Eternal wanderer

Estonian 13/11/2012 874 צפיות 9 תגובות

Maybe I live at the same place I was born in,
maybe I still live in this town.
But inside me, within,
I'm so down.

I've got no heart,
no spirit,
I can't even say my name.
Once I was one,
and look how is it:
I don't know from where I came.

My soul is lost,
my soul is missing.
I am an eternal wanderer,
which doesn't know his name.
My pulse has gone dead,
right before it exploded.
It made me forget from where I came,
and I wonder,
why am I an eternal wanderer.

I was given as a little child,
a key to open my doubts.
As a child I was stupid,
I knew nothing about it.

My happiness has gone,
no wishes,
even my tears ran away.
When I was young,
my mother sang,
and I don't even remember.

My soul is lost,
my soul is missing.
I am an eternal wanderer,
which doesn't know his name.
My pulse has gone dead,
right before it exploded.
It made me forget from where I came,
and I wonder,
why am I an eternal wanderer.

My soul is lost,
my soul is missing.
I am an eternal wanderer,
which doesn't know his name.
My pulse has gone dead,
right before it exploded.
It made me forget from where I came,
and I wonder,
why am I an eternal wanderer.
Eternal wanderer.
Eternal wanderer.


תגובות (9)

זה רק אני, או שהקונספט פשוט גרוע? וגם הכתיבה שלך לוקה בחסר.
מצטער, אבל אם כולם כל כך אוהבים את הסיפורים שלך, אולי הרמה של כולם רדודה. ועוד מעט ה-Story המפורסם יבוא להגיד לי כמה שאני חוצפן. רק תנו לי לומר שלא אכפת לי.

13/11/2012 10:34

הממ.. אתה לא יכול להגיד שהכתיבה של כולם רדודה, רק כי אנשים אוהבים את הסיפורים שלו, אבל להביע את דעתך על הסיפור הספציפי הזה, של הכותב הספציפי הזה, אתה יכול, ואף אחד לא יכול להגיד לך שאתה חוצפן, כי זאת זכותך המלאה להביע את דעתך. רק לפעם הבעה, אל תגיד שהכתיבה של כל מי שאוהב את הסיפורים שלו רדודה, כי זה לא יפה ואתה גם לא יכול לשפוט אנשים בגלל מה שהם אוהבים לקרוא.

13/11/2012 10:40

תודה מור, אני מעריך את התמיכה… לא התכוונתי שהכתיבה של כולם רדודה. אני חושב שאם אנשים כל כך אוהבים את הסיפורים שלו, ואם הייתי יכול להדגיש את ה"כל כך" הייתי עושה זאת, אולי הם פשוט כבר הולכים אחריו כמו תוכי. אני לא הייתי פה כדי ללכת כמו תוכי, ואני רואה שהכתיבה שלו פשוט הידרדרה בקצב מחריד.

13/11/2012 10:47

עאב טוב : SpitSomethingOut

אני בושה וניכלמת בשבילך כי אתה שופט במצח נחושה שהכתיבה רדודה וכהנה וכהנה.

מה שאני רוצה לומר לך הוא כי האתר "סיפורים" נועד לכל מי שרוצה לכתוב רוצה להגיב וזה כייף אדיר ממש כייף אדיר.

לעניות דעתי אם בא לך לכתוב אשמח להגיב ל"יצירות" שלך אך אנא אל תלבין פנינו ברבים"

הכתיבה של אור היא מבורכת, הנער הזה הוא גאון, שולט במיליון שפות , כתב סיפורים שהשתרעו על עשרות ואולי יותר של פרקים כתיבה מושלמת.

מאחלת לאוהבי שידמו לאור ♥♥♥♥

ממני בקי ♥

13/11/2012 10:50

שלום בקי, כבר הרבה זמן לא נפגשנו, ואין לך מושג מי אני. ואני לא אגלה לך. ובכל מקרה, נראה שגם את הולכת בעיניים עצומות אחרי אור. הילד גאון? לא יכול להחליט בנוגע לזה. אם הייתי פוגש אותו פנים אל פנים, אולי הייתי מחליט בנושא. אבל אני יודע שאם הוא שולט "במיליון" שפות, הוא אמור לדעת לעשות בהם שימוש טוב ורהוט. נראה שהשירים שלו שטחיים מאוד, וחבל לי שבאתר "סיפורים" הזה אותו נער לא מקדיש מחשבה לסיפוריו ומפרסם דברים באמת יפים וטובים, כמו רוב הסיפורים פה.

13/11/2012 10:54

יש לי הכבוד והענג לשמוע שאנחנו מכירים אך זמן רב לא נפגשנו – מבחינתי נוכל להיפגש בכייף , בין המלים, בין השורות , בין הסיפורים".

אם תרצה להזדהות אשמח מאד אם תחליט אחרת אכבד את החלטתך.

ממני בקי

13/11/2012 10:58

דבר ראשון – אני בת, גאון.
דבר שני – אז חוצפן אני לא אגיד, אני אגיד מטומטם. עם הגישה שלך אתה הרדוד פה מכולם. אז קראת שתיים-שלושה שירים/סיפורים של אור, ובעינייך הם רדודים ושטחיים, אז עוף מפה! תחפש לך משהו אחר לקרוא. כי את התוכן של הסיפורים אתה לא תשנה. אם אתה חושב שיש לך השפעה כלשהי, אתה טועה בגדול. לא יודעת מה עם האחרים אבל אני שמה את האיבר שאין לי, עלייך, כי בעיניי אתה שטחי ורדוד. אז תעשה טובה. יש עוד מיליוני אתרי סיפורים, ויש גם ספרים. אז לך תקנה לך אחד ותעזוב את אור ואת כולנו בשקט.

13/11/2012 11:24

Story, אני מוכרח לומר לך שאני מעריץ אותך על התגובה הזאת!

13/11/2012 11:27

שני דברים יש לי לומר:
דבר ראשון – את מצפה ממני להבין שאת בת? נחמד שאנשים חושבים שאני Mastermind.
דבר שני – אם הייתי מצטט מישהי נחמדה באתר הזה, הייתי אומר שמותר לכולם להגיב ולהביע את דעתם. אבל אני אסתפק כרגע בלומר שאת סתומה. אני מטומטם, ואת סתומה. הכל בסדר. ודרך אגב, מהאופן שהחלטת לדבר דרך המחשב, הייתי אומר שאת מאוד אמיצה באינטרנט, לא יותר. אמיצה, ורדודה באופן מגעיל. כל כך מגעיל שהשתמש אפילו באיבר שאין לך. את קוראת לי רדוד? את חושבת שאין לי השפעה? אז לך יש. שכנעת אותי שאם יש באתר מישהי כמוך, המצב באמת חמור. אור מעריץ אותך, כי חסכת לו את התגובה שאולי הוא היה כותב בעצמו. Peace.

14/11/2012 06:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך