יש דמעות של עצב, יש דמעות של שמחה ויש דמעות של אהבה.
אהבה, דמעות של אהבה זולגות על לחיי כל החיים בלעדיך הם לא חיים.
עוד חיבוק עוד מילה מה אעשה בשבילה? דמעות דמעות זולגות.
(מצטערת שהשיר כל כך קצר.)

Tears of Love-דמעות של אהבה

07/05/2012 886 צפיות 6 תגובות
יש דמעות של עצב, יש דמעות של שמחה ויש דמעות של אהבה.
אהבה, דמעות של אהבה זולגות על לחיי כל החיים בלעדיך הם לא חיים.
עוד חיבוק עוד מילה מה אעשה בשבילה? דמעות דמעות זולגות.
(מצטערת שהשיר כל כך קצר.)

There are tears of sadness, there are tears of joy and tears of love.
Love, tears of love streaming down my cheeks all my life without you they are not.
Another hug another word what I would do for her? Tears tears.


תגובות (6)

ואוו סיפור ממש יפה נכתב בבקיאות עם ידע רב.
אתם מוזמנים לקרוא את הסיפור שאני כתבתי "אני אוהב אותך" שהוא סיפור בהמשכים מרתק מותח וכמובן נוגע ללב. אז אל תפספסו תקראו!
כן, זוהי תגובה שנכתבה על ידיך, לכמה סיפורים באתר. אני חושבת שזו חוצפה. את מגיבה את אותה התגובה להרבה סיפורים, וממה שכתוב בתגובה, רואים, שאפילו לא טרחת לקרוא אותם!!! איזה ידע יש בכתיבת סיפור חסר הגיון כלל וכלל??? בהתחלה חשבתי שהיית צינית, אך לאחר מכן, ראיתי שהגבת לסיפורים אחרים עם אותו התוכן. לדעתי, זה פשוט מגעיל. לפרסם את עצמך, כדי שאחרים יקראו ויגיבו, אבל אפילו לא לקרוא את היצירה שלהם?!
אני חושבת שאולי המחברים לא שמו לזה לב. אבל לדעתי, זה לא נעים לקבל תגובה כזאת.

09/05/2012 06:08

אוקיי אני מכבדת את הדעה שלך ומבינה, אבל לא היה ברצוני לגרום לשום דבר שיפגע ברגשות האנשים.
אני קראתי את כל הסיפורים שהגבתי עליהם ומכיוון שרציתי שגם יקראו את הסיפורים שלי כתבתי תגובה על הסיפור ובנוסף הוספתי איזו פרסומת קטנה. ולפי דעתי חוצפה שאת מתערבת בעניינים לא שלך! שירה7.

10/05/2012 05:43

היי שירה ברוכה הבאה לאתר אוהבת מאד את הסיפור שלך והוא לא נמדד לפי אורכו אלא לפי התכנים ואת כתבת משהו פשוט מושלם ממני בקי ♥♥♥

10/05/2012 05:48

תודה בקי! שמחה שנהנית.

10/05/2012 06:47

שירה, אני שוב מצטערת שזה אינו קשור. את האמת, הגבת לסיפור של משתמש שלי ושל ידידה שלי, אז זהו אכן ענייני, וגם, לדעתי, ילדים יעלבו אם הם יראו את אותה התגובה מאותו משתמש חוזרת על עצמה בכמה סיפורים.

11/05/2012 09:09

יפהה

19/11/2012 11:00
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך