Liel 0_o
אני לא טובה כל כך בכתיבת שירים , זה הרגשות שלי שם , אל תרסקו אותם;-)

איך לא חשבת לפני על הרגע שקרה אחרי

Liel 0_o 02/08/2014 589 צפיות 2 תגובות
אני לא טובה כל כך בכתיבת שירים , זה הרגשות שלי שם , אל תרסקו אותם;-)

חשבתי שיקרה בינינו משהו 
כנראה שטעיתי כי לא התייחסת 
חשבת שאני עוד מישהי שאפשר להשאיר מאחור , טעית , שכחת שאני קיימת , אני לא צריכה את הטובות שלך , יש עוד הרבה דגים בים ,אליי אתה לא תחזור . גם לא בחלום.
חשבתי שראיתי את העתיד שלנו , הסתבר שטעיתי , פחדתי , נכשלתי. 
המשכתי קדימה , עזבתי אותך מאחור ופתחתי דף חדש בלעדיך. 
הקטע של לא לראות את החיוך שלך יותר , לא לראות אותך , את הביישנות שבך שמאפיינת אותך כל כך טוב . למרות כל המסכות , אני יודעת מי אתה. 
אבל כבר לא , לא אתן לאף אחד לשבור את לבי. לא את רוחי , ולא את נשמתי. אני נלחמת בשביל עצמי. 
רק אני אדע מה טוב לי , אני צריכה להתרכז בי ולהשאיר את עברי , מאחוריי. 
כל המחשבות עליך , הפכו לשקר וכזב , יצאת שקרן , פחדן , תבוא ותתמודד , תעמוד מולי כמו גבר ותגיד את מה שיש! 
גם אם זה רע , אני אדע לקבל את זה בצורה הכי טובה . 
קיוויתי שתבין לבד , טיפחתי תקוות , עליתי מדרגות . לא אתחנן יותר , לא אשבר , מהעליות והירידות הבנתי מי אתה באמת , כשהסתכלת מהצד , וחשבתי שאתה האחד. או כשניסיתי להשתנות , בשביל שתראה אותי בלי מסכות.
לך זה לא היה אכפת , כשסובבתי אליך מבט. 
אני לא מתכוונת להתחנן , אם אתה לא מתעניין , זה לא אתה זה אני , זה פשוט אשמתי , נתתי לך לנצל אותי . 
משהו קרה , ופתאום הוא התאדה .
יש רגעים שאתה רחוק , שגורמים לך לתהות , אולי אפילו לבכות , איך לא חשבת לפני , על הרגע שקרה אחרי. 


תגובות (2)

ואוו, את כותבת ממש יפה :))

07/08/2014 10:02

    יאייי תודהה❤

    07/08/2014 10:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך