שקדי ^_^
שומעת שירים בקוריאנית וחושבת על דיכאון - שמשום מה אין לי- ההגיון זורם אצלי היום....

עצור! לאזור זה אסור להיכנס עם תקווה.

שקדי ^_^ 17/09/2013 736 צפיות 9 תגובות
שומעת שירים בקוריאנית וחושבת על דיכאון - שמשום מה אין לי- ההגיון זורם אצלי היום....

אל תתנו לעצמיכם ליפול.
אל תתנו לעצמיכם להתאכזב.
תמיד תהיו הכי מוכנים שאפשר.
תהיו מוכנים ל-כ-ל ד-ב-ר!

אל תתנו לעצמיכם להיפגע.
תציבו בפני העולם מסכה.
את הרגשות תזרקו.
כאן אותן כבר לא תצטרכו.

אל תחשבו אפילו על העתיד.
אל תבנו מחשבות או ציפיות.
אל תתרגשו.
אל תחיו.

את התקווה אתם יכולים לזרוק.
לקוות זה בניגוד לחוק.
זה עולם של חוקים.
זה עולם של חלומות מנופצים.


תגובות (9)

זה מדהים!!

17/09/2013 14:31

תודה :)

17/09/2013 14:34

זה עולם של חלומות מנופצים- אוח אני כלכך אוהבת את השורה הזאת.. *~* היא מושלמת.
קצר ומקסים. יש משו בכתיבה שלך שמושך אותי לקרוא אותה, היא פשוט מעולה +_+

17/09/2013 14:35

תודה אבל לכתיבה שלי אין העדפה מינית אז היא מבקשת ממך לחכות עד שהיא תחליט מה היא מעדיפה אהה והיא מוסרת שהיא נורא מוחמאת וששקד כבר לא במיטבה והיא מתנצלת אם היא הטרידה מישהו כולל את עצמה…
בואו נשחק עם עוגיפלצת!!! הכי כיף לשחק איתו "מי אכל את העוגיות שלי" כי זה תמיד הוא!!!

17/09/2013 14:41

במילה אחת את פשוט מייעצת לי למות וזהו….זה ממש כואב לי שזה מה שאת מרגישה נשמה, וזה כל כך מרגיש ככה בכל מיני תקופות של החיים, אבל השיר הזה, כל המסר שעומד מאחוריו הוא שקר אחד גדול, ואת יודעת מי מחדיר לך אותו למוח? היאוש! אין דבר אפל ומסוכן יותר מהיאוש! קחי את עצמך בידיים, תאספי את כל השברים! כי אם את מתכוונת לזרוק את התקווה אני מאחלת לך המון בהצלחה, כי את כל כך תצטרכי את זה כשתדרדרי למטה.

17/09/2013 15:44

אני לא כתבתי את זה על עצמי,
ממש ממש לא!!
זה סתם משהו שהתחלתי לחשוב עליו בעקבות שיר ששמעת, את יכולה להסיר דאגה מליבך אני לא חותכת ולא שונאת את עצמי ולא בדיכאון ולא מתכננת להתאבד ואני בטח ובטח שלא מרגישה ככה, כשכתבתי את זה התכוונתי לעולם אחר מין גיהינום קטן לא כדור הארץ עצמו.

17/09/2013 21:16

די לדכא אותי ><" אני הייתי קורא את השיר שוב וכותב מה בדיוק אהבתי בו בקריאה שניה, אבל זה מדכא מדי, אני לא יכול…

17/09/2013 21:58

ממש אהבתי איך שכתבת את זה!
הכתיבה שלך ממש יפה!

17/09/2013 22:07

דניאל אתה לא צריך להיות מדוכא בגלל זה אתה צריך לשמוח שזה לא המציאות שלנו!!!
אנונימית אני שמחה שאהבת את השיר ותודה רבה :)

18/09/2013 01:45
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך