דיין
אמיתי ולא אמיתי. קטע בחרוזים. תודה שקראתם, ממש אשמח לדעות.

מנסה מנסה

דיין 03/01/2017 831 צפיות 8 תגובות
אמיתי ולא אמיתי. קטע בחרוזים. תודה שקראתם, ממש אשמח לדעות.

אני מנסה, באמת.
באמת.
פעם זה פעם, הבנתי את זה כבר. אז אתם לא צריכים להסביר כל דבר שוב ושוב, אולי.
אני לא איזו בובה, שלא מקשיבה. אני חיה ונושמת, אז בבקשה להירגע!
אני מנסה.
אני מנסה לחייך, כשכולם מביטים ובוחנים, צוחקים לפעמים. מנסה גם כשצועקים, מנסה גם כשאני כבר נטושה, מנסה גם כשמרגיש לבד, מנסה לא להתגעגע לדיכאון שעזב.
אני מנסה להיות נחמדה, אפילו כשלא נותנים בחזרה, אפילו ששמים לי רגל ליפול, אפילו שדורכים על החולשות, וגם שנורא רע, אני מנסה להיות אדיבה.
מנסה, מנסה להשתלב. ולא להתאהב, ולא לפחד. מנסה לשלוט בעצמי ולהיות נכונה, גם כשכולם מסביבי בכלל לא נכונים, ועדיין צועקים עליי וכופים; עלי להיות נכונה.
תנסי, תנסי.
אני מנסה.
מנסה לא להישבר. לא לברוח. להיות חזקה. להתייצב מול הכל, אני מנסה.
מנסה לא להיפגע, גם כשפוגעים, גם כשדוקרים עם סכינים ממש כבדים- ישר ללב; חבר הוא טוב, אבל לי כואב.
מנסה מנסה, אני מנסה.
משתדלת להיות מה שהחברה מצפה.
מנסה לשלוט בעצמי ולהיות נכונה,
אבל באמת, זה כל כך רע להיות שונה?


תגובות (8)

להיות שונה זה לא משהו רע ,, זה מתנה .
את מבינה כל אחד יכול להיות חלק מ העדר ,
רק השונה יכול לראות שהם צאן לטבח .

קטע ממש יפה למען האמת אני לא ממש מכיר אותך בהאתר אבל בהחלט כרגע מסקרן אותי לקרוא עוד דברים שאת כותבת .

03/01/2017 00:23

אני יודעת את זה, למרות זאת, פעלתי הרבה מלחץ חברתי בעבר, וגם כיום אבל פחות.
תודה, אני שמחה לשמוע:)

03/01/2017 00:27

אכן נושא כואב שהבעת יפה. זה באמת נורא, לחץ חברתי.. זה עדיין לא חד משמעי מה זה ״נכונה״, כל חודשיים בערך מתחלפת ה״אופנה״ האכזרית. כל פעם יש משהו חדש שכולם עושים ואז אם את לא עושה את זה גם את פחות ״נכונה״ מהם.

03/01/2017 00:37

כן, גם אני לא שמחה מזה. תודה שהגבת:)

03/01/2017 00:40

מיוחד. התחברתי מאוד לטקסט. מזכיר לי כמה אני נאבק תמיד לרצות את כולם.

03/01/2017 10:42

תודה, אני שמחה לשמוע שהתחברת;)

03/01/2017 15:05

האמת שכמעט בקושי אני הולכת אחרי העדר. אני טיפוס של "לא 'כפת מה אתם אומרים", קצת מרדנית לפעמים.
אבל אני כן מבינה את הרצון לפעמים כן להיות חלק מקבוצה כלשהי, לא לצאת מגדל הרגיל. את כותבת נפלא.
יש לחברה גם צדדים טובים: אם הרבה אנשים מתנדבים, אחרים לוקחים דוגמה.

03/01/2017 18:55

אני לא יודעת איך את עושה את זה. אצלי זה תלוי בקבוצה, אבל לאחרונה דברים משתנים:) ותודה:)

03/01/2017 19:58
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך