dani9196
לכול אלה שמציקים להם בריונים, זה מוקדש לכם, שתדעו למה הם עושים את זה...
וזה מוקדש במיוחד לאחד שמדרג את כול הסיפורים שלי 0 (כלומר, יש לכם את הזכות לבקר אותי, אני מבין. אבל אני חושד שיש מישהו שמדרג את הסיפורים שלי 0 בכוונה כדי לפגוע,) אז מי שלא תהיה, זה מוקדש לך, שתדע מה אני חושב עליך... ואל תהיה פחדן, לפחות תגיד לי מי אתה ולמה אתה עושה את זה, ושוב, תדע שאני לא מייחס אליך חשיבות רבה, אתה מחמיא לי לכול היותר, בוודאי לא פוגע...

כנראה מתוך קנאה

dani9196 21/08/2013 866 צפיות 13 תגובות
לכול אלה שמציקים להם בריונים, זה מוקדש לכם, שתדעו למה הם עושים את זה...
וזה מוקדש במיוחד לאחד שמדרג את כול הסיפורים שלי 0 (כלומר, יש לכם את הזכות לבקר אותי, אני מבין. אבל אני חושד שיש מישהו שמדרג את הסיפורים שלי 0 בכוונה כדי לפגוע,) אז מי שלא תהיה, זה מוקדש לך, שתדע מה אני חושב עליך... ואל תהיה פחדן, לפחות תגיד לי מי אתה ולמה אתה עושה את זה, ושוב, תדע שאני לא מייחס אליך חשיבות רבה, אתה מחמיא לי לכול היותר, בוודאי לא פוגע...

אני לא יודע למה אתה עושה את זה. כנראה מתוך קנאה…
אתה מנסה לפגוע בי, אבל אני לא נפגע.
אתה מנסה להשפיל אותי, כנראה כי אני טוב ממך.
את הפגיעות שלך אקח כמחמאה.
ואני תוהה אם שאלת את עצמך אי פעם למה אתה עושה את זה.
והאם תהית איך אני מרגיש לעבור דבר כזה.
אבל זה בסדר, אני אתגבר… עם הידיעה שאדם שעושה כזה דבר הוא בטח עוד לא יוצלח שמנסה לנחם את עצמו על ידי פגיעה באחרים.


תגובות (13)

למה מישהו מדרג את הסיפורים שלך 0?
משעמם לו או משו?
יש לך סיפורים יפים…

21/08/2013 05:45

לא יודע, אבל הרבה סיפורים שלי מדורגים אפס…

21/08/2013 05:48

אני בכלל חושב שהדירוג הוא חסר שימוש, כי עד עכשיו ראיתי רק כאלו שרשמו "מדרג 5", ואני יודע שבעיקר מדרגים 0. אף אחד לא טורח לדרג מעבר לזה. כמובן, חלק מהיצירות הן באמת מדהימות שראויות ל – 5, אבל חלק צריכות לקבל אולי 4 או 3 ולפעמים אפילו 2 ו – 1, אבל לא. הרוב זה 5 (גם אם הסיפור מזעזע) או 0 (סתם בשביל להיות נקמנים, רעים או סתם מעצבנים).
אני באופן אישי כמעט ולא מדרג, אבל אם כן, זה רק לפי כמה שהסיפור ראוי לו.
וחוץ מזה, גם ככה אף אחד לא ממש מסתכל על הדירוגים…

21/08/2013 05:50

אסטוניאן, אתה לא יודע כמה שאני מסכים אתך…

21/08/2013 05:57

חחחחחחחחחח קטעים, נראה לי הוא חזר.
היה לנו אחד כזה פעם, נראה לי זה היה אור שהתחזה אליו @_@ (אור=אסטוניאן).
וואו, סיפור ישן שאני אפילו לא זוכרת הרבה ממנו.
בכל מקרה, אותו אחד היה לא רק מדרג לאפס, אלא גם אומר לנו שאנחנו חרא של כותבים ולא יודעים בכלל ספרות מה היא. זה גרם לפרשה גדולה כאן באתר וריבים בין כותבים ויאדה יאדה יאדה. (זה מה שזכור לי, יכול להיות שאני טועה). אבל העיקר שזה עבר ועשינו מזה צחוק אחר כך, אני זוכרת שפלטתי שזה נראה כמו סמיילי מופתע אז לדעתי זה דווקא מבדר. 0.0, מופתע לא? חחחח
בתור אחת שיוצא לה לדרג, סתם משום שזה משעשע אותי, אני מדרגת רק חמש את אלה שבאמת מגיע להם.
הדירוג הוא באמת חסר משמעות, אני לא מבינה למה בכלל שמו אותו באתר…

21/08/2013 09:11

הדירוג באתר באמת חסר תועלת. אני הייתי מציע לעורכי האתר להשתמש במערכת יותר יעילה של דירוג, בה כול משתמש יוכל לדרג את הסיפור ביחד עם התגובה שלו, כך שהדירוג יוצג לצד התגובה, כמו בהרבה אתרים אחרים. וגם אולי להשתמש במערכת של דירוג מאחד עד מאה במקום מאפס עד חמש, זה יעודד דירוג אותנטי יותר.

21/08/2013 10:40

זה אסטוניאן האמיתי, בכלל לא ראיתי שיש לו מתחזה..
יאו כמה שאני מסכימה איתכם

21/08/2013 10:43

חחח לי תמיד שולחים שנאה אבל אני לא עונה.

21/08/2013 16:53

דני למה יש לך תמונה של הילדה מkids react to. ?!

22/08/2013 07:27

היי, את גם מכירה את קידס ריאקט!!! אני פשוט מת על זה, וזו הילדה הכי חמודה בעולם, נכון שהיא חמודה? עם ההיפר אקטיביות שלה.

22/08/2013 08:48

כן היא חמודה ! אני אוהבת אותה ^-^

23/08/2013 06:15

למה שמישהו ידרג לך אפס, סתם כדי לפגוע?

17/06/2014 20:10

כמו שכתוב בשיר/סיפור קצר. הוא סך הכל מקנאה כניראה…

17/06/2014 20:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך