קרוסלת גיל ההתבגרות

time machine123 30/03/2017 1170 צפיות 6 תגובות

קרוסלת גיל ההתבגרות מסתובבת אתה מסתחרר עוד ועוד וראשך נהיה קשה כאבן. אתה צריך לדעת שהסיבובים לא נפסקים הם ממשיכים עד לרגע שאתה עוצר את הקרוסלה ועושה חושבים עם עצמך להיכן אתה רוצה להגיע , אם בכלל תגיע, הדרך ארוכה ומלאת מכשולים אבל עלייך להתמודד איתם בכל הכוח. אתה נכנע לפחדים בקלות , אבל אל תתן להם להובילך שולל. כל עוד ישנה תקווה , אתה תעבור את הסיבובים של קרוסלת גיל ההתבגרות בהצלחה.
קרוסלת גיל ההתבגרות מסתובבת במהירות , היא בלתי נראית ומתמשכת ואם אתה רוצה לעצור תעצור. היא מכילה את כל הרגעים והמשברים שבאים פתאום ואתה לא יודע איך תתמודד איתם.
כדי לשרוד את קרוסלת גיל ההתבגרות. אתה צריך להתאמץ ולהשקיע בעתיד שלך למען שלא יהיה יותר גרוע. הסיבובים נמשכים ואתה הולך ומתעייף. הם רק נהיים יותר קשים ומורכבים , ואתה לא רואה שהקרוסלה מסתיימת. אין לזה סוף אתה עולה על קרוסלת גיל ההתבגרות והיא רק מסתחררת. ואתה נסחף איתה ומגלה המון דברים בסימון הסוף כשקרוסלת גיל ההתבגרות מסיימת את הסיבוב הראשון שלה.
וכשקרוסלת גיל ההתבגרות חוזרת לסיבוב נוסף שבו היא מורידה אותך באמצע , אתה נשבר וכאן לא תם המסע שלך. הוא נמשך ואתה ממשיך את הסיבוב השני שלך שבו אתה לומד להסתכל על הדברים שאתה חווה מזווית אחרת. אם אתה לא יודע איך קרוסלת גיל ההתבגרות פועלת , התוצאות עלולות להיות גרועות ולהשפיע על מצבך בעתיד הקרוב.
ואם לא קרוסלת גיל ההתבגרות תמשיך להסתובב עד שתגלה את הדרך הנכונה בשבילך.
יש כמה תחנות מעבר שבהן אתה מוכרח לעצור , בכדי שאתה תוכל לצבור כוחות בתוכך. כדי להמשיך במסע , ובינתיים קרוסלת גיל ההתבגרות תקועה על אם הדרך וברצונך להתקדם. יש בפנייך שתי אפשרויות האחת לתת לקרוסלת גיל ההתבגרות להמשיך ולהסתובב השנייה לעלות לסיבוב שלישי ולעשות את כל המאמצים כדי להצליח.
אתה מחליט שאין לך ברירה ועולה על קרוסלת גיל ההתבגרות בניסיון לצלוח את הסיבוב השלישי בהצלחה מסחררת


תגובות (6)

קודם כל שאפו על התיאורים הרחבים סביב הנושא, אני מתקשה בנושא ובדרך כלל מתמצתת הכל למשפט אחד. א-בל: חזרת יותר מידי על המילה "קרוסלת גיל ההתבגרות", יכולת באותה מידה לכתוב "הקרוסלה" או "היא" מאחר וכבר הבנו על מה מדובר. זה קצת העיק עליי אישית

30/03/2017 14:49

תודה רבה

30/03/2017 15:11

מקורי ויפה

30/03/2017 17:37

תודה):

30/03/2017 17:39

חביב ???? אם כי הייתי מוסיפה אזכור לעוד כמה תסמינים מלבד ׳ראש קשה כאבן׳ ו׳עייפות׳, כגון הרגשה שעומדים להקיא את הנשמה (טוב, זה טיפה עשוי להתפרש בקטע של מחשבות אובדניות ???? אז לאו ווקא ברעיון כזה) כאילו, שיהיה יותר אמוציונלי כיאה לגיל ההתבגרות

30/03/2017 23:17

תודהה רבהה

31/03/2017 08:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך