לנסות כדי להיכשל
אין לי שום הצדקה לשטות הזו, אולי חוץ מ - "בדיחה פרטית"? סבתא שלי תיארה פעם את המבטא האמריקאי בתור מבטא של אנשים עם תפוח אדמה חם בפה. במקרה הזה, להתבטא באנגלית בשבילי זה כמו לחשוב עם תפוח אדמה (חם או פושר, זה לא משנה) תקוע במוח, בין האונות.

My Favorite Things

אין לי שום הצדקה לשטות הזו, אולי חוץ מ - "בדיחה פרטית"? סבתא שלי תיארה פעם את המבטא האמריקאי בתור מבטא של אנשים עם תפוח אדמה חם בפה. במקרה הזה, להתבטא באנגלית בשבילי זה כמו לחשוב עם תפוח אדמה (חם או פושר, זה לא משנה) תקוע במוח, בין האונות.

I love cookies so much
But I like cake the most
Or maybe its chocolate
Or good roasted toast

I eat waffles with maple
And gummy bears too
Tomorrow for breakfast
I'm gonna eat – you!

Oh please don't you tremble
Please do not scream
It'll ruin the texture
I'll eat you with cream!

I like eyes of frogs
And your toes in wine
And cockroaches syrup
And Shakespearean lines

And…

In a day or two
Just wait for it, pal
Wherever you are,
Im gonna eat – you!


תגובות (3)

חחח התיאור שלך של רציתי להוסיף גרם לצחקוק בלב שלי. כל השורטת הראשוניות שקראתי, עדיין לי ציפיתי למשהו ציני, אז כל מה שעבר לי בראש היה 'שקרן' , כי אתה מבין , אתה לא אוהב אוכל (: אחרי שהתגברתי על הנחשבה הילדותית הזו , הבנתי שהשיר הזה בעצם מדבר על הנאה. הנאה היא כביכול בעיניי כוח החיים , הסיבה לחיות וכו , ואין ספק שזה עוצמתי כמעט בדיוק כמו כאב. (יכול להוביל מישהו לשיגעון) אבל אתה התייחסת לזה במובן של נהנתנות משוגעת ואכזרית בה מפסיקים לראות אנשים כבני אדם. האנשים מתחילים להיות זהים לאוכל בראש שלך , כי שניהם חפצים שמיועדים לגרום לך הנאה. ועל כן אתה מתבלבל בשימוש שבהם. זה מאוד יפה , הביצוע היה חמוד , שזה היווה קונטרסט נהדר למסר המאוד לא חמוד חח… אבל השורה האחרונה, אולי כי לא הייתי מרוכזת , לא התאימה לי בצליל או הייתה קצת ממ חוזרת מדי בכדי להיות סוף. אולי זה קשור לניקוד. אינני יודעת.

12/12/2015 16:30

השורה האחרונה אמורה להתחרז עם two בסוף של השורה הראשונה בבית האחרון, אז כן, זה חרוז גרוע. חוץ מזה השיר הוא בדיחה. הפרשנות שהבאת כאן הרבה יותר עמוקה ממה שהתכוון המשורר אי פעם :)

12/12/2015 16:46

התת מודע הוא עולם יפהפה ליסה , ואני לא מאמינה בצירופי מקרים. מלבד זאת יש כל כך הרבה רגשות מודחקים מאחורי מילים , לפעמים עדיף לחשוב אם זה מה שהרגשת או שאתה יכול להתחבר אליו וזה הגיוני – מאשר מה חלף במוחך בצורה מילולית ומודעת

12/12/2015 16:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך