psychominde236
רק כדי להבהיר, איני כותבת שירים הומוריסטים, אני גם לא מתכוונת לעשות זאת. זה השיר הכי "מצחיק" שעלה בראשי ואני לא מתכוונת להשקיע בזאת שנייה נוספת. אהבתי את היצירתיות בבחירת האתגר, אך זה ז'אנר שאיני אוהבת לא לקרוא, ולא ולכתוב. אמרתי את דברי.

טיק, טק. (פרודיה) – דו קרב שירים

psychominde236 22/03/2015 852 צפיות 9 תגובות
רק כדי להבהיר, איני כותבת שירים הומוריסטים, אני גם לא מתכוונת לעשות זאת. זה השיר הכי "מצחיק" שעלה בראשי ואני לא מתכוונת להשקיע בזאת שנייה נוספת. אהבתי את היצירתיות בבחירת האתגר, אך זה ז'אנר שאיני אוהבת לא לקרוא, ולא ולכתוב. אמרתי את דברי.

טיק, טק, השעון מתקתק לסירוגין.
מקולקל כנראה…
אין דבר,
כבר מאוחר.
שעון ארור, תמיד מקדים, ואי אפשר להחזירו לאחור.
כולו כבר רקוב, מאוצר הפך לזבל שחור.
עצים כרתו כדי להכינו, ולמה?
הרי בסופו של היום הוא סתם גרוטאה.
טיק, טק, השעון מתקתק לסרוגין.
מקולקל כנראה…
אין דבר,
הוא כבר נשבר,
וקולו כבר אבד.
הוא ישאר מקוקל לעד.


תגובות (9)

וואו זה יפה מאוד! אני אישית אהבתי את הכתיבה מאוד אבל זה לא הז'אנר, אבל האמת שאני מבינה אותך, כל אחד והעקרונות שלו!

22/03/2015 22:42

    אני שמחה לשמוע שאהבת. כמו שאמרתי, אני בזה לז'אנר ואיני מתכוונת להשקיע בו מאמץ.

    22/03/2015 22:46

נחמד! היו משפטים מעט ארוכים שהייתי ממליצה לרדת שורה או לפחות לשים רבח.
להגיד את האמת, בעניין החרוזים והזרימה השיר הקודם היה יותר טוב. אבל למרות זאת זה מדהים! מדהים ויפה!. כל הכבוד! ודרך אגב אני לא מורידה הרבה ניקוד על החרוזים. בכל מיקרה זה לא כזה נורא יש הרבה וזה גם דיי מצחיק. אל תביני אותי לא נכון זה מצחיק. היה יכול להיות קצת יותר אבל זה עדיין ממש מצחיק.

23/03/2015 20:31

    בקשר ל"רציתי להוסיף": חשבתי שאהבת את האתגר "מצחיק".

    23/03/2015 20:32

    רווח, לא רבח.
    אני שמחה לשמוע שאהבת.
    וברור שהשיר הקודם יותר טוב, בשיר הקודם השקעתי, נהנתי לכתוב אותו.

    24/03/2015 08:37

בה לא נהנת?

25/03/2015 20:02

    במשימה הזו ממש לא נהנתי, אני לא אוהבת לכתוב שירים שהמסר מועבר בהם בהומור.

    27/03/2015 09:43

אהבתי את זה יותר מהקודם שלך גם. הייתה פה אמירה עמוקה שדגדגה אותי אבל אין לי אצבע לשים עליה כרגע. 'ישאר מקולקל לעד' אולי הייתי משנה למשהו מחדש וקיצוני יותר- כל השעונים מקולקלים. או – אם תשאלו אותי, כל השעונים מקולקלים. או – הוא תמיד היה מקולקל. סתם אני..

26/03/2015 16:57

    תודה.
    ולגבי שורה קיצונית יותר, ביקשו שיר מצחיק אז שמרתי על זה קצת יותר קליל.

    27/03/2015 09:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך