר יתגשם. נכון, רובם המוחלט של החלומות מתגשמים לבסוף, במוקדם או במאוחר, אבל אני מאמינה שלרוב האנשים אין כח לחכות (כמוני) לכן החלטתי לשתף את השיר הזה, כדי שכל מי שיקרא אותו ויש לו חלום והוא כמעט מתייאש ממנו בגלל כל מיני 'תירוצי היגיון' אמיתיים לכאורה, שיזכור שיש מי שמנהל את העולם והוא רוצה לעשות לו רק טוב ולכן אם החלום הזה הוא טוב בשבילו אז אין ספק שהוא יתגשם. לפעמים צריך רק סבלנות, לפעמים צריך רק עוד תפילות, ולפעמים החלום אמור להתגשם, אבל היאוש גונז אותו. 'רבי נחמן אומר אין שום יאוש בעולם כלל!'

יש לי חלום קטן
לטוס לליז'ענסק
ככל שעובר הזמן
החלום רק מתחזק

כל כך בא לי ללכת
'לקפוץ' לרבי אלימלך
לטוס גם אם אין מספיק כסף
ולהגיע גם אם אין עוד דרך

כי באמת,
אין לי מושג איך לעשות זאת.

אין מישהו בסביבתי
שעשה זאת בעבר
אפילו דרכון אין במשפחתי
וכמעט כל כספי נגמר.

איך אתמצא במקום זר?
אלוקים גדול.
איך אסתדר בלי שום מכר?
השם יעזור.

רק שאגיע, הלוואי.
אשתטח באושר על הציון…
השם יעזור לי, וודאי.
רק מבקשת שייתן לי כיוון…

איך???


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך