כסוד גלוי

08/10/2015 777 צפיות 20 תגובות

כמה עוד תוכלי לשקר לעצמך
כמה עוד תוכלי להסתיר את ליבך?
שנינו יודעים שאת משקרת נורא
אולי כבר תספרי את מה שקרה?

זה רק עניין של זמן שאגלה את זה לבד
תספרי, בבקשה, לא אומר לאף אחד
אני יודע שקשה, אבל בשביל זה אני נמצא
בשביל שתמיד, תהיי מרוצה

בבקשה, את לא שומרת את סודך כראוי
אולי פשוט תהפכי אותו כסוד גלוי?
זה רק אני, אהוב ליבך תמיד
אותי עצבך ימים רבים מטריד

אני חסין בפני כל סוד כואב
יש לי שריון מתכת על הלב.
בבקשה אהובה, את סודך תגלי
בבקשה אהובה, אם לא בשבילך, בשבילי.


תגובות (20)

כרגיל כתיבה מדהימה של כותבת מדהימה!♥
+5

08/10/2015 21:12

תודה רבה! (שאלה קצת מוזרה,איך עושים לב אני תמיד מנסה ולא מצליחה…)

08/10/2015 21:13

    תלחצי על alt שבצד שמאל במקלדת ועל הספרה 3 במקלדת המספרים מימין בו זמנית♥

    08/10/2015 21:37

היי סטוריס1(שוב, יש קיצור שאפשר לקרוא לך בו?)
מסכימה פה עם אורפז, כתיבה מדהימה ואהבתי כרגיל אבל דווקא בשיר הזה הרגשתי משהו קצת מפוספס…
אני אסביר.
במשך כל השיר תיארת כמה הוא רוצה שהיא תגלה את הסוד שלה, וזה נראה כאילו זה התקדם לאנשהו, אבל לאכזבתי הרבה כל השיר נמצא באותו מקום ולא התקדם בכלל. כלומר, ציפיתי לראות התקדמות בעלילה מבית לבית, כמו: איזה סוד היא מסתירה, למה הוא כל כך רוצה שהיא תגלה, או אולי אפילו יותר מילים חזקות שמתארות את התחושה שלו… את יודעת, יותר פירוט, יותר פרטים. אבל אני מרגישה שלא קיבלתי אף אחד מאלה, ושהשיר נגמר בדיוק באותה נקודה שהוא התחיל בה. ואם אין שום התקדמות, אז מה הטעם?
ואני לא מתכוונת דווקא להתקדמות עלילתית, אלא יותר התקדמות מחשבתית. מקווה שהבנת למה התכוונתי, ואם לא, תגיבי ואני אנסה להסביר יותר עד כמה שאוכל…

חוץ מזה אני ממש אוהבת את השירים שלך ואת הכתיבה שלך בכללי, אבל בשיר הזה הרגשתי שמשהו קצת התפספס… מקווה שלא נעלבת כי זו ממש לא הייתה הכוונה!

08/10/2015 21:20

    אורורה…
    הפעם אני אחלוק על משהו שקטן שאמרת…
    בעיניי לפחות זה השיר נגמר איפה שהוא מתחיל, מדמה את המציאות.
    לא מעט יוצא שאתה רוצה לשכוח משהו לדוגמה, אתה בטוח ששכחת ופתאום זה חוזר כמו מעגל, זה לא נסגר.
    זה אישית מה שאני אהבתי.
    אני תמיד מסכים עם מה שאת אומרת וגם פה, חוץ מהקטע הזה שנגע בי אישית, כי הוא אולי מעט כמוני :)

    08/10/2015 21:24

    היי אביר,
    את האמת שהתכוונתי להתקדמות מחשבתית ולא התקדמות עלילתית, זה מה שניסיתי להסביר שם למעלה אבל כנראה ההסבר לא יצא מובן כל כך.
    בכל מקרה, אפשר להתווכח על כך שעות, כי כל אחד נושא עמו את דעתו שלו כמובן…

    08/10/2015 21:28

מרגיש כאילו הלב שלי כתב את זה…
סיפור שהיה לי עם מישהי…
ממש מיוחד!!!
5+

08/10/2015 21:21

ממש לא נעלבתי, אני דווקא שמחה שמעירים לי אחרת איך אני אתקדם עם הכתיבה? יש לי שאלה, אם אני אעשה שיר המשך, כזה של האחרי, זה ייתן לך את מש שפספסת (וכןאתה יכול לקרוא לי ככה :))

08/10/2015 21:23

    היי, דבר ראשון אני בת(הייתי די בטוחה שהשם Aurora מרמז על כך), ואני לא חושבת ששיר נוסף זה מה שיפתור את הרגשתי, אבל את תמיד מוזמנת לנסות…

    08/10/2015 21:25

תודה רבה!

08/10/2015 21:23

ואני שמחה שהזדהת עם השיר (למרות שזה קצת עצוב כזה…)

08/10/2015 21:24

    אני מזדהה לרוב עם דברים עצובים :/

    08/10/2015 21:24

    עצוב לשמוע. ולמה זה אם מותר לשאול?

    08/10/2015 21:26

    מבחינתי דברים עצובים הם בעלי יותר עוצמה ורגש…
    וגם בזמן האחרון אני קצת בבעיות זוגיות אז זה בא ביחד :)

    08/10/2015 21:30

    אני חולקת עליך. לדעתי גם דברים משמחים ואופטימיים לוקחים את משקלם בעוצמה וברגש לא פחות, פשוט צריך לדעת איך לתאר את זה. לצערי הרוב פה באתר כותבים סיפורים עצובים, מה שאני לא מבינה… אני כמעט תמיד אופטימית בסיפורים שלי.
    נ.ב- מצטערת לשמוע על בעיות הזוגיות חח… זה לא ענייני אבל מקווה שזה יסתדר מה שזה לא יהיה.

    08/10/2015 21:34

    חחח אני מבין זה נכון…
    אני אישית מתחבר יותר לעצוב…
    ולפעמים זה מסתדר בסוף כשעושים לזה סוף… יהיה בסדר תודה:)

    08/10/2015 21:37

לא נעים לי שאמרתי… סליחה בכל מקרה… ומצטערת, לא שמתי לב שאני כותבת בלשון זכר…

08/10/2015 21:29

    היי זה בסדר… פשוט לא נראה לי שהבנת כל כך למה שהתכוונתי, לא ניסחתי את עצמי טוב. כמו שכתבתי גם לאביר פה למעלה-
    "את האמת שהתכוונתי להתקדמות מחשבתית ולא התקדמות עלילתית, זה מה שניסיתי להסביר שם למעלה אבל כנראה ההסבר לא יצא מובן כל כך."
    אני מצטערת כנראה אני לא ניסחתי את עצמי ברור, אבל אני לא ממש יודעת איך לנסח את זה אחרת. לא נורא(:

    08/10/2015 21:35

רק השורה "אולי תהפכי אותו כסוד גלוי" מציקה לי. המילים 'כסוד גלוי' לא מתחברות לי בקריאה, אולי, 'לסוד גלוי' ? (זאת סתם הצעה)
החריזה ממש יפה וזרמה לי, והאמת שדיי נהייתי מסוקרנת לדעת מהו הסוד שלה… כתיבה ממש יפה, אהבתי ^ ^

08/10/2015 21:40

מסכימה עם ספיר.
ה"כסוד גלוי" לא מסתדר פה. את למעשה אמרת פה שתהפוך אותו כמו סוד גלוי וזו לא כוונתך. הייתי פשוט משנה את צמד המילים הזה ל"לגלוי", כך שזה יהיה "אולי פשוט תהפכי אותו לגלוי?"
החריזה ממש טובה, היא מוסיפה עוד עניין בשיר.
אני מסכימה חלקית עם Aurora. אני חושבת שהשיר מעולה כמו שהוא. אמנם אין פה התקדמות כל כך, כלומר, בארבעה בתים יפיפים הוא מתאר עד כמה הוא כמה וערג לזה שהיא תגלה את סודה ולא מעבר לזה, אבל הוא נותן כל מיני סיבות לזה ולפי דעתי זה נותן קסם מסוים לשיר.
אני חושבת שהסיום מעולה. מה שכן, צריך לדעתי לשנות את השם. גם כי זו לא הכוונה שלך, כי אחרי הכל "כסוד גלוי" זה "כמו סוד גלוי" ואין פה שום התייחסות לדימוי של סוד גלוי, וגם כי זו לא הפואנטה בשיר שלך.

09/10/2015 03:09
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך