פרפרים בלילה

yaeli4u 01/01/2015 1051 צפיות 3 תגובות

אני נוסעת ברכבת לשם..אני נוסעת ברכבת למקום שאינו קיים. אני נוסעת ברכבת למקום שבו הכל יהיה בסדר ואולי אמצא את ליבי האבוד, באותו יום שבו הלך לאיבוד. חושבת שאולי אמצא את מקומי בעולם,שבו אהיה מאושרת, אהיה אני ולא אף אחת אחרת.אני נוסעת ברכבת למקום שלא נמצא אפילו בחלומות הכי יפים..נוסעת למקום שאין בו אפילו אנשים . רק יצורים חיים וזוהרים שעפים כמו פרפרים בלילה ועליי הם שומרים. חולמת שכל זה יהיה בשבילי, אך מתי יתרחש משהו אמיתי? מתי כבר יופיעו פרפרים בלילה שלי?. אני נוסעת באוניה בלב הים האבוד למקום שאני אמציא את עצמי מחדש ואפרח כמו פרח לעולם שבו הכל נבל וחשוך, ואז בלילה כמו שמיכת פוך יכסו שוב הפרפרים שלי את העולם במין קסם מושלם. אני נוסעת בסירה קטנה אל ליבה של ילדה מתה שאולי תהפוך לפרפר בעולם זר. אני נוסעת אל מקומי , אל היעד שלי אל האופל, אל העננים שעליי הם שומרים ובתוך החושך כוכבים זוהרים וירח מחייך , עכשיו אני יודעת לאן אני אלך. אני נמצאת למעלה אך גם למטה, אני נמצאת בשמיים וגם באדמה , אני עכשיו הצלחתי במשימה , ונשמתי לעולם לא נעלמה , היא מטיילת אל תוך הלילה המלא כוכבים ורואה אותי אבודה בין הפרפרים.


תגובות (3)

בשירים חשוב לשמור על רווח,
זה לא סיפור…

01/01/2015 17:08

המילים ממש סוחפות, נהניתי לקרוא.. רק רווחים בין השורות, כנ"ל..
כתיבה יפה!

01/01/2015 18:02

נהניתי לקרוא.
זה גוש, מסכימה עם עניין הרווחים.

01/01/2015 21:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך